Stránka 1 z 1

Internetové bankovnictví KB

Napsal: 01 Dec 2015 19:05
od vojtasan
Zdravím,
jeden klient má problémy s internetovým bankovnictvím KB..Dlouho trvá přihlášení,pokud se povede přihlásit,tak spojení padá.Má problém,aby vůbec dokončil nějakou transakci..Internet mu jde bez problémů,nemá výpadky,na nic jiného si nestěžuje.Jiná banka je bez těchto problémů.Má někdo takový problém?Já si myslím,že je to chyba na straně KB,ale nedokážu to vysvětlit.Poradí někdo,na co se zaměřit,co prověřit,popřípadě jak argumentovat atd?
Dík za případné reakce.

Re: Internetové bankovnictví KB

Napsal: 01 Dec 2015 19:34
od Kysa
Taky mám KB. Přihlášení trvá opravdu dlouho, ale pak není problém. Jestli se nepletu, tak všechno běží na javě, takže bych zmontroloval nainstalovanou verzi javy. Co skusit během zadávání transakcí ping na www.mojebanka.cz , jestli spojení nevypadává.

Re: Internetové bankovnictví KB

Napsal: 01 Dec 2015 20:00
od vojtasan
Dík za reakci,
ten ping jsem zkoušel,bez výpadků a stabilní...prověřím tu Javu.

Re: Internetové bankovnictví KB

Napsal: 01 Dec 2015 20:59
od ludvik
Java třeba na Chrome už nefunguje. KB ovšem jo ... Už ji nepoužívají dlouho.

Re: Internetové bankovnictví KB

Napsal: 02 Dec 2015 09:01
od Dalibor Toman
zadne problemy s pomalym prihlasenim k www.mojebanka.cz nepozoruji. Pouzivam Firefox...

nepouzivate v siti (u klientu) nestandardni MTUcko?

Re: Internetové bankovnictví KB

Napsal: 02 Dec 2015 17:53
od Kysa
Ještě mě napadá, co nějaký antivir, firewall nebo jiné "bezpečnostní" opatření?