Stránka 1 z 1
podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 14:39
od okoun
mno dostali jsme jako firma lepší nabídku od nejmenovaného operátora s tím že nám zaplatí i pokutu u stávajícího za nedodržení úvazku, zjistilo se při výpovědi v O2 že prý nelze vypovědět dokud nebude úvazek u konce a že pokuta ani není možná a že to je prej zákon z roku 2014 který platí pro firemní zákazníky, každopádně máme normální tarif který je jen psán na s.r.o. není to žádná rámcová smlouva.
hmm nevíte náhodou něco někdo o tom že se dá takto blokovat telefonní číslo?
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 15:05
od hlavva
Jinými slovy pokuta se rovná minimálnímu plnění.
Čísla by měli nechat dle ČTÚ přenést.
Jinak podat na ČTÚ stížnost většinou je to celkem rychlé.
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 15:07
od Petr Bačina
Máš ve smlouvě napsané nějaké sankce za odstoupení a omezení?
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 16:03
od Pelirob
No jestli je to O2, tak přeji pevné nervy. Pamatuji asi 4 roky zpátky několik čísel původně migrovaných od Vodafone --> O2 stejnou smlouvou, ve stejný den. Při pokusu o migraci pryč z O2 byla každém čísle byla jiná výpovědní doba a podle jejich systému i jiný úvazek. Dokonce při telefonickém rozhovoru s paní na hotlině O2 kolega slyšel argument, že ji vůbec nezajímá co je uvedeno ve smlouvě ale že směrodatné je, co ona vidí v zákaznickém systému
Navíc nám neoprávněně fakturovali služby i po přenosu čísel k jinému operátorovi. No byl to skoro dvouměsíční tvrdý boj, který skončil v okamžiku, kdy jim kolega poslal koncept stížnosti, kterou si nachystal k podání na ČTÚ, včetně příloh. Pak to šlo rychle, čísla pustili během pár dnů, omluvili se za omyl v zákaznickém systému a poslali dobropis asi na 7kKč.
Velmi důkladně si přečtete smlouvu včetně příloh a dodatků, co jste vlastně kdysi podepsali. Pak se poraďte se svým právníkem, protože žádná smlouva není nevypověditelná, akorát sankce za nedodržení délky smluvního vztahu mohou být nepříjemné. No a jestli si myslíte že máte pravdu, tak se stížností k ČTÚ neváhejte ani minutu. Od toho tam přeci jsou...
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 21:06
od okoun
poroblém je že několik lidí tvrdí totálně něco jiného, první dva na infolince že jedině se to dá vypovědět u nich na pobočce a po telefonu to prý nelze

po telefonu jde jen dokupovat

potom tvrdili že pokuta bude plná částka používání že takzavná rozdílná cena zvýhodněné služby oproti klasické službě se prej počítá jen u nefiremních zákazníků.
nu a na pobočce se strávilo 40 minut kde přišla paní a sdělila to že prý náš nový operátor moc dobře ví že se smlouva o2 nedá dříve zrušit a že si z nás prý dělají akorát legraci a snaží se nás okrást.
takže prý nestačí doplatit měsíce úvazku ale prostě číslo musí být u nich děj se co děj podle nějakého neznámého zákona z roku 2014.
ted budeme po nich chtít písemné vyjádření toho zákona a případně se to podá na ČTU, pán na o2 lince se prý smál že klidně at si stěžujeme že prý jsou v plném právu a jediná možnost jak to ukončit předčasně je zánik firmy nebo umrtí majitele firmy, mno chování totální totálně pod úrovní a z každého slova dávají najevo jak oni jsou nad věcí....
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 21:11
od midnight_man
Keby sme takto my jednali so zákazníkmi tak už dávno neexistujeme...
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 21:13
od dagus
Na operatory platí nechat si s dobrým úsměvem číslo převést na fyzickou osobu(zatím bezproblemu) a pak si ho můžete posouvat dál. Někdy to jde i s celým tarifem. Tvářit se jako že zaniká s.r.o., ale služby chcete a pak poslat do pr...le.
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 21:18
od Cheprer
dagus píše:Na operatory platí nechat si s dobrým úsměvem číslo převést na fyzickou osobu(zatím bezproblemu) a pak si ho můžete posouvat dál. Někdy to jde i s celým tarifem. Tvářit se jako že zaniká s.r.o., ale služby chcete a pak poslat do pr...le.
V tomto má v obchodních podmínkách výjimku vodafone
Když to provedes dostaneš slušnou pokutu. Nakonec sem to našel i ve smlouvě kterou sem jim podepsal.
Je to dva roky zpět tuším že. Za každý číslo to bylo 5-10k podle tarifu.
Mimo jiné mi to poradila paní na pobočce a druhý den už tam nebyla zaměstnaná.
Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 21:21
od okoun
ano je to hodně o tom na koho se narazí na infolince na pobočce. třeba pán na infolince mi řekl že když mu neřeknu refereční číslo že se se mnou nemůže bavit zavolám za 10 minut že jsem našel referenční číslo vezme to jiný pán a zeptá se mě na ič na místo referenčního čísla

Re: podání výpovědi a přechod k jinému mobilnímu op?
Napsal: 29 Mar 2018 22:39
od Tielk01
Účastník, který není spotřebitelem, není po Dobu trvání Speciální nabídky oprávněn Službu zrušit, pokud by lhůta
pro zrušení Služby končila dnem, který předchází poslednímu dni Doby trvání Speciální nabídky. Žádost o zrušení
Služby i výpověď Smlouvy podaná Účastníkem v rozporu s předchozí větou je neplatná. V případě, že se O2 před
uplynutím Doby trvání Speciální nabídky dohodne s Účastníkem, který není spotřebitelem, na ukončení Speciální
nabídky, je tato dohoda podmíněna uhrazením veškerých splatných vyúčtování ceny za Služby poskytnuté
Účastníkovi a zaplacením paušálního odškodnění ve sjednané výši ze strany Účastníka. Výše úhrady této sankce
pro Účastníka, který není spotřebitelem, činí součet měsíčních paušálů (podle aktuálního paušálu včetně DPH)
zbývajících do konce Doby trvání Speciální nabídky a rozdíl mezi konečnou zvýhodněnou kupní cenou a standardní
cenou zboží u O2 podle ceníku
TAk pokud tam mate nejakou slevu na ten tarif tak plati asi totok.
Nepises jestli jde o jedno cislo nebo vice?