Samovolné uzavření portu 80 TL-WR1043ND - nespěchá
Napsal: 16 Nov 2014 17:44
Zdravím, nikdy dřív jsem se s tím nesetkal, pak jsem udělal několik změn:
* Nainstaloval Win 8.1
* Antivirák Kaspersky
Při zadání adresy routeru (192.168.1.1) do prohlížeče se mi objevilo "Nelze získat přístup k síti".
Na PING normálně reagoval.
"Advanced port scanner v1.2" mi řekl, že na adrese jsou VŠECHNY porty 'closed'.
Zkusil jsem totéž i s "Vypnutou ochranou Kaspersky"
Pravidla firewallu jsou nastavena správně, místní síť označena jako místní, pravidla vše povolují. (Myslím, že by na to neměla mít vliv, že problém je v tom, že TL uzavřel port, jak uvedl Advanced port scanner v1.2)
Po restartu TL routeru (a zapnuté ochraně Kaspersky) vše fungovalo opět normálně - Scanner řekl, že port 80 je otevřený a normálně jsem se připojil.
Čas od času se to stane, po restartu je to zase ok. Nevíte někdo, čím to může být? Konfigurace TL je více-méně výchozí - žádné zásadní změny, jen nastavena WiFi, nikde žádné přesměrování, žádný Management security filter apod.
Díky za odpověď
* Nainstaloval Win 8.1
* Antivirák Kaspersky
Při zadání adresy routeru (192.168.1.1) do prohlížeče se mi objevilo "Nelze získat přístup k síti".
Na PING normálně reagoval.
"Advanced port scanner v1.2" mi řekl, že na adrese jsou VŠECHNY porty 'closed'.
Zkusil jsem totéž i s "Vypnutou ochranou Kaspersky"
Pravidla firewallu jsou nastavena správně, místní síť označena jako místní, pravidla vše povolují. (Myslím, že by na to neměla mít vliv, že problém je v tom, že TL uzavřel port, jak uvedl Advanced port scanner v1.2)
Po restartu TL routeru (a zapnuté ochraně Kaspersky) vše fungovalo opět normálně - Scanner řekl, že port 80 je otevřený a normálně jsem se připojil.
Čas od času se to stane, po restartu je to zase ok. Nevíte někdo, čím to může být? Konfigurace TL je více-méně výchozí - žádné zásadní změny, jen nastavena WiFi, nikde žádné přesměrování, žádný Management security filter apod.
Díky za odpověď
