Avast! Firewall NDIS Filter Miniport
Napsal: 21 Mar 2014 11:25
Zdravím všechny uživatele fóra,
rád bych se zeptal na řešení jedné velmi nemilé situace. Zhruba poslední dva měsíce se nám začínají hromadit telefonáty se stejným problémem. Jak jinak než " nefunguje internet ". Po prozkoumání situace stejně musíme vyjet za klientem, protože zjistíme, že chyba není na naší straně, ale někde u zákazníka.
Dnes jsem měl zrovna také takový jeden výjezd. Přijedu za zákazníkem, stolní PC připojeno po kabelu, ethernet hlásí připojeno, dostane IP z DHCP. Situace se zdá v pořádku. Webové prohlížeče nereagují. Ping na seznam.cz či centrum spíš nefunguje než funguje. Jednou projde jedna odezva, poté třeba 4 výpadky, jindy projdou všechny odezvy, ale prohlížeče stejně nereagují.
V jiných případech je pouze omezené připojení, bez přidělené IP adresy. Dvakrát dokonce kabel hlásí "nepřipojeno".
Ve všech případech se problém objeví po provedení update Avastu a restartování počítače. Problém zmizí pokud se ve službách ethernetu smaže Avast! Firewall NDIS Filter Miniport.
Avast používá spousta lidí, dělá to hodně špatnou reklamu a hlavně bychom byly rádi kdybychom měli nějaké řešení jak této situaci předejít.
Pokoušel jsem se psát ticket na podporu. V něm mi odepsali, že musím odstranit právě onu službu v ethernetu, popř reinstall celý avast.
To je sice také řešení, ale rád bych nějaké indície proč tato situace vzniká a jak jí předejít.
Máte s touto situací nějaké zkušenosti?
Všem moc děkuji za reakce.
Honza Z.
rád bych se zeptal na řešení jedné velmi nemilé situace. Zhruba poslední dva měsíce se nám začínají hromadit telefonáty se stejným problémem. Jak jinak než " nefunguje internet ". Po prozkoumání situace stejně musíme vyjet za klientem, protože zjistíme, že chyba není na naší straně, ale někde u zákazníka.
Dnes jsem měl zrovna také takový jeden výjezd. Přijedu za zákazníkem, stolní PC připojeno po kabelu, ethernet hlásí připojeno, dostane IP z DHCP. Situace se zdá v pořádku. Webové prohlížeče nereagují. Ping na seznam.cz či centrum spíš nefunguje než funguje. Jednou projde jedna odezva, poté třeba 4 výpadky, jindy projdou všechny odezvy, ale prohlížeče stejně nereagují.
V jiných případech je pouze omezené připojení, bez přidělené IP adresy. Dvakrát dokonce kabel hlásí "nepřipojeno".
Ve všech případech se problém objeví po provedení update Avastu a restartování počítače. Problém zmizí pokud se ve službách ethernetu smaže Avast! Firewall NDIS Filter Miniport.
Avast používá spousta lidí, dělá to hodně špatnou reklamu a hlavně bychom byly rádi kdybychom měli nějaké řešení jak této situaci předejít.
Pokoušel jsem se psát ticket na podporu. V něm mi odepsali, že musím odstranit právě onu službu v ethernetu, popř reinstall celý avast.
To je sice také řešení, ale rád bych nějaké indície proč tato situace vzniká a jak jí předejít.
Máte s touto situací nějaké zkušenosti?
Všem moc děkuji za reakce.
Honza Z.