Dobry den,
jak resite zadosti klientu na pripadnou slevu. Abych byl konkretni. Klient vyuzival internet. pripojeni ve vetsi mire, ale cast rodiny se odstehovala a pozadal me o snizeni ceny za tarif / mesic. Slevy davam = napr. pri rocni platbe predem apod., ale takhle jsem to zatim resit nemusel. Jaky postoj k tomu zaujmout. Jde mi hlavne o to, jak pripadnou slevu formulovat (papirove, slovne), at z toho pripadne nevznikne nejaka lavina zadosti .... od jinych uzivatelu (jedna pani povidala a uz to pojede). Diky za nazory.
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Klient a sleva na připojení.
resilo by to O2? Neresilo. Takze nic. Kdyby to byl znamej tak treba mozna. Ale takto bych se tim moc nezabyval
0 x
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 10 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Maximálně umožnit bezplatný přechod na nižší tarif... Určitě neustupovat, protože to by se ta "lavina" skutečně rozjela. Argument jasný "nezlobte se, ale není to možné. Něco /vymyslet co/, to neumožňuje".
0 x
Petr Bačina píše:Maximálně umožnit bezplatný přechod na nižší tarif... Určitě neustupovat, protože to by se ta "lavina" skutečně rozjela. Argument jasný "nezlobte se, ale není to možné. Něco /vymyslet co/, to neumožňuje".
Praveze uzivatel ma ten nejnizsi tarif za 300 kc, takze ani neni kam jit. Samozrejme muzu rychlost ponizit atd., ale do toho se nechci poustet, abych v tom nemel jeste hokej ...
0 x
V patek jsem resil podobnyho typka, pred barakem BMW, je pripojeny NS2 na souseda a jde mu to spatne, pry si to vezme ode me a chtel slevu na internet - pry vsude okolo to davaj za 2 stovky (asi myslel souseda) a ja chci po nem 300
Neustoupil jsem. (nakonec jsme se nedohodli) Sam jsem si v minulosti nas.. do bot ze jsem to dal par znamejm lidem levneji a pak machrovali v hospode...
Pak volali lidi ze to chteji taky levneji - vzdyt prece dcera jezdi do skoly a je doma jen vecer / o vikendu....

Neustoupil jsem. (nakonec jsme se nedohodli) Sam jsem si v minulosti nas.. do bot ze jsem to dal par znamejm lidem levneji a pak machrovali v hospode...
Pak volali lidi ze to chteji taky levneji - vzdyt prece dcera jezdi do skoly a je doma jen vecer / o vikendu....
0 x
-
- Příspěvky: 1361
- Registrován: 10 years ago
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud má nejlevnější tarif, tak bych mu řekl že cenu změnit nemůžu. Ale pokud mu někdo jiný nabídne nižší cenu, tak bych mu nabídl okamžité ukončení smlouvy bez doplatku a podobně.
Spousta lidí to prostě zkouší... Taky jsme měli pár lidí s požadavkem "kdy budete mít internet za 200,-?" Když jsem jim odpověděl že není problém, ale že za mě musí zaplatit 6000,- ročně za pronájem střechy. To už jim pak 300,-Kč nepřipadá zase tak moc
A nejlepší je, když se Vás zvědavý klient kterého právě připojujete ptá na spoustu podrobností "jak se k němu vlastně ten internet dostane a že za 300,- to je zlatej důl". Pak mu stačí popsat nákup spoje za 150 000, pronájmy v desítkách tisíc ročně, nákup konektivity atd. Jak potom ten dotyčný čumí a díví se že má přípojku jen za tři kila 
Spousta lidí to prostě zkouší... Taky jsme měli pár lidí s požadavkem "kdy budete mít internet za 200,-?" Když jsem jim odpověděl že není problém, ale že za mě musí zaplatit 6000,- ročně za pronájem střechy. To už jim pak 300,-Kč nepřipadá zase tak moc


0 x
V případě, že má klient vyšší tarif, umožníme mu přechod na nižší a to většinou i v době vázané smlouvy. Pokud už není kam jít, nemá peníze a ozve se před fakturací, tak mu službu pozastavíme. Máme s tím dobrou zkušenost a uživatele, kteří se zmotoří a začnou znovu platit třeba po víc než roce.
Slevy z vyšších tarifů občas dáváme dlouholetým klientům (např. ze 450 na 400), pokud si řeknou - jako že mávají konkurenční nabídkou a tváří se závažně
. Ale u nejnižší tarifů už se neslevuje.
Na pohádky bych se vykašlal, občas jsou lidi schopný manipulátoři a akorát vás nachytají v argumentaci. Nejlepší jak tu někdo psal, použil bych "velice se omlouvám, ale toto už není možné". Každému je ale blízké něco jiného a protože nám stávající uživatelé dělají dobrou reklamu, je důležité nikoho zbytečně nenaštvat. I když je to škudla a spekulant
Slevy z vyšších tarifů občas dáváme dlouholetým klientům (např. ze 450 na 400), pokud si řeknou - jako že mávají konkurenční nabídkou a tváří se závažně

