
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Jak se špatně daří Českým a Slovenským ISP
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak se špatně daří Českým a Slovenským ISP
vsak ja vim, u nas je to take tak, ze lide jdou k nam od jinych ... a od nas odejde jen par spekulantu .. a tem prave popreju peknou cestu 

0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
Radek Úlehla píše:Jasně, ale pokud dotuješ instalaci a nedáš třeba min. 12 měsíců smlouvu, tak si musíš nějak pojistit vůči tomu, aby si alespoň pokryl náklady na zřízení.
My sme niekdey dotované zariadenia chodili demontovať a zobrali sne ich súäť. Ale nemá to zmysel oni sa po čase vrátia ked zistia že tých pár ušetrených drobných za kvalitu fakt nestojí .
0 x
Spekulanty s cenovkou a prudice pro deset korun rad prenecham jinym taktez
a na cestu jim s usmevem zamavam , usetreny cas s jejich telefonaty mi za tech par korun nestoji 


0 x
Taky máme 2 měsíce výpověď, ale je to tam víceméně jen aby si klient uvědomil, že nejsme holubník, kde se každý může courat sem a tam od ISP k ISP podle toho, jakou má kdo zrovna akci.
Jinak jsme to za poslední dva roky skoro nevyužili, jeden klient poslal výpověď kde s tím už počítal, asi 8 výpovědí bylo z důvodů stěhování (tady obstrukce neděláme a uznáme okamžitou výpověď) a řešili jsme asi stejný počet neplatičů. Jinak (to musím taky zaklepat
) jen přicházejí zvolna další a další noví klienti.
Jednou přišel klient, že dostal lepší nabídku od konkurence a že by chtěl okamžitě vypovědět, tak jsem ho upozornil, že má 2 měsíce lhůtu. Na to mi nabídl, že je ochotný zaplatit "pokutu" ve výši jednoho měsíčního paušálu, tak jsem mu neodporoval a výpověď jsem přijal.
Jinak jsme to za poslední dva roky skoro nevyužili, jeden klient poslal výpověď kde s tím už počítal, asi 8 výpovědí bylo z důvodů stěhování (tady obstrukce neděláme a uznáme okamžitou výpověď) a řešili jsme asi stejný počet neplatičů. Jinak (to musím taky zaklepat

