Internetové bankovnictví KB
Napsal: 01 Dec 2015 19:05
Zdravím,
jeden klient má problémy s internetovým bankovnictvím KB..Dlouho trvá přihlášení,pokud se povede přihlásit,tak spojení padá.Má problém,aby vůbec dokončil nějakou transakci..Internet mu jde bez problémů,nemá výpadky,na nic jiného si nestěžuje.Jiná banka je bez těchto problémů.Má někdo takový problém?Já si myslím,že je to chyba na straně KB,ale nedokážu to vysvětlit.Poradí někdo,na co se zaměřit,co prověřit,popřípadě jak argumentovat atd?
Dík za případné reakce.
jeden klient má problémy s internetovým bankovnictvím KB..Dlouho trvá přihlášení,pokud se povede přihlásit,tak spojení padá.Má problém,aby vůbec dokončil nějakou transakci..Internet mu jde bez problémů,nemá výpadky,na nic jiného si nestěžuje.Jiná banka je bez těchto problémů.Má někdo takový problém?Já si myslím,že je to chyba na straně KB,ale nedokážu to vysvětlit.Poradí někdo,na co se zaměřit,co prověřit,popřípadě jak argumentovat atd?
Dík za případné reakce.