Leeonek píše:
S tímhle souhlasím, pročpak se asi prodávají? Je to hranice kdy se už nevyplatí investovat do oprav, protože se objevují závažnější poruchy. Potřeba si uvědomit, že opravy a náhradní díly jsou pořád stejně drahé jako u nového vozu v této cenové kategorii. Proto je blbost koupit si jeté auto, které mělo příkladně nákup 1,5 milionu a myslet si že opravy budou stát stejně jako na Dacii
Ty Fordy už mají svoje nejlepší roky za sebou, pokud ale máte spoustu peněz které do nich můžete rvát, směle do nákupu.
Konkretne u fordu bych to nepopíral

Manzelka v jedne takove firme pracuje (Leaseplan), mají v nájmu přes 20 000 aut a denně se tak 20 aut zbavuji , tak to vim dost podrobne. A že by čekali na to, až si to auto někdo koupí? Houbelec, příjde borec z Dekry k umytýmu autu, projde ho, zkontroluje, projede a dá hodnotcení vč nákladů na opravu a vysloví zůstkatkovou cenu, kterou potom leasingovka da do aukce kam mají pristup autobazary. Kdo da do 48 hodin nejvyssi cenu auto dostava.. Přihodí 25+ procent a auto jde na plac. Leasingovka potom má pojistku na skryte vady na 6 měsíců a auto jde bazaristovi s komercni zarukou, proto si mohou dovolit napsat: r.v.2007. JASNÝ PŮVOD, SERVIS, GARANCE NÁJEZDU KILOMETRŮ !
Leasingovka se aut nezbavuje proto, ze jsou křápy, ale proto, že skončila smlouva.. A noi mají rito z rozdílu MOC a VOC při nákupu a správy vozového parku a tovarní záruky, kde mají podmínky tak vypiglovany, že kdyby se nové auto zesralo, dostanou okmažitě nový.
Dekra nebo SGS report vypada takhle http://ci.vimsweb.com/Reports/Inspectio ... Qe0=&ENC=1
Osobne do noveho auta uz nikdy nepujdu, protože po tom operaku presne vim co kupuju, znam kompletni historii včetně havárek a hlavně v podstate zajetá funglovka stojí 1/3 ceny. To co usetrim muze rvat treba do benzinu a nebo komercni pojistky na vady auta..