Jednaní s klienty.
Napsal: 12 Apr 2013 09:52
Mozna bude znit muj dotaz trosku divne, ale zeptam se. Muj dotaz neni to o tom, ze bych nevedel, jak jednat (mluvit) s klienty, ale o tom, co si nechat az libit. Napr. situace, uzivatelce naskocila stranka (asi nekde z cache prohlizece), ze nezaplatila (stranka pro neplatice) a tak nejak se citila "dotcena" a psala mi, co s tim hodlam delat, ze ma zaplaceno apod. Jsem si jisty, ze tam zadne presmerovani zaple nema (naposledy to bylo pred cca 4-5 mesici). Samozrejme jsem ji to vsechno popsal, vcetne toho, ze si ma vycistit cache atd. Takovych situaci je vice, napr. ze si prepoji spatne kabel (z wan do lan atd.). Jezdit k nim kvuli kazde blbine je docela na dve veci. Co delate, kdyz se neco takoveho stane (hlavne, kdyz se to opakuje)? Nechavate si to nejak proplatit nebo neco jineho? Nekteri si dokonce mysli, ze kdyz jim odejde zdroj a nejede jim internet, ze bez nahlaseni problemu jim snad budu volat (kazdy den?) a ptat se, jestli maji vsechno v poradku
. To pak cloveka uzemni jejich odpoved - kdyz uz si ten internet platim, tak chci aby fungoval (to, ze by se obtezovali neco nahlasit uz jim nic nerika). Dekuju za odpovedi.
