❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Klient a sleva na připojení.

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 20 years ago

Klient a sleva na připojení.

Příspěvekod pepulis » 10 years ago

Dobry den,

jak resite zadosti klientu na pripadnou slevu. Abych byl konkretni. Klient vyuzival internet. pripojeni ve vetsi mire, ale cast rodiny se odstehovala a pozadal me o snizeni ceny za tarif / mesic. Slevy davam = napr. pri rocni platbe predem apod., ale takhle jsem to zatim resit nemusel. Jaky postoj k tomu zaujmout. Jde mi hlavne o to, jak pripadnou slevu formulovat (papirove, slovne), at z toho pripadne nevznikne nejaka lavina zadosti .... od jinych uzivatelu (jedna pani povidala a uz to pojede). Diky za nazory.
0 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 10 years ago

resilo by to O2? Neresilo. Takze nic. Kdyby to byl znamej tak treba mozna. Ale takto bych se tim moc nezabyval
0 x

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 10 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 10 years ago

Maximálně umožnit bezplatný přechod na nižší tarif... Určitě neustupovat, protože to by se ta "lavina" skutečně rozjela. Argument jasný "nezlobte se, ale není to možné. Něco /vymyslet co/, to neumožňuje".
0 x

pepulis
Příspěvky: 1418
Registrován: 20 years ago

Příspěvekod pepulis » 10 years ago

Petr Bačina píše:Maximálně umožnit bezplatný přechod na nižší tarif... Určitě neustupovat, protože to by se ta "lavina" skutečně rozjela. Argument jasný "nezlobte se, ale není to možné. Něco /vymyslet co/, to neumožňuje".


Praveze uzivatel ma ten nejnizsi tarif za 300 kc, takze ani neni kam jit. Samozrejme muzu rychlost ponizit atd., ale do toho se nechci poustet, abych v tom nemel jeste hokej ...
0 x

Pintero
Příspěvky: 1352
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Pintero » 10 years ago

V patek jsem resil podobnyho typka, pred barakem BMW, je pripojeny NS2 na souseda a jde mu to spatne, pry si to vezme ode me a chtel slevu na internet - pry vsude okolo to davaj za 2 stovky (asi myslel souseda) a ja chci po nem 300 :lol:
Neustoupil jsem. (nakonec jsme se nedohodli) Sam jsem si v minulosti nas.. do bot ze jsem to dal par znamejm lidem levneji a pak machrovali v hospode...
Pak volali lidi ze to chteji taky levneji - vzdyt prece dcera jezdi do skoly a je doma jen vecer / o vikendu....
0 x

Petr Bačina
Příspěvky: 1361
Registrován: 10 years ago
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Petr Bačina » 10 years ago

Pokud má nejlevnější tarif, tak bych mu řekl že cenu změnit nemůžu. Ale pokud mu někdo jiný nabídne nižší cenu, tak bych mu nabídl okamžité ukončení smlouvy bez doplatku a podobně.

Spousta lidí to prostě zkouší... Taky jsme měli pár lidí s požadavkem "kdy budete mít internet za 200,-?" Když jsem jim odpověděl že není problém, ale že za mě musí zaplatit 6000,- ročně za pronájem střechy. To už jim pak 300,-Kč nepřipadá zase tak moc :-) A nejlepší je, když se Vás zvědavý klient kterého právě připojujete ptá na spoustu podrobností "jak se k němu vlastně ten internet dostane a že za 300,- to je zlatej důl". Pak mu stačí popsat nákup spoje za 150 000, pronájmy v desítkách tisíc ročně, nákup konektivity atd. Jak potom ten dotyčný čumí a díví se že má přípojku jen za tři kila :-)
0 x

hol
Příspěvky: 883
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod hol » 10 years ago

V případě, že má klient vyšší tarif, umožníme mu přechod na nižší a to většinou i v době vázané smlouvy. Pokud už není kam jít, nemá peníze a ozve se před fakturací, tak mu službu pozastavíme. Máme s tím dobrou zkušenost a uživatele, kteří se zmotoří a začnou znovu platit třeba po víc než roce.

