❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Firemný Offroad ISP

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
shooter
Příspěvky: 772
Registrován: 17 years ago

Re: Firemný Offroad ISP

Příspěvekod shooter » 11 years ago

Tomáš Nesrsta píše:K těm Discovery vs. jejich spolehlivost:

http://www.youtube.com/watch?v=1EBfxjSFAxQ


JO to sedí :D
Made in Britain
0 x

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 11 years ago

Ono to není tak úplně made in Britain:

August 2007: India's Tata Motors and Mahindra and Mahindra as well as financial sponsors Cerberus Capital Management, TPG Capital and Apollo Global Management expressed their interest in purchasing Jaguar Cars and Land Rover from the Ford Motor Company.

2 June 2008: Tata Motors finalised their purchase of Jaguar and Land Rover from Ford.
0 x

mpcz
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

Zdravím,
pro ty, kteří nejsou zaujati proti otloukánkovi Dusterovi, malé info. Na Dakaru si jeho "mírně" upravená verze vede docela dobře, celkově okolo 20. místa, včera tuším dokonce 17.
Ohledně našeho kusu, byl to asi první dovezený v regionu, zatím servis neviděl. Kromě oleje a přední žárovky. Takže ani nevím, jak ta 6. letá záruka funguje v praxi.
Vždycky vyjel tam, kde jsem mu řekl.
Pro malé odlehčení:
http://www.youtube.com/watch?v=JGmlVA7CcV8
mpcz, 15.01.2014
0 x

net.work
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 11 years ago

zvláštní na tom videu je, že to téměř pořád hrabe všemi 4koly - jako by to mělo nějakou uzávěru....
ja sem koukal treba po necem takovem: http://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-g/12518314?goFrom=list ;)
0 x
Jan Ptáček

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2453
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 11 years ago

net.work píše:zvláštní na tom videu je, že to téměř pořád hrabe všemi 4koly - jako by to mělo nějakou uzávěru....
ja sem koukal treba po necem takovem: http://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-g/12518314?goFrom=list ;)



Gelander, nebo jak rusove familiarně říkají Gelik je absolutní špičkou v oboru.. Vyráběla to Magna Steyr pro MB. Snad jenom ten automat 5 generace, na to bych koukl na MB forech
Má to všechny 3 závěrky, vč. redukce a je to na rámu. Je to ruční výroba a je tu udělaný tak, že se na tom nemá co zesrat pokud to bylo servisovany a udrzovany. Bude to trochu dělat víry v nádrži, ale to jde pořešit lihem nebo LPG. Ale jinak Medvěd tělem i duší, škoda že je to short.
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

mpcz píše:Zdravím,
pro ty, kteří nejsou zaujati proti otloukánkovi Dusterovi, malé info. Na Dakaru si jeho "mírně" upravená verze vede docela dobře, celkově okolo 20. místa, včera tuším dokonce 17.
Ohledně našeho kusu, byl to asi první dovezený v regionu, zatím servis neviděl. Kromě oleje a přední žárovky. Takže ani nevím, jak ta 6. letá záruka funguje v praxi.
Vždycky vyjel tam, kde jsem mu řekl.
Pro malé odlehčení:
http://www.youtube.com/watch?v=JGmlVA7CcV8
mpcz, 15.01.2014


zrovna nedavno mi známej ukazoval statistiky poruchovosti aut v EU a duster byl na 87 místě ze 100 takže slabota. Jo a jednoho dustera rozebraly po 100.000km a hrůza děs. Třeba motor je "lakovanej" pouze z těch stran co je vidět takže z těch co nevidíš vesele rezne. Ono to ostatně bylo téměř všude protože údajně kvalita v rumunsku neni nic moc takže dveře se odírají o kastly a vzniká tam pomalu rez atd.. Jako nic proti dusterovy, sám bych si ho za ty prachy koupil nejspíš taky nicméně je to levnej renault vyrobenej v rumunsku s co možná nejnižší cenou a to se dost podepisuje. Ostatně tahle doba žádným autům neprospívá. Koukal někdo z vás na nový auta a poklepal si třeba na světla? Horší plast sem v dějinách aut neviděl. Teď jsme objeli dost auto dealerů protože brácha vybírá auto a šílený. Když si vzpomenu jaký klenoty se vyráběly kolem roku 2000 a co se vyrábí teď... je mi do breku. Ale nebudu tady jenom kritizovat, duster neni špatný auto a pro naprostou většinu ISPíků je dostatečný až teda na malej zavazadlovej prostor.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

net.work
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 11 years ago

Insider píše:
net.work píše:zvláštní na tom videu je, že to téměř pořád hrabe všemi 4koly - jako by to mělo nějakou uzávěru....
ja sem koukal treba po necem takovem: http://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-g/12518314?goFrom=list ;)



Gelander, nebo jak rusove familiarně říkají Gelik je absolutní špičkou v oboru.. Vyráběla to Magna Steyr pro MB. Snad jenom ten automat 5 generace, na to bych koukl na MB forech
Má to všechny 3 závěrky, vč. redukce a je to na rámu. Je to ruční výroba a je tu udělaný tak, že se na tom nemá co zesrat pokud to bylo servisovany a udrzovany. Bude to trochu dělat víry v nádrži, ale to jde pořešit lihem nebo LPG. Ale jinak Medvěd tělem i duší, škoda že je to short.

