❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Mordor

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
tom-tom
Příspěvky: 1089
Registrován: 19 years ago

Re: Mordor

Příspěvekod tom-tom » 13 years ago

Taky máme v klientské smlouvě do 48h, jako garanci, že to nebude trvat déle, než k němu někdo přijede. Většinou je to ale ještě ten den, když nevolá v 8 večer, jinak na druhý den, takže to má do 24 hodin v cajku. Klientům, co volají v pátek večer, nebo o víkendu, že jim to už 3 dny nejede, oplácíme stejnou mincí. Pokud trvá na bleskovém výjezdu, upozorníme ho, že je to za příplatek a jede se.

Jinak, myslím si, že jsme si klienty naučili chápat, že nejsme neziskovka nebo charita a kvalitní servis něco stojí, takže třeba ikdyž jedem na reklamaci přípojky, což je zdarma, většinou technikovi strkají z vděčnosti stovku nebo dvě do kapsy.
Ceny za výjezd k závadě způsobené klientem (utrhané koncovky, porušený utp, tlačítko na wifi) jsou pak individuální, podle toho, jaké měsíční plnění klient má. Když má některý z dražších tarifů a je to dlouhodobý klient, většinou děláme drahoty a necháme si vnutit jen nějakou tu stovku na pivo :)
Jinak účtujeme minimálně 300, ono není dobré si klienty rozmazlovat servisem zdarma. Kdysi jsme to měli a lidi toho dost zneužívali (pamatuju že jsem u jednoho, co platil daleko po splatnosti, každý měsíc cvakal koncovku, protože se mu nechtělo se složenkou na poštu, tak si ulomil zobáček, zavolal servis a zrovna u toho platil za net). Nebo někteří nám měli za vinu, že kvůli našemu internetu se jim do pc dostal vir a chtěli uplatnit opravu zdarma.

Jak říká Viktor, že když dostane někdo rychlý servis a zdarma, že pak jde o tom šuškanda mezi lidma, je sice pravda, nicméně chvála a pomluva se šíří rozdílným způsobem. Chvalozpěvy si předají po sobě tak 2-4 lidi, ale protože je to pozitivní informace, takhle je to v pořádku a lidi se nebaví o samozřejmých věcech, přestane se to šířit.
Naopak pomluva, čím skandálnější, tím dál se dostane a lidi si ji budou pamatovat ještě dlouho. Proto, kdybych si měl vybrat, jestli se mám dostat do řečí kvůli tomu, že poskytuju servis do hodiny a zadarmo, budu radši, když si lidi budou šuškat, že jsem v neděli opustil rodinu a jel někomu udělat servis a vzal si za to 500 :)

Protože každý ví, že třeba i u takového T-mobile nebo O2 by se na něj mohli o víkendu leda tak vysrat a i v pracovní dny bude ten servis stát nejmíň 2x tolik.

uff.. :)
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 13 years ago

jeste, ze jsou takove firmy, alespon mame stale nove klienty i v lokalitach co nam zdaji vycerpane :D
0 x

zdenekr
Příspěvky: 218
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod zdenekr » 13 years ago

Tak po včerejší bouřce jeden Microtik kaput je to RB 600A delalo to 4 páteře nasazen místo rb těd Alix a ještě že mám 3 náhradní !! je to Severní čechy tady to pěkně lítalo .

Zdenek
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 13 years ago

Tak ono to vzdy zalezi na dohode a takom ludskom prístupe.....80% veci vacsinou vyriesime po telefone a snazime sa prist na chybu este pred tym, ako tam vyrazí technik. Nemyslím si, že by to bolo dake vykorisťovanie zákazníkov alebo čo. Hlavne sa k nám vždy dovolajú a rieši sa to. Po terajších búrkach som bol u jedneho pána meniť switch a sused nariekal že DSL od Telecomu uz od rana nejde...ešte sa nikam nedovolal :D.
0 x

Hatatitla
Příspěvky: 481
Registrován: 16 years ago

Příspěvekod Hatatitla » 13 years ago

Toto je u nás čisto individualne , pokial klient uhradza poplatky na čas , nezačne bliakat po technikoch hned ako dvihnú telefón neotravuje pravidelne každý druhý tíždeň , v takom prípade je jedno či mesačne platí 10 € alebo 30 má servis zdarma jedno či je chyba u nás alebo uneho. Ale aj tak vždy natlačia nejaké drobné do ruky. Prípadne nejakú fľašu už tu mám celkom slušnú zbirku od takých. Nejaká whisky pár fliaš metaxy , slivka hruška , vodka , pár fliaš vína , neajký domáci ekrazit .... :D Od jedného pána som dostal pred rokom dva poháre domáceho medu . A teraz prednedávnom som bol robiť prípojku u jedného cukrára .. no odchádzal som odtial s plnou krabicou zákuskou . ;)

Naopak ak niekto otravuje s každou somarinou že mu nejde na facebooku toto alebo hento , alebo akože mu nejde internet čo ked nejde elektrina , on má v notebooku baterku ... A ked im človek dvihne telefon tak mu hned vynadaju do debilou a niektorý aj horšie , lebo museli čakať neskutočne dlhých 20s kým im to niekto dvihol a mesačné úhrady platia ako sa im zachce. Na takých nekompromisne čo výjazd to 15 €.
0 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 13 years ago

