Stránka 1 z 1
servisne linky
Napsal: 19 Jan 2017 13:58
od pedro4444
Zdravim
Ako mate riesene nahlasovanie poruch cez telefon?
cez pracovnu dobu to dvihaju technici a mimo mate len odkazovku, kde mozu nechat odkaz alebo?
Re: servisne linky
Napsal: 22 Jan 2017 09:55
od pedro4444
alebo mate niekto aj nejaku ustrednu?
alebo to riesite externou firmo ua virtualnou ustrednou kde si nahrate vsetky hlasky a pak vam to zvoni kde chcete?
Re: servisne linky
Napsal: 22 Jan 2017 10:10
od Gemb
Kolko mas zakaznikov ? Aby technici zdvihali telefonaty to by u mna nepreslo...nemas vobec cas na robotu a ludia vzdy volaju v najhorsiu chvilu (si vylezeny na streche a pod) ked potrebuju vediet nieco mimo technickych zalezitosti tak to zbytocne bavia alebo im ani vobec nepomozes. Treba mat centralne cislo kam ti budu zakaznici volat, ak ich mas menej mozno ti bude stacit jedna slecna pri telefone a mimo pracovnej doby odkazovka ktoru si neskor vypocuje. AK budes mat zakaznikov viac tak urcite treba nejaku ustrednu, viacej zamestnancov na obsluhu (2 a viac telefonov napr.) + mail kam mozu nahlasovat problemy. Tento mail nieje naskodu dat potom na striedanie niektoremu z technikov kde si vie vypocut odkaz alebo mail, pripadne zavolat naspat pokial sa jedna o taky problem, ze nejde mi internet opravte to

Mimimalne moze cloveka znavigovat aby si skontroloval svoje zariadenia a pod, mnoho krat za par minut vyriesene. ( spominam si na pripad, kedy panicka vysavala a odpojila si poe

po mensej navigacii vyriesene )
Re: servisne linky
Napsal: 22 Jan 2017 13:29
od Adolf.Shitler
Jo, už jsem zažil i to, že volala nějaká paní jak jí nefunguje služba a nakonec se ukázalo, že má úplně jiného providera. Telefonní číslo vyčetla kdesi v inzerátu, tak zavolala

Re: servisne linky
Napsal: 22 Jan 2017 16:24
od ludvik
To je přeci naprosto normální a logické - nefunguje jí internet, tak volá poskytovateli internetu.
Re: servisne linky
Napsal: 22 Jan 2017 18:11
od pedro4444
nemame zamestnanu ziadnu babu co by len sedela v kancli, sme partia co sa sme si to dali dokopy a aj sa o to starame...
doteraz fungujeme ze zakaznik zavola na jedno cislo mobilne co zvoni jednemu technikovi, ten ked nemoze prehodi to po par zvoneniach na druheho, potom ked vidime neprijate hovory volame spat...
Tento system by sme chceli prerobit zhruba ze to jedno cislo ostane, kde ludia volaju, ale ked na to budu volat bude to zvonit obidvom technikom a ked jeden zdvihne druhemu to uz prestane zvonit.
Ked ani jeden nezdvihne po kratkej dobe bude tam odkazova sluzba, kde moze zanechat odkaz a naj keby potom tento odkaz spracovalo a poslalo nam na email..
Co ste by toto islo najlepsie spravit? aj tu odkazovu sluzbu aby vedela ten odkaz nahrat a poslat emailom?
diki za vase postrehy
Re: servisne linky
Napsal: 22 Jan 2017 19:54
od Adolf.Shitler
Pokud by se jednalo o číslo pevné linky, tak je možnost to vyřešit třeba přes Odorik a jeho přesměrování hovorů / zpožděné (nebo např. časově nastavitelné) vyzvánění apod., možností je spousta.
Re: servisne linky
Napsal: 01 Feb 2017 18:35
od pedro4444
odorik to bude nieco ako
https://www.viptel.sk/cennik-hovorovnemam pravdu??
a ked clovek chce ist po vlastnej osi ake ustredne by ste najlepsie odporucili?
a potom ktoreho operatora davate do ustredne???
Re: servisne linky
Napsal: 13 Feb 2017 11:17
od Adolf.Shitler
Na to už ti neodpovím, pro firemní potřebu nám stačí to, co nabízí Odorik v základu. Jinak má i virtuální ústředny a další věci, líp se zeptat přímo jich nebo na diskuzním fóru Odoriku.