Stránka 1 z 1

''Vtipné'' důvody ukončení připojení/zrušení objednávky

Napsal: 25 Feb 2015 23:46
od 3com
Máte nějaké tak trochu vtipné zážítky v tomto směru? :D

Případ 1.
Objednávka služby, konzultace viditelnosti v místě v pořádku.
Těsně před domluvenou instalací telefonát: Bohužel nebudeme mít zájem manžel říkal, že nikde v domě nedovolí vrtat, bohužel jsme nuceni si dát kabelovku za 2x takovou cenu. (Duchodci, nároky nulové).

Případ 2.
Výpověď služby po 2 letech.
Dobrý den, bohužel jsem nucen naši smlouvu vypovědět. Za celou dobu jsme nezaznamenali žádný problém v připojení a děkujeme za bezproblémové poskytování datových služeb. Bohužel manželka se bojí, že můžou být data přenášená vzduchem odposlouchávána a tímto jsme nuceni tento způsob připojení ukončit a přejít na O2, které ma vedení uloženo bezpečně v zemi.

:D

Re: ''Vtipné'' důvody ukončení připojení/zrušení objednávky

Napsal: 26 Feb 2015 07:14
od Petr S.
Za případ 2 může možná O2 infolinka :) Měl jsem několik případů, kdy ke mě zákazníci chtěli přejít, ale O2 jim nakecalo, že wifi, když je vzduchem, tak že se tam dostanou hackeři, viry... Bohužel ty lidi jim věřej...

Re: ''Vtipné'' důvody ukončení připojení/zrušení objednávky

Napsal: 26 Feb 2015 07:46
od aliney
Klient prechazel k O2/Tmobile a omlouval se mi, ze se zase rychle vrati, byl spokojeny, ale omylem si k novemu telefonu sjednal i internet na 2 roky a nechteji mu to zrusit, tak nechce platit 2 internety. A fakt se vratil :-)