Slevy z vyšších tarifů občas dáváme dlouholetým klientům (např. ze 450 na 400), pokud si řeknou - jako že mávají konkurenční nabídkou a tváří se závažně :!: . Ale u nejnižší tarifů už se neslevuje.

Na pohádky bych se vykašlal, občas jsou lidi schopný manipulátoři a akorát vás nachytají v argumentaci. Nejlepší jak tu někdo psal, použil bych "velice se omlouvám, ale toto už není možné". Každému je ale blízké něco jiného a protože nám stávající uživatelé dělají dobrou reklamu, je důležité nikoho zbytečně nenaštvat. I když je to škudla a spekulant :D
0 x

basty
Příspěvky: 2475
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 10 years ago

nezavdecis se vsem i kdyby nevim co. Takze proste sory, nejde to a hotovo.
0 x

Uživatelský avatar
gsmsoft
Příspěvky: 152
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod gsmsoft » 10 years ago

Presne tak. Neda sa
0 x

Robotvor
Příspěvky: 803
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Robotvor » 10 years ago

Takže radši dojdete o klienty než aby jste slevily ? To se mě nějak nerentuje...
0 x

net.work
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 10 years ago

nerentuje se to jen do té doby, než se to rozkřikne a začnou ti volat lidi že chcou taky slevu...
0 x
Jan Ptáček

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod aliney » 10 years ago

U me to delaji duchodci. Chteji net na to jejich obcasne "skajpovani" ale 350,- uz je na ne moc, protoze duchod maly, deti odesly apod...
V logu vidim, ze ma traffic 100M za mesic, tak mu proste snizim platbu na 200,- s DPH (niz nejdu), nastavim 2M/1M a oba jsme spokojeni. Takze pokud se mu rodina odstehovala, nabidl bych mu vyse zminene.

Bud budes mit 200,- nebo budes mit 0,- ja to delam pro penize, ne z lasky. A takove ty reci o tom, ze to nejde, nebo je to moc papirovani je jen vymluva, resp. vase lenost vyjit zakaznikovi vstric a udelat si system, ktery umoznuje "vyjimky" bez vetsich komplikaci. Z hlavy vim o 6 takovych, takze pokud bych se odvolaval stylem "resila by to O2? neresila" mel bych o 1200,- mesicne mene.

Pokud je to uplne novy klient a chce pripojit, tak mu klidne dam taky za 200,- 2M/1M , ale zaplati si cenu noveho SXT + praci a kdyz na takoveho spekulanta vybalis 2500,- za instalaci, tak se zkruti jak slimak v soli. Nicmene zadne "za korunu" neexistuje, cela castka na ruku nebo nic. Konkurence vam to nabizi, tak si to vemte, nashledanou.
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná


DrWiza
Příspěvky: 212
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod DrWiza » 10 years ago

nikdy nejdeme mimo cenikovy ceny. Pokud chteji usetrit, davame tarif 1M/0,256M za 146,-Kč s DPH prave pro takovyto "setrily". Na tehle cene uz neni co smlouvat.
Zastavam nazor ze se slevama jsou jen problemy. Lepsi kdyz odejde 1 clovek nez dat mu slevu a nasledne pak davat slevu dalsim 20 co s nim sousedi.
0 x

lyra
Příspěvky: 569
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lyra » 10 years ago

S tímto bojujeme každy- Klient žada slevu cely měsíc.. U klienta jsem zjistil že v jeho blizkosti nahle je novy cizi vysilac a klientovi cca od pondeli do ctvrtka sel internet mizerně kvuli rušení signalu. Dal jsem mu slevu tedy na 4 dny ,ale klient žádal celý měsic- Tak jsem mu řekl - pane musíme s Vami ukončit smlouvu je u Vás moc rušení v okolí - nahle ty 4 dny postačily.

Připojeni pod 250 Kč když mame dat klientovi i naše zařizení i když je to UBNT , kabely práce je pod cenou. Pak se stane nejaký takový připad jako co pišu nad tim a jsi bez rezervy a končíš .



www.wiracom.cz
0 x