Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Problémy s konektivitou od CETIN
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 years ago
Problémy s konektivitou od CETIN
Nemáte někdo od včerejška problémy s CETIN internetovou konektivitou? Včera dvakrát, dnes už čtyřikrát se nám objevil na 2-3-4 minuty obrovský packetloss do (části) internetu. Dle toho, co jsme stihli v postiženou dobu vždy prozkoumat, se problém téměř jistě nebude týkat pouze nás... Na helpdesku bohužel ale zatím nevědí / nevidí...
0 x
No pokud to bylo tak že: 2-3-4 minuty tak to nikdo nijak řešit a zodpovídat nebude... Až to bude 20-30-40min tak už to řešit budou aktivně a bude report a vyjádření...
0 x
Nic jsme nezaznamenali. Jenže nejedeme přes cetin všechen provoz jen část..
0 x
Daniel Tasáry
Nám taky helpdesk tvrdil, že o žádných problémech neví a nemají ani žádné jiné hlášené...
Vím o náhodných krátkodobých výpadcích odpoledne 9.1., v noci nic, pár incidentů ráno a pak zase až okolo oběda 10.1. Ztrátovost kamkoliv mimo CETIN cca 80%, nepravidelná doba trvání, obvykle 1-2 minuty. Údajně to přestalo po změně routingu s NIX, příčina problémů prý nebyla nezjištěna.
Bývalý kolega, co se teď stará o firemní zákazníky po celé republice říkal že pozoroval problémy i na ADSL nezávisle v několika různých krajích.
Zatloukat, zatloukat, zatloukat.
Vím o náhodných krátkodobých výpadcích odpoledne 9.1., v noci nic, pár incidentů ráno a pak zase až okolo oběda 10.1. Ztrátovost kamkoliv mimo CETIN cca 80%, nepravidelná doba trvání, obvykle 1-2 minuty. Údajně to přestalo po změně routingu s NIX, příčina problémů prý nebyla nezjištěna.
Bývalý kolega, co se teď stará o firemní zákazníky po celé republice říkal že pozoroval problémy i na ADSL nezávisle v několika různých krajích.
Zatloukat, zatloukat, zatloukat.
arrabbella píše:Nemáte někdo od včerejška problémy s CETIN internetovou konektivitou? Včera dvakrát, dnes už čtyřikrát se nám objevil na 2-3-4 minuty obrovský packetloss do (části) internetu. Dle toho, co jsme stihli v postiženou dobu vždy prozkoumat, se problém téměř jistě nebude týkat pouze nás... Na helpdesku bohužel ale zatím nevědí / nevidí...
0 x
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 years ago
Pelirob píše:Nám taky helpdesk tvrdil, že o žádných problémech neví a nemají ani žádné jiné hlášené...
Vím o náhodných krátkodobých výpadcích odpoledne 9.1., v noci nic, pár incidentů ráno a pak zase až okolo oběda 10.1. Ztrátovost kamkoliv mimo CETIN cca 80%, nepravidelná doba trvání, obvykle 1-2 minuty. Údajně to přestalo po změně routingu s NIX, příčina problémů prý nebyla nezjištěna.
Bývalý kolega, co se teď stará o firemní zákazníky po celé republice říkal že pozoroval problémy i na ADSL nezávisle v několika různých krajích.
Zatloukat, zatloukat, zatloukat.arrabbella píše:Nemáte někdo od včerejška problémy s CETIN internetovou konektivitou? Včera dvakrát, dnes už čtyřikrát se nám objevil na 2-3-4 minuty obrovský packetloss do (části) internetu. Dle toho, co jsme stihli v postiženou dobu vždy prozkoumat, se problém téměř jistě nebude týkat pouze nás... Na helpdesku bohužel ale zatím nevědí / nevidí...
Tak to by sedělo s tím, co pozorujeme my, i ty časy sedí. Poslední výpadek jsme měli včera (10.ledna) v cca 19:15, který jsme na CETIN hlásili, od té doby ale od nich nemáme žádnou reakci. Jejich zpráva pro vás, že problém je už vyřešen, pochází prosím ze kdy?
