❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Firemný Offroad ISP
Re: Firemný Offroad ISP
Tož trend je spíš elektrika:). Dneska vcelku darda za 120000km v Dustrovi po 3letech. Ze ses teda zbavil těch svých 15tis ročního nájezdu a šel do nového.
0 x
co se týká start-stop, tak je to fakt děsná 3.14čovina, jen to prostě jen další kurvítko. U vw koncernovejch aut se to dá vypnout přez diagnostiku, teoreticky by to měrlo jít i u francouzských a tím pádem i u tohohle rumunského. Další možnost je vyrobit nějakou závadu, která se zapíše do paměti. Motor se pak obvykle nevypíná, ale na přístrojovce ti bude svítit oranžovej 'vrtulník'. Jinak na hnisanu quashqai to vypnout jde, je tam taky motor z auta s <|>, takže určitě to půjde nějak ojebat i na dusteru.
Jeden obecný postup přez diagnostiku je ten, že se najde uložená hodnota minimálního napětí akumulátoru, kdy je ještě start-stop aktivní. Pokud je na akumulátoru napětí nižší, tak se už motor nevypíná. Finta je v tom, že se tam zapíše taková hodnota, kdy jednotka si trvale myslí, že akumulátor je vybytej, takže motor pak nevypíná.
Jeden obecný postup přez diagnostiku je ten, že se najde uložená hodnota minimálního napětí akumulátoru, kdy je ještě start-stop aktivní. Pokud je na akumulátoru napětí nižší, tak se už motor nevypíná. Finta je v tom, že se tam zapíše taková hodnota, kdy jednotka si trvale myslí, že akumulátor je vybytej, takže motor pak nevypíná.
0 x
Vysoce odborných omylů se dopouští jen specialisté.
Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.
Jednou jsem se dotkl ukazováčkem UBNT a slezl mi z něho nehet. Od té doby na UBNT nesahám.
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
ve slusnych autech, treba v me a3 to jde vypnout v menu auta ...
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
Viktor Novotný píše:ve slusnych autech, treba v me a3 to jde vypnout v menu auta ...
Zdravím.
to Viktor Novotný: no to gratuluji. Asi jediné audi, kde to lze. A nebo lze, což lze u skoro u všech aut a při příštím nastartování je nutno znovu operaci opakovat, což způsobuje u některých rudo před očima. Pokud ne, dojde k zatmění až následně při placení výměny startéru a souvisejících komponentů. Nemohu se zbavit dojmu, že startér, který měl konstrukčně startovat řekněme 10.000x, nevydrží 120.000 startů a máme tu i další související komponenty, z nichž některé mají navíc tu "výhodu", že je lze vyměnit jen při rozpůlení motoru. A ještě bude zajímavý přístup servisu k takové poruše v záruce. Možná to označí za bežné "spotřební" opotřebení, u akumulátoru s tím počítám téměř s jistotou. A ujištění výrobců, že je startér "přepracován" rozhodně nevěřím.
to the.max: snížení hranice napětí AKU v ŘJ je dobrá cesta, u např. Škodovek to mám odzkoušeno. Ale např. speciálně u Audi vozů hlásí po zásahu ŘJ stále dokolečka nějaké chybové stavy, což potvrzuje i autorizovaný servis AUDI. Možná to někdo takhle umí, nám se to ale nepodařilo, nějak moc se v tom rýpat asi není dobré. Proto si raději chvíli počkám na odzkoušenou cestu, než se dám do vlastního vývoje.
mpcz, 05.08.2016
0 x
Nikdo nic, tak jsem se dal do vlastního vývoje, zde je výsledek. Funguje to jednoduše, žádný zásah do ŘJ, nevyhazuje to žádné chyby. Funkčnost SS je zachována, jen to po startu převrátí funkci, SS je primárně vypnutý, ale jde původním "vypínacím tlačítkem" ručně zase zapnout - určeno pouze pro milovníky tohoto šíleného systému. Kdo to ještě nemá, tak už přemýšlejte, v novém autě to už na 99 proc. mít budete.
mpcz, 16.08.2016
mpcz, 16.08.2016
0 x
-
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 years ago
Tohle mě zajímá - co to stojí a jak se to montuje? Jak se to montuje?
