❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

I4WIFI - nové reklamace- pozor

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
melvi
Příspěvky: 158
Registrován: 14 years ago

I4WIFI - nové reklamace- pozor

Příspěvekod melvi » 12 years ago

Pozor na i4wifi, evidentně mají problém a tak jakoukoliv reklamaci od UBNT teď vrací jako zničeno přepětím.

Dříve jednotky se stejným problémem reklamovali bez problému.

Pro mne jednoduchá volba, nakupuji jinde, i tak to bylo jen z nouze když jinde nebylo. Teď od i4wifi nevezmu již ani šroubek.
Naposledy upravil(a) melvi dne 07 Jan 2013 12:12, celkem upraveno 1 x.
0 x

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

To vraceli uz driv temer cokoliv , kdyis mi na rb532 bouchnul nejakej svab, trafo bylo za prepetovkopu a upskou bourka zadna stinejej uzemenenj kabel a odpoved z i4 poskozeno prepetim a uz se nehodlali bavit ani naznak poslem do mikrotika a pockame co odpovedi ... zlata ipmedie , zdechla rb800 preptim to nebylo , odpovedeli posilame tikum reklamace bude travat cca ... a od tiku dosel novej bord ....kdepak v i4 ani plastovou podlozku neberu :(
0 x

i4wifi
Příspěvky: 54
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod i4wifi » 12 years ago

V i4wifi nejsou žádné "nové reklamace". Zařízení jsou posuzována dle postupů výrobců a na poškozená zařízení se samozřejmě záruka nevztahuje v jakémkoliv obchodě.
Naopak pozitivní způsob vyřízení reklamací je jednou z výhod nákupu v i4wifi a dlouhodobě patří mezi nejlépe hodnocené viz reference: http://www.i4wifi.cz/default.asp?inc=inc/O_nas.htm
Šíření fámy ohledně cash-flow je v této souvislosti krajně nevhodné ale i nesmyslné, jelikož i4wifi již tradičně patří mezi 8% nejstabilnějších společností v ČR: http://www.i4wifi.cz/inc/_doc/pdf/cekia-top100.pdf
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 12 years ago

hmm ohledně vašeho cash-flow to jsou pouze spekulace to ano, ale s těma reklamacema mám podobné zkušenosti jako zde diskutující
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod aliney » 12 years ago

jak i4wifi zjistuje "poskozeni prepetim" ?
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná

Uživatelský avatar
lwq
Příspěvky: 1659
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano
Bydliště: MistyMountain
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lwq » 12 years ago

Na zjistovani poskozeni prepetim jsou postupy ... i4 psalo napriklad tu ...

http://i4wifi.blog.cz/0910/jak-jednodus ... i-prepetim
0 x
LWQ ... Vice na www.lwq.cz (treba GIOM 3000 atp.) ...

melvi
Příspěvky: 158
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod melvi » 12 years ago

Nesmysl.

UBNT Nanobridge M5, originální UBNT kabeláž, originální konektory, na stožáru dalšách 6 UBNTček, společný zdroj, žádná bouřka, prostě přes den úplně umřelo, že ani power nesvítí. Stalo se mi to již několikrát jinde. Celkem asi tak 10ks z odhaduju 2000UBNTček.

Běžně reklamováno, rozhodně to není přepětí, ale protože občas se každýmu povede vyrobit šmejd.

Před tím i v i4wifi normálně reklamováno, najednou je problém.

Celkově prostě i4wifi dostává nějaký procento zařízení gratis na reklamace a nechce dávat žádný, všechny pěkně prodat.

Musím říct že nikdy jsem neměl nikde s reklamacemi problém. Na reklamaci neposílám nic o čem nejsem přesvědčen že tam nepatří. Jedině kdy byl problém s reklamace byly věci zakoupené u i4Wifi, opakuji, nikde jinde se mi nikdy nic nevrátilo. Nakupuji u 4 různých dodavatelů a z nouze u i4Wifi. To o něčem svědčí.

Jediné kdy i4wifi umí být prozákaznické, tak když má bednu zařízení a neví co s nimi, jako v případě Powerbridge M10, to dokážou volat a posílat fůry mailů, jen aby to udali.
0 x

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod aliney » 12 years ago

jak se vyhnout poplatku za neoprávněnou reklamaci
pobavilo :lol:
Pro RB tedy postup mame, v poradku. Jsou to hole desky a co zminovane UBNT ? Muze je i4 rozebrat a zkouset tam neco? Maji na to specialni pracovniky? Externi servisaky? Jakou funkci a technicke znalosti ma ten, ktery rekne ... NE - vratit zakaznikovi (a nauctovat poplatek :lol: ) ?
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod honzam » 12 years ago

u i4wifi berem jen když to jinde nejde nebo jinde nemají skladem.

