❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

I4WIFI - nové reklamace- pozor

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
klobasanet
Příspěvky: 57
Registrován: 12 years ago
Bydliště: Údírna

Re: I4WIFI - nové reklamace- pozor

Příspěvekod klobasanet » 12 years ago

Ok, i jako FO mě vycházeli vstříc..
0 x

Filipová Ludmila
Příspěvky: 139
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod Filipová Ludmila » 12 years ago

Tak mne teď přišla lepší Věc pan Filip se definitivně nakrknul nechal zboží na pultu a odešel z prodejny za to, že i4wifi vrátí peníze si účtuje toto:
VZ Administrativní poplatek za vrácení zboží
1 50.00 21 50.00 10.50 60.5
Tedy vrátíteli zboží zaplatíte 60,5 Kč za to, že skladník přinesl zboží a odnesl zboží :) Je potřeba něco dodvát myslím, že ne. Technikům jsem zakázala nakupovat na nás v i4wifi a pokud nakupují na sebe zjistímli, že zboží prodali našim klientům ukončuji s nimi spolupráci s obchodem kteý se k dlouholetým zákazníkům chová takto. Opravdu ne díky stačilo.
0 x

MirrLc
Příspěvky: 21
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod MirrLc » 12 years ago

Já 98% procent nakupuji v ipmedii.
0 x

Kaja
Příspěvky: 371
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod Kaja » 11 years ago

Vratila se mi NS M5 z reklamace s vyjadtrenim "poskozeno prepetim". Jednotka ma link, ale nereaguje na IP.
Je vubec mozne aby prepeti poskodilo neco v plastove jednotce a eth port (ktery jako jediny spojuje elektroniku se zemi) zustal v poradku?

Muzete specifikovat jak lze spolehlive diagnostikovat u zarizeni UBNT rady M
1. Zarizeni poskozene prepetim (eth port ma link).
2. Eth port poskozeny prepetim (na zarizeni ktere jinak zije)
3. Eth port poskozeny prepetim na zcela mrtvem zarizeni


K.

------
Zdravím,
jen malá poznámka. I na mrtvém zařízení se dá proražený ethernet port spolehlivě diagnostikovat.
mpcz, 10.01.2013[/quote]
------
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 11 years ago

hmm co na to říct už jen to že to jsou pěkný šmejdi, podobný problém jsem měl v aspě, koupil jsem tam ten levnej omnitik cca za 1200 Kč. cca 2 měsíce čekal na skladu na nasazení. po dvou měsícíh jsem ho vyndal a na stole oživoval a co se nestalo, eth porty začaly blikat jako by v tom byly kabely, ale nic tam nebylo, potom úplně přestala fungovat komunikace po eth. poslal jsem na reklamaci a bylo mi to vráceno, že to bylo zničeno přepětím... co dodat. omnitik jsme jim prakticky poslal zabalený nový. potom z nich vypadlo kdybych to udělal do 14 dnů měl bych šanci...
jako argument, že naměřili nějaký xy ohmů je sice pěkný ale to přeci nemusí dokazovat zničení přepětím, to může být klidně zničeno při výrobní činnosti či jinak. přestal jsem se s nima hádat s tím že od teď každé zařízení co přijde hnedle zkusím jestli nedělá podobné kraviny a do 14 dnů posílám zpět.
hlavně že všude se chvástají jak je to odolné vůči přepětí, ale když na to přijde tak vás kopnou do zadečku.
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 11 years ago

v tomhle jednoznačne doporučuji IPMEDII. Co se týká reklamací tak jsem s nima neměl nikdy žádnej problém. Mikrotika řeší výměnou takže reklamace trva cca 3 dny. Ostatní už je normální cestou, ale na reklamačním nesedí cvičená vopice s voltmetrem kterej ani neumí zapnout. Takže se mi ještě nestalo že by u něčeho co opravdu nebylo poškozeno přepětí uvedli tuhle výmluvu. Asi to bude tím že drží "jen" dvouletou záruku místo pětileté. Ale k čemu mi těch 5 let je když reklamaci nikdo neuzná :-)

Takže pro mě je IPMEDIA BEST.
0 x
Bývalý ISP...

