A teď nezbývá než přemýšlet, kdo je teda větší lhář Wedos nebo Kaora?spork píše:a věřte že přidání do konfigurace peeru default-originate zvládneme i v Kaoře.
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Kaora vypadek ?
Re: Kaora vypadek ?
1 x
Dělá-li soupeř chybu, netřeba ho rušit.
Je to úplně jedno a v každém případě je to chyba Wedosu. I kdyby ve stejnou dobu došlo k překopnutí optik na 3 místech v republice, pořád by to byla chyba (obchodní riziko) Wedosu - mohli mít čtvrtou/pátou/sedmou linku. Pořád je to chyba Wedosu, že to neměl dostatečně monitorované aby takovou věc zjistili zjistil.
Nesnažím se tvrdit, že to má Wedos špatně (není asi možné pokrýt všechna rizika), ale není fair aby říkali "za výpadek může Kaora" když prostě nenulová část viny je i u nich.
Nesnažím se tvrdit, že to má Wedos špatně (není asi možné pokrýt všechna rizika), ale není fair aby říkali "za výpadek může Kaora" když prostě nenulová část viny je i u nich.
0 x
zacharias píše:A teď nezbývá než přemýšlet, kdo je teda větší lhář Wedos nebo Kaora?spork píše:a věřte že přidání do konfigurace peeru default-originate zvládneme i v Kaoře.
Ja bych rozhodne netvrdil že někdo lže, protože lež je podle mě pokud člověk říká informaci o které ví, že je jinak než jak jí interpretuje.
Takže za mě to bylo pouze poodhalení toho jak probíhal/probíhá přesun na nové routery Kaory, protože tuto akci jsem řešil já.
Potvrzení této informace je možné získat od zákazníků, kteří migrací prošli.
0 x
spork píše:Takže za mě to bylo pouze poodhalení toho jak probíhal/probíhá přesun na nové routery Kaory, protože tuto akci jsem řešil já.
A jaký byl konečný výsledek přesunu? Napájení na jedné větvi vypadlo jen na půl hodiny. Toky Kaora se dramaticky propadly na delší dobu a s problémy na infrastruktuře se Kaora prala dalších přibližně šest hodin. Oproti tomu takový Dial obývající s Kaorou stejný datový sál a tedy mající obdobné napájení výpadkem postižený prakticky nebyl. Asi se u Kaory při zapojování nové technologie někdo hodně spletl a zapojil vše na jednu napájecí větev. Navíc to vypadá, že někde asi ani nebyly uložené konfigurace. Takže po výpadku se to narychlo dávalo zase dohromady. Proto to tak dlouho trvalo. Samozřejmě jde jen o spekulace, ale ty doposud nikdo věrohodně nevyvrátil.
1 x
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 years ago
- Bydliště: Praha / Trutnov (jak kdy :-))
- Kontaktovat uživatele:
1) Zákazníci Kaory byli informováni, myslím, že ostatním může být úplně ukradené, co se stalo.
2) Mrzí mě, že se Spork ukvapil a zbytečně zde reagoval s popisem konfigurace zákaznických přípojek... není to profi a sem to nepatří.
3) Čtu tady spoustu zaručených informací o Kaoře, které vypadají, jako by je psal Insider, ale přitom jsou to nesmysly (samozřejmě od anonymů)
Tohle vlákno je nezvykle živé (schválně porovnejte s jinými a dejte do souvislostí s aktivitou a příspěvky anonymních, relativně nových nicků). Abyste si nemysleli, že uhýbám... nabízím opravdu reálným lidem, kteří mají zájem (pokud ho tedy opravdu mají), jak zaslání emailu, který dostali naši zákazníci, tak ověření všeho, co je v něm psáno + fyzické projití trasy, abyste si mohli naši komunikaci i topologii sítě dát do souvislostí a sami říct, jestli kecáme nebo ne. Odpovím zároveň na všechny relevantní technické dotazy, které se týkají Kaory (nikoliv zákazníků a jejich přípojek). Nemáme co skrývat, ale nechci se tady bavit s trolly od konkurence, kteří polopravdami a manipulací z nás dělají hlupáky. Zodpovídáme se v prvé řadě zákazníkům, ve druhé majitelům firmy, nemáme problém ukázat, jak je to s větví na CeColo (smlouvu, instalaci racku od CeCola i zapojení a pro vyloučení pochybností i detailní fotky, které se pořizovaly při prodeji Kaory vloni na jaře + znovu letos na jaře při auditu). Nikdy jsme nezpochybnili, že u nás byl problém, ale vždy jsme ho popsali (zákazníkům, ne na fórech), aby zákazníci mohli zhodnotit riziko, jak moc se problém může opakovat a jak moc jsme za něj mohli.