Takym len poslat vypoved :roll:

////Tak a už to zas hrmí....
0 x

andreas4all
Příspěvky: 411
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod andreas4all » 13 years ago

dnes som bol na service :D

pani povedala do telefonu, ze jej nejde internet. prisiel som tam, ze ma preinstalovany windows. tak som jej znovu nahodil pripojenie na wifi... a ona sa ma spytala, ze ci uz tam ma aj fotky, ktore tam mala pred predinstalovanim, ze ci som ich uz tam dal :D vysvetlil som jej, ze ja som jej spojazdnil internet a siel prec, a fotky nech riesi s tym, co jej to preinstalovaval :D
0 x

Uživatelský avatar
LUKESM
Příspěvky: 128
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Ruda nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod LUKESM » 13 years ago

U nas je smluvne stanovena dle tarifu maximalni doba opravy, ale to je jen nase ochrana v pripade krizovejsi situace (bourka a pod). Navic zakaznici o dobe servisu vi, vi i ze cim levnejsi tarif, tim delsi mozna doba opravy (technici je na to specialne upozornuji jeste pred instalace) A vysilace se musi resi okamzite, ale diky zaloham napajeni a zaloznim spojum se vypadek vysilace tyka jen klientu pripojenych primo na nej (takze male procento, ci promile).

Ale cena za servis se resi dle charakteru servisu, pristupu zakaznika. Pokud na nas nekdo krici, ze mu to nejede a tvrdi, ze to nekolikrat vypinal a ze to nepomohlo a pritom RB jede 6dni a WiFi router take, co mu na to chces rict... Pokud je to poprve, tak mu to hezky vysvetlime a nic nechceme, ale podruhe, ne-li po treti uz to chceme uhradit, protoze diky tomu, ze nekdo je neschopen vyzkouset to co mu doporucime a diky tomu treba zbytecne ceka zakaznik, ktery ma opravdovy problem...

Ted mimo - ted u nas zacalo prset a duni hromy :mrgreen:
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod asdewq » 13 years ago

zrovna dnes bol technik u zakaznika, ktory hlasil nefunkcny mail a pritom pri letmom pohlade na jeho klienta bolo jasne ze k nemu tecie 10mbit... navsteva aj tak a samozrejme ze pripojke nic nebolo :D
0 x

tom-tom
Příspěvky: 1089
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod tom-tom » 13 years ago

Mě se dneska povedlo menší faux-pas.. včera večer jsem na soukromý telefon dostal smsku od klienta, že mu nejde net. Tak jsem to ani nezadával do systému s tím, že mám ráno cestu kolem a stavím se tam. Tak jsem se tam ráno vydal a potkal se tam s dalším technikem :)

Jinak, právě jsme prodělali bouřku jako prase, asi 15 minut průtrž, pak trochu krup, na konec dvě mrdy a je to pryč :D
0 x

Uživatelský avatar
LUKESM
Příspěvky: 128
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Ruda nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod LUKESM » 13 years ago

Hlasim navrat ze servisu...

U nas burina jak sv..a. Blesku nepocitane a vody take.

Zatim KO 1ks 493G..

Jen pro ilustraci:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
0 x

lyra
Příspěvky: 569
Registrován: 17 years ago
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lyra » 13 years ago

Trochu jsme rozšířily téma na servis. Na servis u zákazníků mame ve smlouvě 48 hodin v pracovní dny ,vysílače a centrální přístupové přijímače- paneláky atd máme 12 hod včetně víkendů . Bohužel i když je bouřka jak prase klient vola že mu už hodinu nejde internet a bez internetu nemůže žít ani hodinu. V případě podniků bych to chápal,ale v případě domácností ne.

Servis jsme dřív nechtěli platit,jen potřebný materiál pokud je to majetek zákazníka. No ale začalo se to zneužívat natolik,že jsme museli začít s dodatkem o placeném servisu u zákazníka. Aby to nebylo moc velky skok dali jsme 200 Kč bez DPH /hod a každému to říkáme při hlášení závad. Výsledek - omezení hlášení závad k výjezdu technikům. Dokonce v rámci ušetření přinesou wifi router do kancelaře kde jim ho nastavime zdarma ,než aby chtěli platit výjezd

Protože my máme minimum podniků vše je pod domácností, pouze máme pár VIP klientů,kteří mají nonstop kamerové systémy , call cetrum tak ti maji telefon na všechny,ze sítě aby se urcitě dovolali, tam se to řeší individuálně.
http://www.wiracom.cz
0 x

zzam
Příspěvky: 115
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod zzam » 13 years ago

Tak u mě za včerejší noc KO:
1x RB1200
3x Groove A
2x RB433AH
2x GB switch
1x starší server

Blesk fláknul přímo do jednoho mého většího vysílače v paneláku, UPS a přepěťové ochrany co tam mám jako by nebyly :-/
0 x

Uživatelský avatar
sub_zero
Příspěvky: 1741
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod sub_zero » 13 years ago

Má někdo z vás uzavřenou pojistku proti bleskům? Nebo existuje vůbec něco takovýho?
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 13 years ago

existuje, ale musis mit na vse dolozenou revizi, kdyz o neco u pojistovny pak zadas k vyplaceni
0 x