Předpokládám, že k tlačítku S-S, plus mínus a signál z tlačítka? Máme to na dvou T6tkách, je to úplně naprd, jestli se to dá koupit, beru dva kusy
Předpokládám, že k tlačítku S-S, plus mínus a signál z tlačítka? Máme to na dvou T6tkách, je to úplně naprd, jestli se to dá koupit, beru dva kusy

0 x
jenda.master píše:Tohle mě zajímá - co to stojí a jak se to montuje? Jak se to montuje?
Předpokládám, že k tlačítku S-S, plus mínus a signál z tlačítka? Máme to na dvou T6tkách, je to úplně naprd, jestli se to dá koupit, beru dva kusy
to jenda.master: poslána SZ.
mpcz, 17.08.2016
0 x
Nevím jak u ostatních, ale u trojkové oktávky pokud nesešlápnu brzdu uplně nadoraz, tak motor nezdechne. Pokud na křižovatce lehce stojíte na brzdě, motor běží pořád. Na Toyotě to mají vyřešené trochu líp, motor chvíli čeká i při stání, a teprve za pár vteřin vypne. Každopádně mě to vysírá u každého auta, takže když si vzpomenu, vypínám to :)
0 x
- midnight_man
- Příspěvky: 3680
- Registrován: 14 years ago
chlapci montaz takychto veci by som neskusal, start stop je system ktory si kazda automobilka vyvinie po svojom a teda univerzalny "tool" neexistuje.
Poradim vam lepsie, existuju ludia, ktori bez HW zasahov dokazu tieto systémy vypnut upravou softu v jednotke. Je to podla mna najlepsie riesenie.
Inak celkovo SS system je velka hovadina, ale takychto hovadin v autach rok co rok pribuda. Dnesne auta vydrzia 50% z toho co vydrzali auta v rokoch 1990-2000. Majitelia 1.2/1,4/2.0/1.8 tsi/tfsi by niektori vedeli rozpravat. Je to na zaplakanie kam tato doba speje.... Najhorsie je ze clovek ktory tomu nerozumie sa tesi ake dobre nove auto si kupil
. Tych afer ohladne rozpadavajucich sa motorov pri 80.000km je kvantum....a nech mi nikto netvrdi ze v roku 2016 nevieme odliat kvalitny material (pretoze vela veci je proste blato material) alebo navrhnut do detailu fungujuci motor.
Ale zase napak
budeme mat v servise viac roboty 
Poradim vam lepsie, existuju ludia, ktori bez HW zasahov dokazu tieto systémy vypnut upravou softu v jednotke. Je to podla mna najlepsie riesenie.
Inak celkovo SS system je velka hovadina, ale takychto hovadin v autach rok co rok pribuda. Dnesne auta vydrzia 50% z toho co vydrzali auta v rokoch 1990-2000. Majitelia 1.2/1,4/2.0/1.8 tsi/tfsi by niektori vedeli rozpravat. Je to na zaplakanie kam tato doba speje.... Najhorsie je ze clovek ktory tomu nerozumie sa tesi ake dobre nove auto si kupil

Ale zase napak


0 x
Zdravím,
to tedy sorry, kromě snad jediné věci si dovolím nesouhlasit.
1. Systém start-stop se sice liší u jednotlivých vozů, ovšem jen způsobem funkce, kterou lze téměř vždy vypnout. Alespoň jsem nenašel auto, kde to nejde a zabrousil jsem při průzkumu i na americkou půdu. Mám vážné důvody k předpokladu, že takové auto ani neexistuje. Každý výrobce vypnutí připouští jako naprosto přípustnou činnost. Je v tom trocha alibismu, protože na jednu starnu musí plnit emise a na druhou nechce nasírat uživatele vozu.
2. Systém startéru a logiky vypnutí se sice liší, ale vždy to končí na tlačítku, kterým lze celou tuto hloupost vyřadit. Ovšem jen do dalšího startu, což někomu způsobuje rudo před očima. Odolní jsou pouze uživatelé aut pronajatých na rok, dva, kteří auto ještě před rozpadnutím startéru vrátí do půjčovny.