Tak co trollové, najdete odvahu zvednout hozenou rukavici a přesvědčíte se na vlastní oči (a klidně nám pak řekněte, že to děláme blbě a že jsme amatéři), nebo budete dál psát anonymní bludy na fórum?
2) Mrzí mě, že se Spork ukvapil a zbytečně zde reagoval s popisem konfigurace zákaznických přípojek... není to profi a sem to nepatří.
3) Čtu tady spoustu zaručených informací o Kaoře, které vypadají, jako by je psal Insider, ale přitom jsou to nesmysly (samozřejmě od anonymů)
Tohle vlákno je nezvykle živé (schválně porovnejte s jinými a dejte do souvislostí s aktivitou a příspěvky anonymních, relativně nových nicků). Abyste si nemysleli, že uhýbám... nabízím opravdu reálným lidem, kteří mají zájem (pokud ho tedy opravdu mají), jak zaslání emailu, který dostali naši zákazníci, tak ověření všeho, co je v něm psáno + fyzické projití trasy, abyste si mohli naši komunikaci i topologii sítě dát do souvislostí a sami říct, jestli kecáme nebo ne. Odpovím zároveň na všechny relevantní technické dotazy, které se týkají Kaory (nikoliv zákazníků a jejich přípojek). Nemáme co skrývat, ale nechci se tady bavit s trolly od konkurence, kteří polopravdami a manipulací z nás dělají hlupáky. Zodpovídáme se v prvé řadě zákazníkům, ve druhé majitelům firmy, nemáme problém ukázat, jak je to s větví na CeColo (smlouvu, instalaci racku od CeCola i zapojení a pro vyloučení pochybností i detailní fotky, které se pořizovaly při prodeji Kaory vloni na jaře + znovu letos na jaře při auditu). Nikdy jsme nezpochybnili, že u nás byl problém, ale vždy jsme ho popsali (zákazníkům, ne na fórech), aby zákazníci mohli zhodnotit riziko, jak moc se problém může opakovat a jak moc jsme za něj mohli.
Tak co trollové, najdete odvahu zvednout hozenou rukavici a přesvědčíte se na vlastní oči (a klidně nám pak řekněte, že to děláme blbě a že jsme amatéři), nebo budete dál psát anonymní bludy na fórum?
0 x
-
- Příspěvky: 164
- Registrován: 8 years ago
- Bydliště: Zlín , Otrokovice , Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
vreco píše:1) Zákazníci Kaory byli informováni, myslím, že ostatním může být úplně ukradené, co se stalo.
2) Mrzí mě, že se Spork ukvapil a zbytečně zde reagoval s popisem konfigurace zákaznických přípojek... není to profi a sem to nepatří.
3) Čtu tady spoustu zaručených informací o Kaoře, které vypadají, jako by je psal Insider, ale přitom jsou to nesmysly (samozřejmě od anonymů)
Navrhuji den otevřených dveří v Kaortě v datacentru CeColo Zváni jsou všichni zákazníci a i odpůrci Kaorty, speciální pozvání má orelsoft. Všichni jste Srdečně zvání.....
Co si budeme povídat tohle by se asi nikdy neuskutečnilo, a nikdo vám od nich nedá žádné fotky a dokumenty to by nešlo ....
Je jasné že vám to vadí že vlákno je živé je to totiž negativní reklama pro Kaortu.
vreco píše:3) Čtu tady spoustu zaručených informací o Kaoře, které vypadají, jako by je psal Insider, ale přitom jsou to nesmysly (samozřejmě od anonymů)
Nevím kdo je tu anonym , ale vy tu máte na foru pouze 4 příspěvky ?
1 x
kadlcikales píše:vreco píše:3) Čtu tady spoustu zaručených informací o Kaoře, které vypadají, jako by je psal Insider, ale přitom jsou to nesmysly (samozřejmě od anonymů)
Nevím kdo je tu anonym , ale vy tu máte na foru pouze 4 příspěvky ?
jako sorry, asi jsem vyrost v dřevních dobách internetu, ale vím, kdo je vreco.
což o těch několika schyzo-alter-ego trollech prohlásit moc nejde
3 x
Když si rejpnu do orla, tak se teď dívám na podmínky RIPE pro zaslání žádosti (https://www.ripe.net/manage-ips-and-asn ... uest-forms) o AS a tam se píše:
Ale když se dívám:
Tak mi multihomed nepříjde. Ale nechám si poradit od zdejší komunity. Reálně do toho nevidím.
A network must be multihomed in order to qualify for an AS Number.
In addition to the basic requirements, you must provide at least two AS Numbers from your peering partners, their contact details (including email addresses) and the routing policy in Routing Policy Specification Language (RPSL). For further details on RPSL, please see RFC 2622.
