Stránka 1 z 3

Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 14:38
od pepulis
Dobry den,

jak resite zadosti klientu na pripadnou slevu. Abych byl konkretni. Klient vyuzival internet. pripojeni ve vetsi mire, ale cast rodiny se odstehovala a pozadal me o snizeni ceny za tarif / mesic. Slevy davam = napr. pri rocni platbe predem apod., ale takhle jsem to zatim resit nemusel. Jaky postoj k tomu zaujmout. Jde mi hlavne o to, jak pripadnou slevu formulovat (papirove, slovne), at z toho pripadne nevznikne nejaka lavina zadosti .... od jinych uzivatelu (jedna pani povidala a uz to pojede). Diky za nazory.

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 15:05
od basty
resilo by to O2? Neresilo. Takze nic. Kdyby to byl znamej tak treba mozna. Ale takto bych se tim moc nezabyval

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 15:24
od Petr Bačina
Maximálně umožnit bezplatný přechod na nižší tarif... Určitě neustupovat, protože to by se ta "lavina" skutečně rozjela. Argument jasný "nezlobte se, ale není to možné. Něco /vymyslet co/, to neumožňuje".

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 15:35
od pepulis
Petr Bačina píše:Maximálně umožnit bezplatný přechod na nižší tarif... Určitě neustupovat, protože to by se ta "lavina" skutečně rozjela. Argument jasný "nezlobte se, ale není to možné. Něco /vymyslet co/, to neumožňuje".


Praveze uzivatel ma ten nejnizsi tarif za 300 kc, takze ani neni kam jit. Samozrejme muzu rychlost ponizit atd., ale do toho se nechci poustet, abych v tom nemel jeste hokej ...

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 15:54
od Pintero
V patek jsem resil podobnyho typka, pred barakem BMW, je pripojeny NS2 na souseda a jde mu to spatne, pry si to vezme ode me a chtel slevu na internet - pry vsude okolo to davaj za 2 stovky (asi myslel souseda) a ja chci po nem 300 :lol:
Neustoupil jsem. (nakonec jsme se nedohodli) Sam jsem si v minulosti nas.. do bot ze jsem to dal par znamejm lidem levneji a pak machrovali v hospode...
Pak volali lidi ze to chteji taky levneji - vzdyt prece dcera jezdi do skoly a je doma jen vecer / o vikendu....

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 17:17
od Petr Bačina
Pokud má nejlevnější tarif, tak bych mu řekl že cenu změnit nemůžu. Ale pokud mu někdo jiný nabídne nižší cenu, tak bych mu nabídl okamžité ukončení smlouvy bez doplatku a podobně.

Spousta lidí to prostě zkouší... Taky jsme měli pár lidí s požadavkem "kdy budete mít internet za 200,-?" Když jsem jim odpověděl že není problém, ale že za mě musí zaplatit 6000,- ročně za pronájem střechy. To už jim pak 300,-Kč nepřipadá zase tak moc :-) A nejlepší je, když se Vás zvědavý klient kterého právě připojujete ptá na spoustu podrobností "jak se k němu vlastně ten internet dostane a že za 300,- to je zlatej důl". Pak mu stačí popsat nákup spoje za 150 000, pronájmy v desítkách tisíc ročně, nákup konektivity atd. Jak potom ten dotyčný čumí a díví se že má přípojku jen za tři kila :-)

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 18:31
od hol
V případě, že má klient vyšší tarif, umožníme mu přechod na nižší a to většinou i v době vázané smlouvy. Pokud už není kam jít, nemá peníze a ozve se před fakturací, tak mu službu pozastavíme. Máme s tím dobrou zkušenost a uživatele, kteří se zmotoří a začnou znovu platit třeba po víc než roce.

Slevy z vyšších tarifů občas dáváme dlouholetým klientům (např. ze 450 na 400), pokud si řeknou - jako že mávají konkurenční nabídkou a tváří se závažně :!: . Ale u nejnižší tarifů už se neslevuje.

Na pohádky bych se vykašlal, občas jsou lidi schopný manipulátoři a akorát vás nachytají v argumentaci. Nejlepší jak tu někdo psal, použil bych "velice se omlouvám, ale toto už není možné". Každému je ale blízké něco jiného a protože nám stávající uživatelé dělají dobrou reklamu, je důležité nikoho zbytečně nenaštvat. I když je to škudla a spekulant :D

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 19:42
od basty
nezavdecis se vsem i kdyby nevim co. Takze proste sory, nejde to a hotovo.

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 21:41
od gsmsoft
Presne tak. Neda sa

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 21:42
od Robotvor
Takže radši dojdete o klienty než aby jste slevily ? To se mě nějak nerentuje...

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 22:24
od net.work
nerentuje se to jen do té doby, než se to rozkřikne a začnou ti volat lidi že chcou taky slevu...

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 26 Jan 2015 22:28
od aliney
U me to delaji duchodci. Chteji net na to jejich obcasne "skajpovani" ale 350,- uz je na ne moc, protoze duchod maly, deti odesly apod...
V logu vidim, ze ma traffic 100M za mesic, tak mu proste snizim platbu na 200,- s DPH (niz nejdu), nastavim 2M/1M a oba jsme spokojeni. Takze pokud se mu rodina odstehovala, nabidl bych mu vyse zminene.

Bud budes mit 200,- nebo budes mit 0,- ja to delam pro penize, ne z lasky. A takove ty reci o tom, ze to nejde, nebo je to moc papirovani je jen vymluva, resp. vase lenost vyjit zakaznikovi vstric a udelat si system, ktery umoznuje "vyjimky" bez vetsich komplikaci. Z hlavy vim o 6 takovych, takze pokud bych se odvolaval stylem "resila by to O2? neresila" mel bych o 1200,- mesicne mene.

Pokud je to uplne novy klient a chce pripojit, tak mu klidne dam taky za 200,- 2M/1M , ale zaplati si cenu noveho SXT + praci a kdyz na takoveho spekulanta vybalis 2500,- za instalaci, tak se zkruti jak slimak v soli. Nicmene zadne "za korunu" neexistuje, cela castka na ruku nebo nic. Konkurence vam to nabizi, tak si to vemte, nashledanou.

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 27 Jan 2015 00:04
od David2006

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 27 Jan 2015 00:32
od DrWiza
nikdy nejdeme mimo cenikovy ceny. Pokud chteji usetrit, davame tarif 1M/0,256M za 146,-Kč s DPH prave pro takovyto "setrily". Na tehle cene uz neni co smlouvat.
Zastavam nazor ze se slevama jsou jen problemy. Lepsi kdyz odejde 1 clovek nez dat mu slevu a nasledne pak davat slevu dalsim 20 co s nim sousedi.

Re: Klient a sleva na připojení.

Napsal: 27 Jan 2015 13:09
od lyra
S tímto bojujeme každy- Klient žada slevu cely měsíc.. U klienta jsem zjistil že v jeho blizkosti nahle je novy cizi vysilac a klientovi cca od pondeli do ctvrtka sel internet mizerně kvuli rušení signalu. Dal jsem mu slevu tedy na 4 dny ,ale klient žádal celý měsic- Tak jsem mu řekl - pane musíme s Vami ukončit smlouvu je u Vás moc rušení v okolí - nahle ty 4 dny postačily.

Připojeni pod 250 Kč když mame dat klientovi i naše zařizení i když je to UBNT , kabely práce je pod cenou. Pak se stane nejaký takový připad jako co pišu nad tim a jsi bez rezervy a končíš .



www.wiracom.cz