hafieror píše:Síť máme v tisících ( což je 1001 nebo 9999) tak si vyberte
Tak preco nenapises konkretnejsie cislo ? 1000 vs 10000 je pekny rozdiel. Pri 1000 ludoch pokial robis normalne instalacie, pouzivas normalne zariadenia nemozes mat tolko vyjazdov. Pracoval som v sieti o 4tis klientoch, este aj rozdelene na 2 nezavisle lokality vzdialene od seba 80km a nikdy ale nikdy sa nechodilo na servis o vikendoch/sviatkoch beznym klientom, riesila sa len siet a garanti. Servisov bolo naproste minimum co sa tyka chyb z nasej strany, najcastejsie zly zdroj ci stara RBcka. Riesilo sa vzdy az nasledujuci pracovny den. Ak zavolal v piatok a nebol na to uz cas, tak v pondelok. Nezarucny servis sa im pekne napocital v prepocte 650kc a viac. Robit nezarucne servisy za 200kc=8€ nehnevajte sa ale uz ako zamestnanec by som toto odmietal a ako zamestnavatel by som sa o tom ani nebavil. Co je dneska 8€ ? NIC, za to nebudem vstavat ani z postele kvoli tomu, ze si nejaky chujko resetol router ci odpojil POE. Nezarucny servis odomna maju za 20€ a viac (500kc). Vyssia suma zabezpeci aj to, ze ak su to spekulanti tak bude mensia tendencia, ze budu volat znova kvoli blbostiam a bude ovela vyssia sanca, ze si ludia najskor skontroluju stav u seba doma a ked si stym neporadia tak budem riesit ja. Tu vobec nejde o to, ze by clovek nechcel robit servisy a pod. Ide o to aby som nemal vymaznanych ludi ktori budu pravidelne volat, pretoze si zvykli na 8€ servis za ktory im to vyriesim a este cez vikend

Taktiez robit servis cez vikend kvoli tomu, ze zdochlo nieco na nasej strane ale u klienta je premna nemyslitelne. Nie su to garanti, ak chcu servis cez vikend tak nech si platia garanciu. Garant neni len ten komu garantujem rychlosti ale aj dostupnost servisu a to bezny klient neni.
Robit servis zadarmo (problem u klienta) je uplne nanic a taktiez to nezabezpeci, ze ti klient neujde. Mali sme jednu pani ktora silou mocou nechcela wifi router (ani s vypnutou wifi) tak mala kabel z POE rovno do PC. Pravidelne sa stazovala, ze jej to vypadava, na X minut a potom to ide, bol to zjavny problem v jej pocitaci ale kedze pouzivala len jeden jediny tak jej to tazko vyvratim. Pripojka tak ako kazda ina bola dohladovana a ziadne X minutove vypadky tam nikdy neboli. Bol som u nej ja aj iny kolegovia, nikto nikdy od nej nepytal peniaze za nezarucny servis. Tak ci tak teraz odisla zo slovami - najhorsi internet a ja si dam od swanu za 5e a pojde to lepsie....kludne daj si