Jednou přišel klient, že dostal lepší nabídku od konkurence a že by chtěl okamžitě vypovědět, tak jsem ho upozornil, že má 2 měsíce lhůtu. Na to mi nabídl, že je ochotný zaplatit "pokutu" ve výši jednoho měsíčního paušálu, tak jsem mu neodporoval a výpověď jsem přijal.
0 x
T-T
Řešíte blbosti jestli výpověď v daném měsíci nebo 2-3měsíce je dle mého únosné. U nás konkurence klidně 1-2-3 i 4roky s opcí na 12měsíců pokud dopředně nestihneš v daném roce výpověď (firma velká, právníka si zaplatí a zákazníku chytil ses tak plať - většinou důchodci). To je jinej hold extrém. Každopádně lidi zdrhaj že se stěhujou a to většinou relativně daleko (90% případně na inet ani už pak nemaj love), někdy to po nich veme nájemce/vlastník někdy ne. A pak je vcelku vuřt jaké máš služby byť sebelepší.
Možná si naopak myslím že v některých případech je lepší tam 2-3měsíce mít - je pak aspoň nějaká snaha klienta to přenechat nástupcům pokud nějací tedy vůbec jsou.
Možná si naopak myslím že v některých případech je lepší tam 2-3měsíce mít - je pak aspoň nějaká snaha klienta to přenechat nástupcům pokud nějací tedy vůbec jsou.
Naposledy upravil(a) David2006 dne 21 Dec 2012 20:19, celkem upraveno 2 x.
0 x
tom-tom píše:Taky máme 2 měsíce výpověď, ale je to tam víceméně jen aby si klient uvědomil, že nejsme holubník, kde se každý může courat sem a tam od ISP k ISP podle toho, jakou má kdo zrovna akci.
Jinak jsme to za poslední dva roky skoro nevyužili, jeden klient poslal výpověď kde s tím už počítal, asi 8 výpovědí bylo z důvodů stěhování (tady obstrukce neděláme a uznáme okamžitou výpověď) a řešili jsme asi stejný počet neplatičů. Jinak (to musím taky zaklepat) jen přicházejí zvolna další a další noví klienti.
Jednou přišel klient, že dostal lepší nabídku od konkurence a že by chtěl okamžitě vypovědět, tak jsem ho upozornil, že má 2 měsíce lhůtu. Na to mi nabídl, že je ochotný zaplatit "pokutu" ve výši jednoho měsíčního paušálu, tak jsem mu neodporoval a výpověď jsem přijal.
Úplně stejně to mám taky. Nejde o to, že je tam nějaká výpovědní lhůta, tu většinou ani nepožaduju dodržet, ale mám ji kvůli spekulantům a jak píšeš, holubník si nenecham dělat ...
Jak se dívate na lidi, kterým nabídnete přechod z 2,4 na 5 GHz, rychlosz několikanásobně větší, měsiční poplatek stejný, ale stejně začne spekulovat, že chce odejít (nabídky konkurence horší = ADSL nebo stejné)? Nedržím ho a proč taky, ale někdy by mě vážně zajímalo, jak někteří uvažují.
0 x
pepulis píše:tom-tom píše:Taky máme 2 měsíce výpověď, ale je to tam víceméně jen aby si klient uvědomil, že nejsme holubník, kde se každý může courat sem a tam od ISP k ISP podle toho, jakou má kdo zrovna akci.
Jinak jsme to za poslední dva roky skoro nevyužili, jeden klient poslal výpověď kde s tím už počítal, asi 8 výpovědí bylo z důvodů stěhování (tady obstrukce neděláme a uznáme okamžitou výpověď) a řešili jsme asi stejný počet neplatičů. Jinak (to musím taky zaklepat) jen přicházejí zvolna další a další noví klienti.
Jednou přišel klient, že dostal lepší nabídku od konkurence a že by chtěl okamžitě vypovědět, tak jsem ho upozornil, že má 2 měsíce lhůtu. Na to mi nabídl, že je ochotný zaplatit "pokutu" ve výši jednoho měsíčního paušálu, tak jsem mu neodporoval a výpověď jsem přijal.
Úplně stejně to mám taky. Nejde o to, že je tam nějaká výpovědní lhůta, tu většinou ani nepožaduju dodržet, ale mám ji kvůli spekulantům a jak píšeš, holubník si nenecham dělat ...
Jak se dívate na lidi, kterým nabídnete přechod z 2,4 na 5 GHz, rychlosz několikanásobně větší, měsiční poplatek stejný, ale stejně začne spekulovat, že chce odejít (nabídky konkurence horší = ADSL nebo stejné)? Nedržím ho a proč taky, ale někdy by mě vážně zajímalo, jak někteří uvažují.
Sice jsem to ve své síti nikdy nezažil a určitě ani nezažiju, ale korektní je napsat zda se ozvali prvně sami nebo jsi jim to nabídnul dopředně Ty (tedy ne až po jejich urgenci že jim to blbne/jede pomalu).
0 x
Nabidnul jsem jim to prvni a to uz v lete, protoze mi nahlasili problem s chodem inetu. Tak jsem tam dojel, dal vsechno do poradku a nabidnul jim 5 GHz (nabizim ho uz pres 2 roky, stranky nectou, co nadelam). Ze to zvazi, protoze se maji v ramci vesnice do konce roku stehovat. Prestehovali se, ale prislo z jejich strany ukonceni. Nikomu nebranim, ale vzdy se zajimam, jaky k tomu maji duvod. Bylo mi receno, ze prechazeji ke konkurenci, protoze maji vetsi rychlost, coz je pravda, ale srovnavali jejich stavajici pripojeni (coz byla 2,4G) s novym pripojenim od konkurence (5G). Samozrejme mam i e-maily z leta, kde jsem jim nabizel prechod na 5G.
Hodil jsem to za hlavu, nejak se v tom nestouram, jen se clovek nekdy divi.
Hodil jsem to za hlavu, nejak se v tom nestouram, jen se clovek nekdy divi.
0 x
V tom případě se jim nedivím - šli za lepším a když jsi jim to nenabídl ústně sám jako první (což se děje u málokoho a stránky skoro nikdo ze stávajících klientů nečte, možná sdělení ve fa tučně vedle ceny
) . Jenže nabízet to každému resp. mu to takto vnucovat něco stojí (úsilí,čas,technologii prostě love)... .

