Stránka 1 z 2
Problém s licencí
Napsal: 22 Sep 2007 21:19
od Jarin
Stalo se, že jednou po připojení RB133 ke zdroji, se objevila tato hláška.
ROUTER HAS NO SOFTWARE KEY
-------------------------------------------------------------------
Your router does not have any valid key.
Please, get valid key from
http://www.mikrotik.comand enter it at "System | License".
If you already have paid for this license, please,
press "Update Key" in "License Window"
Router will stop functioning after 22h and 20m if no valid key is entered.
Current installation "software ID":xxxxxx
Mám jej nový asi měsíc. V Licence je správně Software ID:, Upgrade To: je prázdné, Level: je 0.
Nechápu co se stalo, bude někdo vědět co s tím? Pravděpodobně asi reklamace a nebo požádat prodejce o licenci. A nebo to jde i jinak?
Re: Problém s licencí
Napsal: 22 Sep 2007 21:41
od net.work
Jarin píše:Stalo se, že jednou po připojení RB133 ke zdroji, se objevila tato hláška.
ROUTER HAS NO SOFTWARE KEY
-------------------------------------------------------------------
Your router does not have any valid key.
Please, get valid key from
http://www.mikrotik.comand enter it at "System | License".
If you already have paid for this license, please,
press "Update Key" in "License Window"
Router will stop functioning after 22h and 20m if no valid key is entered.
Current installation "software ID":xxxxxx
Mám jej nový asi měsíc. V Licence je správně Software ID:, Upgrade To: je prázdné, Level: je 0.
Nechápu co se stalo, bude někdo vědět co s tím? Pravděpodobně asi reklamace a nebo požádat prodejce o licenci. A nebo to jde i jinak?
LOL. presne tohle jsem dnes taky resil... staci udelat toto---- jdi na mikrotik.com tam se zaregistruj a prihlas se pod svuj account... pak pod svym accountem jdi do sekce request key a tam dej to cislo "software ID"... vsechno to potvrd a pak v sekci work with keys kliknes na slozku timestv.network a tam uz mas zobrazeny ten key /je potreba zvetsit pismo v prohlizeci/..mno zkopiruj komplet cely key (i s tim zacatkem a koncem toho keye) a pak se pres telent nebo konzoli prihlas do routeru kde to mas a primo na uvodni stranku hned po prihlaseni to nakopiruj potvrd ENTER a zepta se te to na reboot, potvrd a HOTOVO....
enjoy...

Děkuji
Napsal: 23 Sep 2007 20:57
od Jarin
Pomohlo to, už to hlásí správnou licenci. Ještě jednou děkuji.
Re: Děkuji
Napsal: 23 Sep 2007 22:39
od net.work
Jarin píše:Pomohlo to, už to hlásí správnou licenci. Ještě jednou děkuji.
neni zac

Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Dec 2010 16:59
od Netlive
Zdar chlapi mám stejný problém, ale nemůžu najít řešení podle předchozího návodu - mám tuto hlášku :
ROUTER NEEDS A NEW LICENSE
----------------------------
This RouterOS version is designed to work only with new format RouterOS
keys. These keys can be recognized by the longer SoftID, which is 8
characters long, instead of previous 7.
The upgrade to new format key is free of charge, and can be done
automatically right now in Winbox.
Please click on "Update license Key" button in the System License menu to
get the new key (your Windows computer needs to be connected to Internet).
If you do not update the key, this RouterOS installation will expire in
69h17m, and will require a complete reinstall.
Please press "Enter" to continue!
Na stránkách mi to napsalo, že mám licenci uloženu v adresáři i4wifi-nase firma, ale adresář nikde. Jedná se o upgrade 3.22 na 4.11. Down na 3.28 už mi nejde. Díky za každou radu.
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Dec 2010 17:05
od Repkins
Návod na řešení ti napsal sám router:
The upgrade to new format key is free of charge, and can be done
automatically right now in Winbox.
Please click on "Update license Key" button in the System License menu to
get the new key (your Windows computer needs to be connected to Internet).
Takže klik na System/License/Update License Key
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Dec 2010 18:08
od Netlive
Ano - to je jasné , ale po tomto kroku to píše : Failed:this key is upgraded and have changed software ID ! - a co teď??
Re: Problém s licencí
Napsal: 28 Dec 2010 13:17
od Repkins
Pokud je to kupováno přes i4wifi tak se obrať na jejich podporu. Mě se po formátu CF karty taky ztratila licence a oni mě vyřídili náhradní klíč.
Re: Problém s licencí
Napsal: 29 Dec 2010 12:02
od Netlive
Asi je tam nějaká zrada, museli jsme přes Netinstall nadrtit verzi 3.28, ani tam nešel provést upgrade klíče, takže jsme nechali na v3.28 a jede to. Asi bych měl uvést , že se jednalo o RB450. Mělo to nějaký problém při upgrade na serveru mikrotik.com. No už nic - necháme tak. Vypadá to, že by bylo řešení pouze přes i4 - ovšem když je to potřeba rychle a ještě třeba o víkendu, tak to moc redy není. Díky všem za tipy.
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Jan 2011 18:44
od migell
Tak napiš přímo na MikroTik
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Jan 2011 19:40
od hocimin1
JA zas mam jinej problem, mam 411 udelal jsem netinstall a hazelo to klic, udelal jsem vse podle navodu a OK. Ale pouze kdyz necham verzi 3.25 jakmile udelam upgrade tak 24 hodin do vyprseni.
A tohle me to hazi u 3.25

kdybych tam nepotreboval 4.16 tak to neresim, by me 3.25 stacila
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Jan 2011 20:17
od hapi
skuz tam na test hodit poslední v5. Když jsem upgradoval klienty z 3.22 postupně na poslední v5, tak jsem zapoměl na licenci a v5 to kousla a aktualizovala jí bez problemu.
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Jan 2011 21:37
od hocimin1
tak V5 nezkousla
Re: Problém s licencí
Napsal: 27 Jan 2011 23:10
od baz
dej tam 3.30 a zkus update znova

Re: Problém s licencí
Napsal: 28 Jan 2011 17:02
od hocimin1
3.30 a update, a proad stejny problem.