Nedávno jsme řešili reklamaci u Penty. Nový rb2011LS čerstvě vybalený z krabice. Nikdy nenaběhl. Většinou svítí 5LEDek i když není zapojen žádný kabel. Reset nejde, netinstall nejde.
A hádejte co napsali z reklamace? Poškozeno přepětím - záruka se neuznává
0 x

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod kure05 » 12 years ago

My jsme nedávno poslali i4wifi na reklamaci jednu RB1100AH X2 která přišla zpět, jako neuznaná reklamace z důvodu poškození přepětím na portu 9. Že prej nenaměřili referenčních 150 ohmů +-3ohmy, ale 156 ohmů. Jsem málem vykvetl když jsem četl ten servisní protokol. Kolega jim volal a po telefonu je seřval a oni mu řekli že to prej pošlou přímo do Mikrotiku. Minulej tejden jsem k tomu psal průvodní dopis a to celkem ostrej, typu, že když jejich technici neuměj s multimetrem, tak ať to pošlou přímo do mikrotiku, že tam na to vybavení a lidi určitě budou mít. Tak jsem zvědav jak to dopadne.
0 x

Leeonek
Příspěvky: 3485
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod Leeonek » 12 years ago

Reklamoval jsem teď v létě asi 30 rbček, Ipmedia, Penta a Aspa. Všechny mi bez problémů vyreklamovali, nikde nebyl žádný problém.
Postup měření i4 se mi zdá poněkud zvláštní, mám tu jedno rb, které bylo v provozu před Vánocemi jeden den u klienta a poté prostě zdechlo. Podle výše uvedeného měření je poškozené přepětím, takže pokud bych ho reklamoval u i4, tak by mě to vrátili jako neuznanou reklamaci?
0 x

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

wow i4 uz pronikla i sem? :mrgreen:
0 x

OFF
Příspěvky: 40
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod OFF » 12 years ago

Můžu se zeptat zde diskutujících? To Vám pak i4 pošle nějaký měřící protokol, kde je uvedeno jakým měřákem to měřili, kdy byl naposled kalibrován a kdo přesně to měřil ? Nebo prostě vezmou nejlevnější multimetr z Tesca s přesností 150ohm +- 100ohm (aby ladil s prodávaným sortimentem) a Franta co do včerejška uměl jen zalepit krabici, ale dnes už povýšil na hlavního měřiče, to "změří" ? :lol:
O věci jménem poplatek za neuznanou reklamaci nemá smysl snad ani mluvit, to je fakt síla. :roll:
0 x

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod kure05 » 12 years ago

Ani náhodou ! V RMA protokolu je v poznámce technika toto:

Zařízení poškozeno přepětím. 155 Ohm namísto referenčních 150+-3 Ohm na portu 3.

Na tenhle RMA formulář jsem jim napsal tohle:

Dobrý den,


zařízení bylo již jednou reklamováno z důvodu selhání systému, ale vráceno zpět, z důvodu poškození přepětím. Na portu č. 3 naměřeno údajně 155 ohm, namísto 150+-3 ohm. Takovéto amatérské reklamační vyjádření neuznáváme. Servisní technik, který prováděl reklamaci nejspíše neumí měřit odpor, nebo neumí samotný měřící přístroj nastavit, protože kdyby mu tato činnost nebyla cizí, tak musí vědět že odpor o velikosti 3 ohmů lze naměřit měřákem který má např. poškozené přívodní měřící vodiče, nedostatečný přítkak kontaktů v konektoru samotného měřícího přístroje a konektoru měřících kabelů, oxidací kabelů, nebo konektorů měřícího přístroje, případně špatně přiloženými měřícími hroty. Promiňte, ale vymlouvat se na překročení rozpětí referenčního odporu konektoru o pár ohmů, mě přijde jako silně neférové jednání z Vaší strany. Spíše bych tento problém viděl jako "musíme tam aspoň něco najít, aby jsme to mohli poslat zpět a nic nereklamovat". Pokud nevlastníte kvalitní a kalibrované měřící přístroje, tak prosíme o zaslání přímo do servisního centra společnosti Mikrotik, kde tímto problémem určitě netrpí.


Předem děkuji za kladné vyřízení.
Naposledy upravil(a) kure05 dne 08 Jan 2013 11:44, celkem upraveno 1 x.
0 x

tom-tom
Příspěvky: 1089
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod tom-tom » 12 years ago

Vždyť to máš napsané jasně, naměřeno 155Ω místo referenčních 10Ω +/-3Ω tolerance
0 x
T-T