Takze rikas ze se nemusim bat ani vyssich najezdu, pokud byl pravidelne servisovany? Vim ze treba dva znami meli Pajera a ackoliv po strance motoru nebyl vubec zadny problem, tak po cca. 120tkm jim obou odesli napravy (homokynetak, atp) a to sou neskutecne palky za opravy...
0 x
Jan Ptáček

mpcz
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

hapi píše:
mpcz píše:Zdravím,
pro ty, kteří nejsou zaujati proti otloukánkovi Dusterovi, malé info. Na Dakaru si jeho "mírně" upravená verze vede docela dobře, celkově okolo 20. místa, včera tuším dokonce 17.
Ohledně našeho kusu, byl to asi první dovezený v regionu, zatím servis neviděl. Kromě oleje a přední žárovky. Takže ani nevím, jak ta 6. letá záruka funguje v praxi.
Vždycky vyjel tam, kde jsem mu řekl.
Pro malé odlehčení:
http://www.youtube.com/watch?v=JGmlVA7CcV8
mpcz, 15.01.2014


zrovna nedavno mi známej ukazoval statistiky poruchovosti aut v EU a duster byl na 87 místě ze 100 takže slabota. Jo a jednoho dustera rozebraly po 100.000km a hrůza děs. Třeba motor je "lakovanej" pouze z těch stran co je vidět takže z těch co nevidíš vesele rezne. Ono to ostatně bylo téměř všude protože údajně kvalita v rumunsku neni nic moc takže dveře se odírají o kastly a vzniká tam pomalu rez atd.. Jako nic proti dusterovy, sám bych si ho za ty prachy koupil nejspíš taky nicméně je to levnej renault vyrobenej v rumunsku s co možná nejnižší cenou a to se dost podepisuje. Ostatně tahle doba žádným autům neprospívá. Koukal někdo z vás na nový auta a poklepal si třeba na světla? Horší plast sem v dějinách aut neviděl. Teď jsme objeli dost auto dealerů protože brácha vybírá auto a šílený. Když si vzpomenu jaký klenoty se vyráběly kolem roku 2000 a co se vyrábí teď... je mi do breku. Ale nebudu tady jenom kritizovat, duster neni špatný auto a pro naprostou většinu ISPíků je dostatečný až teda na malej zavazadlovej prostor.

Zdravím,
slabí se mají bránit, proto bych se dovolil ozvat.
- Statistiky vychází tak, jak si zadavatel přeje. Jednu jsem viděl, vyšla v západoněmeckém časopisu, podle ní by tohle auto nedojelo ani k tovární bráně. Podíval jsem se na jejich prodej, ejhle propad desítky procent. Duster 100 proc. nárust.
- mám v "dohledu" 3 ks. Všechny pracují v provozu "studený start, pár kilometrů, stop", horší už to být nemůže. Čím to je, že ještě nikdo z nich nebyl v servisu?
- značku A***,V*,M******* která se ve statistikách umísťuje papírově výborně, jsem vlastnil po 2. exemplářích. Podle mě intenzita poruch zdaleka neodpovídá těm statistikám, nemluvě o šílené ceně. Ještě v garančce mě stály některé víc, než Duster za celý život.
- nedávno jsem se propadl do díry zadními koly a zadek tvrdě dopadl na zem. Kupodivu to ten kritizovaný výfuk přežil naprosto bez úhony, až se sám divím, je teda dost vystrčený. Spodek jsem pak prohlížel na rampě, je to holý nesmysl, že by rezivěl.
- kontroloval jsem dveře, nic se neodírá, nic nereziví
- přední plasty se osvědčily i při srážce se srnou. Názarník a světlo sice na šrot, ale karosář práci neměl. A to je hlavní.
- malý kufr je malý proto, protože ho dost silně zmenšuje zadní hnaná náprava. Mě sice stačí až, až, ale pokud někdo vozí více harampádí trvale sebou, asi by větší uvítal. Nebo si koupí dvoukolku.
mpcz, 15.01.2014
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

já jenom prezentuju co co čtu:

http://www.skylan.cz/standa/ispforum/IMG_20140101_130233.jpg
http://www.skylan.cz/standa/ispforum/IMG_20140101_130241.jpg

jenom mě sere že nikdo do toho nedá pořádnej benzínovej motor. Na naftu se můžu vykálet a ten slabej trapnej benzín co do toho dávaji je k pláči.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

mpcz
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

hapi píše:já jenom prezentuju co co čtu:

http://www.skylan.cz/standa/ispforum/IMG_20140101_130233.jpg
http://www.skylan.cz/standa/ispforum/IMG_20140101_130241.jpg

jenom mě sere že nikdo do toho nedá pořádnej benzínovej motor. Na naftu se můžu vykálet a ten slabej trapnej benzín co do toho dávaji je k pláči.

No právě, vysvětlení viz bod č. 1 výše. A v plagátu.jpg ten žebříček prodaných kusů.
Nikoho nechci přemlouvat, ale doporučuji vyzkoušet tu 1.5 l naftu. Nejlepší motor, co jsem kdy viděl. Pokud se to srovnává na čísla, 110 k nevypadá moc. Ale když to srovnám s mým předchozím Peugeotem taky 110 k, to je nebe a dudy. Hlavně ten zátah na 5. a 6. při předjíždění je obdivuhodný.
mpcz, 15.01.2014
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

minulej tejden sem jel s loganem mcv s tou 1.5dCi nebo jak to značeji. Je to lahoda. Ale předevčírem sem jel v 0.9 turbo benzín co do toho dávaji a hochu, to je mazec :-D s tim turbem u béňa se musí člověk naučit jinak se vymlátí. Malej obsah, větší turbo... ve městě je to nevyspitatelný, člověk přišlápne a ono nic moc. Pak to chce trochu rozject od semaforů a a když už to přifoukne motor tak už to začne dost dobře zabírat a pak musíš hodně rychle nohu z plynu u dalšího semaforu protože se to nekontrolovatelně začne rozjíždět. To u nafty nebylo. Ta tahnula vždy předvídatelně. Benzín musel chvíli čekat než se natlakovalo sání ale tak to stálo za to. Pak jsme s tim jeli v 5 lidech v kopcích asi 110km/h a kupodivu sem nemusel vůbec podřazovat pokud byly optimální otáčky. Já sem benzíňák takže tenhle třívál s turbem je mi blíž ale ta jejich 1.5 nafta je taky luxusní. Defakto jeli obě stejně s tim že ta nafta v autě divně vybruje když se jede jak počítač říká za to ten benzín broukal ve všech otáčkách stejně a zněl trochu jako vankl z mazdy RX7. Jo a ten třívál se nehorázně nechal vytáčet... radost s tim jezdit. Nafta se sice taky nechá vytočit ale to je spíš takový... mnooo tak jooo nooo ale ten benzín to je zase jooo konečněěě!!!!
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 11 years ago

0 x
Bývalý ISP...

Uživatelský avatar
stepan.benes
Příspěvky: 818
Registrován: 14 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod stepan.benes » 11 years ago

Ne že bych měl něco proti Dacii. Svým způsobem (zdůrazňuji slovíčko SVÝM) způsobem jsou to zajímavý auta. Ale rozplývat se nad těma motorama, to je moc.
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

já sem taky jednoznačně proti renaultům nicméně ty motory v pohodě najezději 200.000km což stačí. Ono teda stačí si ten motor nastartovat a je vidět že něco neni ok už po 100.000km v pořádku. Tátovy v předposledním sceniku pěkne mele s kastlí.. no jo no, to jsou ty amateři co místo pořádnýho vyvážení motoru raději přidaji další vyvažovací vačku aby omezila třepání motoru :-D horší výmluvu sem fakt neviděl po tom co jsem srovnal můj japonskej motor s dvouma renaultama s podobným nájezdem kolometrů.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
Myghael
Příspěvky: 1309
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Myghael » 11 years ago

Zdravím,
tak zrovna ten Duster s 1,5 dCi a 4x4 bych nezatracoval, je to prostě auto co za rozumnou cenu nabídne slušnou porci muziky, nic více a nic méně. Ten motor 1,5 používá v licenci do menších aut i Mercedes, což vypovídá o kvalitě základu, protože Němci/Turci spoustu jeho dílů nahradili svými. Mercedes G, Land Rover, Land Cruiser a pod. jsou jiná liga v užitných a jízdních vlastnostech a kvalitě/životnosti, ale zase za jiné peníze. Srovnávat s čímkoliv ojetým nemá cenu, ono i ten Duster dost klesne na ceně, jakmile s ním odjedete od prodejce.
0 x
Si vis pacem, para bellum.

MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.