0 x
David2006 píše:V tom případě se jim nedivím - šli za lepším a když jsi jim to nenabídl ústně sám jako první (což se děje u málokoho a stránky skoro nikdo ze stávajících klientů nečte, možná sdělení ve fa tučně vedle ceny) . Jenže nabízet to každému resp. mu to takto vnucovat něco stojí (úsilí,čas,technologii prostě love)... .
Ale nabidnul ustne pri reseni problemu s jeich pripojenim (v tom lete) a nasledne jsem jim to jeste poslal elektronicky. Kdyz uz nekde jsem, proc bych mlcel a nerikal jim o teto moznosti. Sel bych sam proti sobe

0 x
u nás konkurence lidem dává podepisovat smlouvu na 48 měsíců, pokud včas nevypoví, prodlužuje se o 12 měsíců a ještě taková perlička, maj to postavený tak, že stěhování není důvodem k ukončení smlouvy i když se stěhuješ kde nemaj pokrytí, tomu říkám prasárna, firma nad 30tis. klientů
0 x
pepulis píše:David2006 píše:V tom případě se jim nedivím - šli za lepším a když jsi jim to nenabídl ústně sám jako první (což se děje u málokoho a stránky skoro nikdo ze stávajících klientů nečte, možná sdělení ve fa tučně vedle ceny) . Jenže nabízet to každému resp. mu to takto vnucovat něco stojí (úsilí,čas,technologii prostě love)... .
Ale nabidnul ustne pri reseni problemu s jeich pripojenim (v tom lete) a nasledne jsem jim to jeste poslal elektronicky. Kdyz uz nekde jsem, proc bych mlcel a nerikal jim o teto moznosti. Sel bych sam proti sobe.
Člověk v takovém případě coby klient nejedná příliš racionálně. Hodně toho snesou ani se neozvou a pak odejdou. Pokud je to 1-2 ks ročně tak to neřeš.
0 x
David2006 píše:Člověk v takovém případě coby klient nejedná příliš racionálně. Hodně toho snesou ani se neozvou a pak odejdou. Pokud je to 1-2 ks ročně tak to neřeš.
Ano, neresim to, je to jak pises (1-2 lidi rocne), ale clovek se nad tim pozastavi.
A zapomnel jsem napsat to nejdulezitejsi. Ja se o jejich problemu s pripojenim nedozvedel primo od nich, ale od treti osoby (rovnez meho klienta), kteremu to dotycna osoba rekla v hospode (proste hospodske reci). To me na tom vytocilo nejvic, misto aby me zavolali, radej to ventilovali jinde.
Naposledy upravil(a) pepulis dne 21 Dec 2012 22:08, celkem upraveno 1 x.
0 x
- stepan.benes
- Příspěvky: 818
- Registrován: 14 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Viktor Novotný píše:Radek Úlehla píše:Jasně, ale pokud dotuješ instalaci a nedáš třeba min. 12 měsíců smlouvu, tak si musíš nějak pojistit vůči tomu, aby si alespoň pokryl náklady na zřízení.
tak jistym pojistenim je spokojeny klient ... a jinak u nas je to cca tak, ze zarizeni klient zaplati za max 3 mesice, takze predpokladame, ze tyto tri mesice u nas bude a zatim to vychazi ... to, ze mozna tak dva tri za rok zarizeni zbali .. no jak rika kolega "panbuh jim to z drzky vyraz"
V tom případě montujete nejlevnější čínu s plechovkou od párků a to rámci akce Z, nebo máte měsíční paušál okolo 1000 Kč ?!?

0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
mame instal balicek za 990,- 

0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education