Ale když se dívám:
Tak mi multihomed nepříjde. Ale nechám si poradit od zdejší komunity. Reálně do toho nevidím.
0 x
to snad bylo vždy že "must be multihomed" nebo ne?
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
TTcko píše:okoun píše:to snad bylo vždy že "must be multihomed" nebo ne?
ne
Už v roce 2013 to platilo. Jen to nikdo nekontroluje a neřeší. Znám spoustu as které maji pouze jeden upstream.
0 x
Je to už dost dávno co jsem žádal o poslední AS, ale podle mě tam to "multihomed" je od nepaměti. Ono ovšem stačilo do té žádosti napsat že se to plánuje (bez AS to těžko mohlo být multihomed), ale jestli se to reálně stalo už nikdo neřeší.
0 x
Podobné události Vás samozřejmě poškozují v očích potenciálních budoucích zákazníků. Proto tato debata není úplně ukradená ani Vám Ale zatímco Wedos kopíruje trendy na trhu a informuje o svých potížích otevřeně a veřejně, tak Vy stále uhýbáte. Asi moc dobře víte, co za bordel skrýváte za své řeči o trollechvreco píše:Zákazníci Kaory byli informováni, myslím, že ostatním může být úplně ukradené, co se stalo.
Nikoliv, narozdíl od Vás on má alepoň koule skutečně jít s kůží na trh. Ale jak vidno, už jste mu stačili včas zatrhnout tipec Někde to stále funguje jak za komunistů, to se taky o problémech nahlas mluvit nesmělovreco píše:Mrzí mě, že se Spork ukvapil a zbytečně zde reagoval s popisem konfigurace zákaznických přípojek... není to profi a sem to nepatří.
Však ten email zveřejněte. Nebo se za jeho obsah stydíte? A stydíte se taky za provedení svých instalací, takže se bojíte ukázat ty detailní fotky veřejně? Asi to celé taková špica nebude, když před veřejností za spousty výmluv jen uhýbáte do privátuvreco píše:Abyste si nemysleli, že uhýbám... nabízím opravdu reálným lidem, kteří mají zájem (pokud ho tedy opravdu mají), jak zaslání emailu, který dostali naši zákazníci, tak ověření všeho, co je v něm psáno + fyzické projití trasy, abyste si mohli naši komunikaci i topologii sítě dát do souvislostí a sami říct, jestli kecáme nebo ne.
Kam jste tedy na šest hodin schovali zákaznický provoz? Systematicky skrýváte vše relevantní Hrajete si na špičkového operátora, ale pořádně neuhlídáte ani napájení svého racku. Výpadek 17.11. nebyl zdaleka Váš první. Co se Vám upřít nedá je schopnost vymýšlet pěkné pohádky Zejména o tom, jak za Vaše problémy můžou všichni okolovreco píše:Odpovím zároveň na všechny relevantní technické dotazy, které se týkají Kaory (nikoliv zákazníků a jejich přípojek). Nemáme co skrývat
0 x
Tady jen vypadla jedna napájecí větev. A to ještě větev napájející jen dva menší sály. Z globálního pohledu naprostá prkotina. Navíc ani v těch postižených sálech rozhodně nebyla postižena technologie všech tam přítomných operátorů. A teď řekněte, kde tedy někteří němečtí soudruzi udělali chybursaf píše:I kdyby ve stejnou dobu došlo k překopnutí optik na 3 místech v republice...
0 x
Tak jasně. Kdo by neznal Vreca. V seznam.cz je velmi populární, zvlášť po tom, co si v Seznamu koupili stream.cz Dodnes mu tam spousta lidí nemůže přijít na jménoTTcko píše:jako sorry, asi jsem vyrost v dřevních dobách internetu, ale vím, kdo je vreco.
IP adresy a ASko, co si ze svého zaplatil stream.cz akterý si Seznam posléze koupil stačil Vreco chvíli předtím bez vědomí managementu firmy šikovně převést do svého nového LIRu - do Kaory. V Seznamu mu to dodnes mnozí zapomenout nedokážou Sice to byl trošku podvod, ale na to se historie neptá, žejo. Prachy přece nesmrdí Vreco se rád stream.cz dodnes chlubí
Svoje kouzla Vreco nedávno zopakoval v případě Centronetu Takže Centronet si koupil koupil "závod", který defakto žádnou zásadní hodnotu nemá, ale IP adresy náhodou opět zůstaly u Vreca To jsou ale náhodičky
Ale jasně klucí. Každý zboží má svýho kupce
0 x
Dělá-li soupeř chybu, netřeba ho rušit.