Stránka 1 z 1

Zmařené instalace

Napsal: 27 Aug 2015 14:07
od whiteagle
Ahoj, jak řešíte, když zákazník nedorazí na domluvenou instalaci/nemá přístup na střechu apod?
U průzkumu se to asi ani vyřešit nedá, protože v tu chvíli není žádný obchodní vztah.
Ale často se nám stává, že i když je den před instalací vše potvrzeno ( v kolik hodin, že má přístup apod.), tak se tam dorazí a může se zase jet domů.
U firem takový problém vetšinou nenastává a kdyby nastal, tak nemilosrdně fakturujeme. Ale často se to objevuje u koncáků.
Zajímá mě Váš názor, jestli to pak klientovi nafakturujete. A nebo si řeknete, že je to kok** a necháte být?
Díky za názory!

Re: Zmařené instalace

Napsal: 27 Aug 2015 14:29
od KoZLiCeK
Tak kdyz uz se to stane tak se vzdycky nejede jen k jednomu budoucimu klientovi v oblasti (meste,vesnici) takze naklady na cestu v tom pripade nejsou a pak zalezi na okolnostech kdo za co muze.... vetsinou je kokot majitel baraku co si nevidi do huby a naslibuje najemnikum hory doly.... ale nekdy se staci snim domluvit.

Re: Zmařené instalace

Napsal: 27 Aug 2015 17:44
od aliney
jeden klient ma narok na jednu chybu

at uz u instalace, nebo u servisu (kdyz neni chyba na nasi strane, nebo prvni vymena POE)
ale s vysvetlenim a varovanim, ze "Priste to bude za 500,- Bohousku."

Re: Zmařené instalace

Napsal: 30 Aug 2015 18:19
od okoun
také se mi párkrát stalo že přijedu a zákazník musí najednou zmizet a jeslti to nemůžeme přesunou, řeknu že můžeme ale za 14 dnů třeba a ihned nikam nemusí odjíždět :D