Rychlost a kvalita servisu
Napsal: 01 Feb 2018 16:33
Interně se trochu nemůžeme shodnout, kde se služby nyní pohybují, tak nám třeba pomůžete odpovědí na pár otázek.
a) jak rychle řešíte poruchy u zákazníků (ještě ten den, druhý den, obvykle později - je nějaké maximum, přes které "nejede vlak"?)
b) to samé instalace, jak rychle řešíte?
c) evidujete a vyhodnocujete dobu trvání požadavku od zadání do vyřešení?
d) dotazujete se zákazníka dodatečně přes telefon nebo mail, jak byl spokojen se servisním zásahem?
e) platí se za servis vaší služby nebo za některé servisní úkony? Co konkrétně?
f) máte tel. linku 24/7. Na papíře nebo i reálně berete telefon ve 2 v noci
?
g) nabízíte nějaký VIP servis za paušál jako součást měsíční platby?
Příp. budu rád za zkušenosti, jak to reálně dělají ti velcí (O2 a spol). Od lidí máme dost protichůdné info a co mají na webu, tomu se asi věřit nedá.
PS: Mám pořád pocit, že se to tu už řešilo, ale nemůžu to najít. Tak kdyby jo, umravtěne mě
a) jak rychle řešíte poruchy u zákazníků (ještě ten den, druhý den, obvykle později - je nějaké maximum, přes které "nejede vlak"?)
b) to samé instalace, jak rychle řešíte?
c) evidujete a vyhodnocujete dobu trvání požadavku od zadání do vyřešení?
d) dotazujete se zákazníka dodatečně přes telefon nebo mail, jak byl spokojen se servisním zásahem?
e) platí se za servis vaší služby nebo za některé servisní úkony? Co konkrétně?
f) máte tel. linku 24/7. Na papíře nebo i reálně berete telefon ve 2 v noci
g) nabízíte nějaký VIP servis za paušál jako součást měsíční platby?
Příp. budu rád za zkušenosti, jak to reálně dělají ti velcí (O2 a spol). Od lidí máme dost protichůdné info a co mají na webu, tomu se asi věřit nedá.
PS: Mám pořád pocit, že se to tu už řešilo, ale nemůžu to najít. Tak kdyby jo, umravtěne mě