3. Elektronika a logika připojení tlačítka se sice liší, ale není to nic moc komplikovaného, dva dni výzkumu a je vyřešeno. Dodávám tento "reverzní anihilátor startstopu" do servisu, kterým projde denně tak 5 aut různých značek a zatím nebyla hlášena žádná komplikace ani u plusových ani mínusových aut. Vymyslet ten název trvalo ze všeho nejdéle. Dá se tedy říci, že existuje do značné míry univerzální řešení, rychle a jednoduše odstranitelné pro případ potřeby bez jakýchkoliv stop. A protože nedělá nic jiného, než svědomitý a nezapomětlivý řidič při startu vozu, nemůže mít ani jakýkoliv negativní vliv na agregát vozu. Koneckonců, milovník SS si stejným tlačítkem může zase SS zapnout.
4. Zásah do řídící jednotky tedy rozhodně nedoporučuji. Zejména proto, že tyto zásahy bývají v ŘJ logovány a při případné poruše čehokoliv nebo i pravidelné garančce je to první místo, které autorizovaný servis navštíví a začne se tím ohánět. Navíc to stejně u většiny aut ani nejde bez různých doprovodných jevů. A v této době se jedná Především o auta v záruce.
Řekl bych, že jediné, s čím mohu souhlasit je to, že SS je vynucená kravina, daná dnes již téměř nesplnitelnými limity na emise ve městě a s tím, že se startovací systém: startér, pastorek, věnec, akumulátor, vč. turba, ojnice a ložisek rozpadne podstatně dříve, než dříve - nejlépe těsně po záruce.
Ujišťování výrobců aut, že agregáty ke SS jsou příslušně posíleny, nevěřím ani vteřinu. Namáhání především AKU a startéru je totiž dle mého odhadu více jak desetinásobné!
mpcz, 30.08.2016
to tedy sorry, kromě snad jediné věci si dovolím nesouhlasit.
1. Systém start-stop se sice liší u jednotlivých vozů, ovšem jen způsobem funkce, kterou lze téměř vždy vypnout. Alespoň jsem nenašel auto, kde to nejde a zabrousil jsem při průzkumu i na americkou půdu. Mám vážné důvody k předpokladu, že takové auto ani neexistuje. Každý výrobce vypnutí připouští jako naprosto přípustnou činnost. Je v tom trocha alibismu, protože na jednu starnu musí plnit emise a na druhou nechce nasírat uživatele vozu.
2. Systém startéru a logiky vypnutí se sice liší, ale vždy to končí na tlačítku, kterým lze celou tuto hloupost vyřadit. Ovšem jen do dalšího startu, což někomu způsobuje rudo před očima. Odolní jsou pouze uživatelé aut pronajatých na rok, dva, kteří auto ještě před rozpadnutím startéru vrátí do půjčovny.
3. Elektronika a logika připojení tlačítka se sice liší, ale není to nic moc komplikovaného, dva dni výzkumu a je vyřešeno. Dodávám tento "reverzní anihilátor startstopu" do servisu, kterým projde denně tak 5 aut různých značek a zatím nebyla hlášena žádná komplikace ani u plusových ani mínusových aut. Vymyslet ten název trvalo ze všeho nejdéle. Dá se tedy říci, že existuje do značné míry univerzální řešení, rychle a jednoduše odstranitelné pro případ potřeby bez jakýchkoliv stop. A protože nedělá nic jiného, než svědomitý a nezapomětlivý řidič při startu vozu, nemůže mít ani jakýkoliv negativní vliv na agregát vozu. Koneckonců, milovník SS si stejným tlačítkem může zase SS zapnout.
4. Zásah do řídící jednotky tedy rozhodně nedoporučuji. Zejména proto, že tyto zásahy bývají v ŘJ logovány a při případné poruše čehokoliv nebo i pravidelné garančce je to první místo, které autorizovaný servis navštíví a začne se tím ohánět. Navíc to stejně u většiny aut ani nejde bez různých doprovodných jevů. A v této době se jedná Především o auta v záruce.
Řekl bych, že jediné, s čím mohu souhlasit je to, že SS je vynucená kravina, daná dnes již téměř nesplnitelnými limity na emise ve městě a s tím, že se startovací systém: startér, pastorek, věnec, akumulátor, vč. turba, ojnice a ložisek rozpadne podstatně dříve, než dříve - nejlépe těsně po záruce.