Děkuji.
0 x
Na firemní lince od O2 (tedy ne CETIN) jsem problémy nezaznamenal. Je tam připojeno několik VPN ze sítí různých providerů, takže tam takové výpadky bývají vidět.
0 x
Info o tom, že problém je vyřešen změnou routingu je ze včereška 14:30...
Poslední incident zaznamenán včera cca 19:10 od té doby zatím klid.
Poslední incident zaznamenán včera cca 19:10 od té doby zatím klid.
arrabbella píše:Pelirob píše:Nám taky helpdesk tvrdil, že o žádných problémech neví a nemají ani žádné jiné hlášené...
Vím o náhodných krátkodobých výpadcích odpoledne 9.1., v noci nic, pár incidentů ráno a pak zase až okolo oběda 10.1. Ztrátovost kamkoliv mimo CETIN cca 80%, nepravidelná doba trvání, obvykle 1-2 minuty. Údajně to přestalo po změně routingu s NIX, příčina problémů prý nebyla nezjištěna.
Bývalý kolega, co se teď stará o firemní zákazníky po celé republice říkal že pozoroval problémy i na ADSL nezávisle v několika různých krajích.
Zatloukat, zatloukat, zatloukat.arrabbella píše:Nemáte někdo od včerejška problémy s CETIN internetovou konektivitou? Včera dvakrát, dnes už čtyřikrát se nám objevil na 2-3-4 minuty obrovský packetloss do (části) internetu. Dle toho, co jsme stihli v postiženou dobu vždy prozkoumat, se problém téměř jistě nebude týkat pouze nás... Na helpdesku bohužel ale zatím nevědí / nevidí...
Tak to by sedělo s tím, co pozorujeme my, i ty časy sedí. Poslední výpadek jsme měli včera (10.ledna) v cca 19:15, který jsme na CETIN hlásili, od té doby ale od nich nemáme žádnou reakci. Jejich zpráva pro vás, že problém je už vyřešen, pochází prosím ze kdy?
Děkuji.
0 x
Ono sem tam bylo vždy něco - ale těžko říct kde se to odehrávalo. Ale žádné problémy s rychlosti jsme neměli, ani na up ani down.
- Přílohy
-
- graph_ping_upc.png (14.37 KiB) Zobrazeno 4263 x
-
- graph_ping_upc_week.png (14.43 KiB) Zobrazeno 4263 x
0 x
Daniel Tasáry
dantasik píše:Ono sem tam bylo vždy něco - ale těžko říct kde se to odehrávalo. Ale žádné problémy s rychlosti jsme neměli, ani na up ani down.
ale neco vam vcera zlepsilo odezvu
0 x
Ano, ale vypadá to ze to je tím ze už data z upc k nám tečou jinudy než cetinem. Asi něco udělali a holt to neprošlo zpět. Nebo spis obě trasy mají stejný prio a tím ze se jedna vypnula/prehodila to zůstalo na te druhé.
0 x
Daniel Tasáry
-
- Příspěvky: 162
- Registrován: 11 years ago
U nás ten výpadek nastal včera, tedy 11.1. kolem 13:00 hodin a trval asi 5 minut. Co jsem za tu krátkou dobu stihl zjistit, tak část internetu dostupná byla a jiná ne.
0 x
-
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 years ago
Pelirob píše:Info o tom, že problém je vyřešen změnou routingu je ze včereška 14:30...
Poslední incident zaznamenán včera cca 19:10 od té doby zatím klid.
Tak my měli / máme další výpadek zase dnes, od cca 7:30. Zatím se zdá, že se v časech shodujeme - vy také?
0 x
To souhlasí - u nás výpadek zaznamenán v 7:28
arrabbella píše:Pelirob píše:Info o tom, že problém je vyřešen změnou routingu je ze včereška 14:30...
Poslední incident zaznamenán včera cca 19:10 od té doby zatím klid.
Tak my měli / máme další výpadek zase dnes, od cca 7:30. Zatím se zdá, že se v časech shodujeme - vy také?
0 x