Uživatelský avatar
Tomáš Břinčil
Moderátor
Příspěvky: 648
Registrován: 13 years ago
antispam: Ano
Bydliště: /dev/null
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Břinčil » 11 years ago

Souhlasim, taky bereme IPMEDIA a je vidět, že se snaží. Příjemné vystupovaní, rovnocenný partner.
0 x
Windows what? Linux instead...
Real programmers don't need notice all their known languages.

https://www.facebook.com/conexainternet

Filipová Ludmila
Příspěvky: 139
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod Filipová Ludmila » 10 years ago

Začala jsem brát Discomp úplně jiné jednání. Naprostá spokojenost. Problém je ten, že Aspa a další berou co se týká Ubiquiti buď i4wifi, discomp nebo snad i CZNet. Jsou to oficiální dealeři nebo reseleři. Pokud neberou od nich berou z jinama a může být problém s reklamací. LF
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 10 years ago

a proc si mam delat vrasky ze muj prodejce bere odjinud ? koupil sem u nej mam zaruku, nazdar, vic at si poresi prodejce s dodavatelem :)
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 10 years ago

Filipová Ludmila píše:Začala jsem brát Discomp úplně jiné jednání. Naprostá spokojenost. Problém je ten, že Aspa a další berou co se týká Ubiquiti buď i4wifi, discomp nebo snad i CZNet. Jsou to oficiální dealeři nebo reseleři. Pokud neberou od nich berou z jinama a může být problém s reklamací. LF


nebrat ubnt a problem vyresen :lol:
0 x

jt-dob-net
Příspěvky: 64
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod jt-dob-net » 10 years ago

Jojo, snaží se - teď jsem s IPMEDIA taky řešil nějakou reklamaci - ve středu odesílám balík s vadnými kusy a v PÁTEK je vše zpět vyměněné :-)
To je rychlejší vyřízení než v Alcomě :mrgreen:
Když se chce, tak je vidět, že to jde !

Tomáš Břinčil píše:Souhlasim, taky bereme IPMEDIA a je vidět, že se snaží. Příjemné vystupovaní, rovnocenný partner.
0 x

tom-tom
Příspěvky: 1089
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod tom-tom » 10 years ago

No ASPA taky nic moc, reklamace po lhůtě a stále "Reklamace se právě vyřizuje".
Apropo, jak to s nimi vypadá? Už minimálně od loňského roku mi připadá, jako by je prodej obtěžoval. Tak dělají všechno proto, aby si u nich už nikdo nic neobjednal - spousta věcí není skladem, nekompletní dodávky, polofunkční RMA systém.
Kvůli tomu jsme letos začali ve větší míře (cca 80% nákupů) kupovat na ipmedii.
0 x
T-T

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 10 years ago

cakam v aspe na objednavku uz vyse tyzdna..na maily nik neodpisuje, telefon nik nedviha :)
0 x

Pintero
Příspěvky: 1352
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Pintero » 10 years ago

To je divny, ja na Aspe nemam problem, je pravda ze tam nedelam nijak velke obraty, jen okolo +/- 20 tis. mesicne a objednavam to co maji skladem. Balik prijde vzdy do druheho dne.
0 x

asdewq
Příspěvky: 539
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod asdewq » 10 years ago

Tak to ja mam u ASPA trochu inu skusenost... objednal som nove Siklu Lv2, prislo mi Siklu Lv1 a naviac pouzite! ... vratil som im to a prisiel mi dobropis so splatnostou tusim 60 dni... vtedy som nehorazne na dakoho cez telefon nakrical, peniaze boli o dva ci tri dni na ucte (neviem ako by to dopadlo inak) a zaroven po tomto mi tam na zaklade mojho kriku a vtedy vyslovenej ziadosti zrusili ucet takze tym sa moja spolupraca s aspou skoncila...a to som tam minul rozhodne viac ako 20tiz czk mesacne...
0 x