Zdravím,
možná se zde najdou aktivní klienti FIO banky. FIO banka udělala nový IB a velkým nadšením ho prezentuje. Problém je v tom, že podle mě je to pěkný paskvil, který jen vidím a dělá se mi špatně. Ve srovnání s tím původním je to ohromný krok zpět.
Zajímalo by mě, jaký názor mají ostatní uživatelé, kteří s tímto produktem aktivně pracují a co říkají na ukončení činnosti dosavadního rozhraní FIO.
Děkuji za názor.
mpcz, 16.06.2015
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
FIO banka nový internet banking IB
mpcz píše:Zdravím,
možná se zde najdou aktivní klienti FIO banky. FIO banka udělala nový IB a velkým nadšením ho prezentuje. Problém je v tom, že podle mě je to pěkný paskvil, který jen vidím a dělá se mi špatně. Ve srovnání s tím původním je to ohromný krok zpět.
Zajímalo by mě, jaký názor mají ostatní uživatelé, kteří s tímto produktem aktivně pracují a co říkají na ukončení činnosti dosavadního rozhraní FIO.
Děkuji za názor.
mpcz, 16.06.2015
Celkem tuhle změnu neřeším, ale většinou na IB vyhledávám, tak že je pro mne zdlouhavé x krát kliknout a pak vyplnit nepřehlednou "tabulku".
Dřív to bylo lepší, to je pravda.
0 x
novej je prisernej, takze ho nepouzivam.
Nastesti je tam porad tlacitko "pro vstup do stareho,,, "
Az ho zrusi uplne, tak to teda bude,,,
Nastesti je tam porad tlacitko "pro vstup do stareho,,, "
Az ho zrusi uplne, tak to teda bude,,,
0 x
podle me je to o zvyku.
Já jsem ten novy ib testoval uz v betaverzi a prislo mi to naprosto hrozne.
Kdyz to prehodili na ostrou verzi, tak jsem 2 dny nadaval, nechapal jsem jak maji reseno to vyhledavani (ono je to tak nejak fulltext s filtry) ale ted s tim nemam absolutne zadny problem (mozna jen ten dashboard by sel udelat lepe).
Já jsem ten novy ib testoval uz v betaverzi a prislo mi to naprosto hrozne.
Kdyz to prehodili na ostrou verzi, tak jsem 2 dny nadaval, nechapal jsem jak maji reseno to vyhledavani (ono je to tak nejak fulltext s filtry) ale ted s tim nemam absolutne zadny problem (mozna jen ten dashboard by sel udelat lepe).
0 x
Jan Ptáček
také používám stále starý, nový je příšerný a trochu postrádá smysl, až mi zruší starý tak přemýšlím o tom že si napíšu svoji jednoduchou aplikačku, která bude přehlednejší jak ten nový paskvil.
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 15 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Na novej se dá zvyknout, není to až zase taková hrůza jako co předvedla mBank..
0 x
Bývalý ISP...
Já si taky nemohl zvyknout, na výpisu nejsou sumy pohybů atd, ale to vyhledávání se mi líbí
0 x
Zdravím,
taky by mě zajímal názor uživatelů na to, jakou FIO zvolila formu reklamy. Do teď jsem si myslel, že jsem klientem bankovního ústavu a ne teatrálního cirkusu. (Nic proti cirkusu). Začínám zvažovat, zda své peníze těm komediantům vůbec svěřovat ...
mpcz, 16.06.2015
taky by mě zajímal názor uživatelů na to, jakou FIO zvolila formu reklamy. Do teď jsem si myslel, že jsem klientem bankovního ústavu a ne teatrálního cirkusu. (Nic proti cirkusu). Začínám zvažovat, zda své peníze těm komediantům vůbec svěřovat ...
mpcz, 16.06.2015
0 x
nepřeháněj...
pro mě fio jednoznačně nejlepší banka. dokonce i teď co jsem absolvoval návštěvu pobočky (asi poprvé po 5 letech od založení účtu!) - na pobočce prázdno, během 2min vyřízeno, ještě mi bylo ukázáno, kde se to dá udělat online...
naprosty luxus a spokojenost
pro mě fio jednoznačně nejlepší banka. dokonce i teď co jsem absolvoval návštěvu pobočky (asi poprvé po 5 letech od založení účtu!) - na pobočce prázdno, během 2min vyřízeno, ještě mi bylo ukázáno, kde se to dá udělat online...
naprosty luxus a spokojenost
0 x
Jan Ptáček
net.work píše:nepřeháněj...
pro mě fio jednoznačně nejlepší banka. dokonce i teď co jsem absolvoval návštěvu pobočky (asi poprvé po 5 letech od založení účtu!) - na pobočce prázdno, během 2min vyřízeno, ještě mi bylo ukázáno, kde se to dá udělat online...
naprosty luxus a spokojenost
Odpověď na všechno možné, jen na ten dotaz ne.
mpcz, 16.06.2015
0 x
odpoved sla vydedukovat z meho prizpevku = je mi uplne jedno, jakou reklamu banka ma. Kdyz banka dela to co ma a dle predstav jake mam, tak je mi opravdu naprosty sumak co maji za spot v TV...