Na pohádky bych se vykašlal, občas jsou lidi schopný manipulátoři a akorát vás nachytají v argumentaci. Nejlepší jak tu někdo psal, použil bych "velice se omlouvám, ale toto už není možné". Každému je ale blízké něco jiného a protože nám stávající uživatelé dělají dobrou reklamu, je důležité nikoho zbytečně nenaštvat. I když je to škudla a spekulant

0 x
nezavdecis se vsem i kdyby nevim co. Takze proste sory, nejde to a hotovo.
0 x
Takže radši dojdete o klienty než aby jste slevily ? To se mě nějak nerentuje...
0 x
nerentuje se to jen do té doby, než se to rozkřikne a začnou ti volat lidi že chcou taky slevu...
0 x
Jan Ptáček
U me to delaji duchodci. Chteji net na to jejich obcasne "skajpovani" ale 350,- uz je na ne moc, protoze duchod maly, deti odesly apod...
V logu vidim, ze ma traffic 100M za mesic, tak mu proste snizim platbu na 200,- s DPH (niz nejdu), nastavim 2M/1M a oba jsme spokojeni. Takze pokud se mu rodina odstehovala, nabidl bych mu vyse zminene.
Bud budes mit 200,- nebo budes mit 0,- ja to delam pro penize, ne z lasky. A takove ty reci o tom, ze to nejde, nebo je to moc papirovani je jen vymluva, resp. vase lenost vyjit zakaznikovi vstric a udelat si system, ktery umoznuje "vyjimky" bez vetsich komplikaci. Z hlavy vim o 6 takovych, takze pokud bych se odvolaval stylem "resila by to O2? neresila" mel bych o 1200,- mesicne mene.
Pokud je to uplne novy klient a chce pripojit, tak mu klidne dam taky za 200,- 2M/1M , ale zaplati si cenu noveho SXT + praci a kdyz na takoveho spekulanta vybalis 2500,- za instalaci, tak se zkruti jak slimak v soli. Nicmene zadne "za korunu" neexistuje, cela castka na ruku nebo nic. Konkurence vam to nabizi, tak si to vemte, nashledanou.
V logu vidim, ze ma traffic 100M za mesic, tak mu proste snizim platbu na 200,- s DPH (niz nejdu), nastavim 2M/1M a oba jsme spokojeni. Takze pokud se mu rodina odstehovala, nabidl bych mu vyse zminene.
Bud budes mit 200,- nebo budes mit 0,- ja to delam pro penize, ne z lasky. A takove ty reci o tom, ze to nejde, nebo je to moc papirovani je jen vymluva, resp. vase lenost vyjit zakaznikovi vstric a udelat si system, ktery umoznuje "vyjimky" bez vetsich komplikaci. Z hlavy vim o 6 takovych, takze pokud bych se odvolaval stylem "resila by to O2? neresila" mel bych o 1200,- mesicne mene.
Pokud je to uplne novy klient a chce pripojit, tak mu klidne dam taky za 200,- 2M/1M , ale zaplati si cenu noveho SXT + praci a kdyz na takoveho spekulanta vybalis 2500,- za instalaci, tak se zkruti jak slimak v soli. Nicmene zadne "za korunu" neexistuje, cela castka na ruku nebo nic. Konkurence vam to nabizi, tak si to vemte, nashledanou.
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná
nikdy nejdeme mimo cenikovy ceny. Pokud chteji usetrit, davame tarif 1M/0,256M za 146,-Kč s DPH prave pro takovyto "setrily". Na tehle cene uz neni co smlouvat.
Zastavam nazor ze se slevama jsou jen problemy. Lepsi kdyz odejde 1 clovek nez dat mu slevu a nasledne pak davat slevu dalsim 20 co s nim sousedi.
Zastavam nazor ze se slevama jsou jen problemy. Lepsi kdyz odejde 1 clovek nez dat mu slevu a nasledne pak davat slevu dalsim 20 co s nim sousedi.
0 x
S tímto bojujeme každy- Klient žada slevu cely měsíc.. U klienta jsem zjistil že v jeho blizkosti nahle je novy cizi vysilac a klientovi cca od pondeli do ctvrtka sel internet mizerně kvuli rušení signalu. Dal jsem mu slevu tedy na 4 dny ,ale klient žádal celý měsic- Tak jsem mu řekl - pane musíme s Vami ukončit smlouvu je u Vás moc rušení v okolí - nahle ty 4 dny postačily.
Připojeni pod 250 Kč když mame dat klientovi i naše zařizení i když je to UBNT , kabely práce je pod cenou. Pak se stane nejaký takový připad jako co pišu nad tim a jsi bez rezervy a končíš .
www.wiracom.cz
Připojeni pod 250 Kč když mame dat klientovi i naše zařizení i když je to UBNT , kabely práce je pod cenou. Pak se stane nejaký takový připad jako co pišu nad tim a jsi bez rezervy a končíš .
www.wiracom.cz
0 x