Zmařené instalace
Napsal: 27 Aug 2015 14:07
Ahoj, jak řešíte, když zákazník nedorazí na domluvenou instalaci/nemá přístup na střechu apod?
U průzkumu se to asi ani vyřešit nedá, protože v tu chvíli není žádný obchodní vztah.
Ale často se nám stává, že i když je den před instalací vše potvrzeno ( v kolik hodin, že má přístup apod.), tak se tam dorazí a může se zase jet domů.
U firem takový problém vetšinou nenastává a kdyby nastal, tak nemilosrdně fakturujeme. Ale často se to objevuje u koncáků.
Zajímá mě Váš názor, jestli to pak klientovi nafakturujete. A nebo si řeknete, že je to kok** a necháte být?
Díky za názory!
U průzkumu se to asi ani vyřešit nedá, protože v tu chvíli není žádný obchodní vztah.
Ale často se nám stává, že i když je den před instalací vše potvrzeno ( v kolik hodin, že má přístup apod.), tak se tam dorazí a může se zase jet domů.
U firem takový problém vetšinou nenastává a kdyby nastal, tak nemilosrdně fakturujeme. Ale často se to objevuje u koncáků.
Zajímá mě Váš názor, jestli to pak klientovi nafakturujete. A nebo si řeknete, že je to kok** a necháte být?
Díky za názory!