Ujišťování výrobců aut, že agregáty ke SS jsou příslušně posíleny, nevěřím ani vteřinu. Namáhání především AKU a startéru je totiž dle mého odhadu více jak desetinásobné!
mpcz, 30.08.2016
0 x
aliney píše:to uz jsi tak stary, ze dozivas s 5 let starym autem?
Tak vnuk Dusteru slaví 2 roky. Musím říci že nový model nepřinesl žádné negativní změny, což je bezva. Od roku 2010 se na autech nevyskytla ani jedna porucha, nic nereziví, nic se nerozpadlo, jak prorokovali někteří, což je jedinečný úkaz. Takže jediná věc, co nepotěší, je zbytečně vyhozených 5 tisíc za 6-ti letou záruku. K největší změně došlu u spotřeby - dokonce i po městě se dá na režim ECO jezdit okolo 5 litrů! To nešlo u prvního modelu ani náhodou. Myslím si, že kdo zvolí tento model, nebude litovat. mpcz, 27.5.2018
0 x
Kolik km mají nahrkane ty dustery?
My zvedá vysloveně používáme pouze dodávky ve 4kole. Transportéry a vita..
Transportéry t5 se kazi, ale taky to už nejsou nový auta. Po 300-400tis km neznám auto co by nepotřebovalo vyměnit turbo, spojku atp
Vito je v tom lépe, méně údržby větší drzak. Ale slabší motor, horší průjezd teren jelikož nemá uzávěrku. A vyšší spotřeba trosku.
My zvedá vysloveně používáme pouze dodávky ve 4kole. Transportéry a vita..
Transportéry t5 se kazi, ale taky to už nejsou nový auta. Po 300-400tis km neznám auto co by nepotřebovalo vyměnit turbo, spojku atp
Vito je v tom lépe, méně údržby větší drzak. Ale slabší motor, horší průjezd teren jelikož nemá uzávěrku. A vyšší spotřeba trosku.
0 x
Ferenc Richard
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.
Cheprer píše:Kolik km mají nahrkane ty dustery?
My zvedá vysloveně používáme pouze dodávky ve 4kole. Transportéry a vita..
Transportéry t5 se kazi, ale taky to už nejsou nový auta. Po 300-400tis km neznám auto co by nepotřebovalo vyměnit turbo, spojku atp
Vito je v tom lépe, méně údržby větší drzak. Ale slabší motor, horší průjezd teren jelikož nemá uzávěrku. A vyšší spotřeba trosku.
Zdravím, to je asi věc využití a hornatosti terénu. Duster 1 měl okolo 80 tisíc km při prodeji, auto po záruce vždy prodávám. Nic se velice nekazí, zřizovačky dělá technik. Tím pádem v kolonce náklady je čistá nula. Mimochodem - i v tomto ohledu si vedl výborně. Při prodeji byl pryč okamžitě a doplatek na nový minimální. Dá se s ním jet i na dovolenou nebo do divadla.
Transporter TD jsem měl taky, pro mé účely totálně nevhodné, těžké a na nic jiného nepoužitelné. I kdyby to byla šestikolka, neprojede ani omylem to, co Duster. Vhodné pro mechaniky, po silnici, co vozí velký náklad náhradních dílů, např. Telecom, tam určitě ano.
Vito TD jsem měl taky, tak to ani omylem. Těžké, tvrdé, max. spotřeba, průjezdnost absolutní nula. Drahý servis, náhradní díly. Jen jednou jsem s ním zapadl ve sněhu a do smrti si to budu pamatovat. Cena 4-kolky skoro olizuje milion.
Pro oba případy platí, že auto stojí velmi podstatně více, než ten otloukánek Duster. V pořizovací ceně, v záruce i po ní. A jsou i méně pohodlné, pokud o to někomu jde. Má asi jedinou vadu - není to žádná kočkolapka, pokud by o to někomu šlo. mpcz, 27.5.2018
0 x
Pokud někdo operuje v hornatém terénu, občas nějaká věž někde na kopci nebo v poli... tak je Duster nejlepší volba. I kdyby to mělo občas nějakou poruchu tak se to celkovými náklady ani zdaleka nepřiblíží k další 4kolce s podobnými užitnými vlastnostmi. Opravdu do terénu pak ještě možná Lada Niva 
1 x