0 x
Jan Ptáček
mpcz píše:Zdravím,
taky by mě zajímal názor uživatelů na to, jakou FIO zvolila formu reklamy. Do teď jsem si myslel, že jsem klientem bankovního ústavu a ne teatrálního cirkusu. (Nic proti cirkusu). Začínám zvažovat, zda své peníze těm komediantům vůbec svěřovat ...
mpcz, 16.06.2015
jestli se timhle ridis vzdy tak myslim ze nemuzes pouzivat zadny produkty co maji reklamu v TV,,,
navic myslim ze konkretne bankovni sektor ma v posledni dobe jedny z nejlepsi reklam (ale diky tomu ze TV vidim jen kdyz ji testuji u zakazniku, moc reklam jsem nevidel)
0 x
Za mě si nestěžuju, mě se to docela líbí a to vyhledávání je parádnější oproti tomu, jak to bylo předtím. I ten vzhled se mi víc líbí.
0 x
-
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12 years ago
- Bydliště: erotikon7, lunární modul
- Kontaktovat uživatele:
No já pamatuju dobu, kdy černý uhlí bylo ještě hnědý, dobu kdy jsme používali snad všichni v branži Ebanku, platili online převodem z mobilu při nákupu zboží třeba v extrapointu, karmě, agemu, heartwaru... ještě v dobách s dvouřádkovým monochromatickým displejem na mobilu...Ebanka po fůzi s RB začala být stejný shit jako ty ostatní.
Fio je další takový použitelný partner. I investování je zajímavé včetně aplikace ebrokeru. Takže za mě Fio A+++, mám tam devět účtů k naprosté spokojenosti.
Pokud jde o reklamu, tak ta vždycky musí cílit na většinu, jinak nemá smysl.
Tady bych si vypůjčil příběh filozofa Schopenhauera.
Sluha: Pane, mám špatné zprávy. Ve městě o vás mluví špatně
Filozof: A kdo o mě mluví špatně?
Sluha: Většina
Filozor: Tak to je v pořádku, to mě vůbec nevadí. Většina jsou blbci.
Pokud pláčete nad novým rozhraním, možná jste si nevšimli pod přihlašovacím formulářem velkého zeleného tlačítka "pro vstup do starého internetbankingu klikněte zde"?
Fio je další takový použitelný partner. I investování je zajímavé včetně aplikace ebrokeru. Takže za mě Fio A+++, mám tam devět účtů k naprosté spokojenosti.
Pokud jde o reklamu, tak ta vždycky musí cílit na většinu, jinak nemá smysl.
Tady bych si vypůjčil příběh filozofa Schopenhauera.
Sluha: Pane, mám špatné zprávy. Ve městě o vás mluví špatně
Filozof: A kdo o mě mluví špatně?
Sluha: Většina
Filozor: Tak to je v pořádku, to mě vůbec nevadí. Většina jsou blbci.
Pokud pláčete nad novým rozhraním, možná jste si nevšimli pod přihlašovacím formulářem velkého zeleného tlačítka "pro vstup do starého internetbankingu klikněte zde"?
0 x
Nejsem úplný idiot. Některé moje kousky dodnes hledají...
S tím příslovím to je dobrý
To mi přiomíná vždycky řeči zákazníků.
Zákazník: No, ono to nejde jede to špatně a ostatní to taky říkají.
Já: Kdo to říká?
Zákazník: Všichni
Já: Tak ať se ti všichni ozvou, a my se na to podíváme.
A hle, nikdo se neozval.
Jakmile to něko řekne, tak mně vykouzlí úsměv na tváři, i když ten mám pořád
Každopádně jak bylo řečeno za mě FIO jednoznačně bez chyby.
To mi přiomíná vždycky řeči zákazníků.
Zákazník: No, ono to nejde jede to špatně a ostatní to taky říkají.
Já: Kdo to říká?
Zákazník: Všichni
Já: Tak ať se ti všichni ozvou, a my se na to podíváme.
A hle, nikdo se neozval.
Jakmile to něko řekne, tak mně vykouzlí úsměv na tváři, i když ten mám pořád
Každopádně jak bylo řečeno za mě FIO jednoznačně bez chyby.
0 x