❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Pozor na umírající Atom Cxxxx procesory

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
georgee
Příspěvky: 42
Registrován: 10 years ago

Re: Pozor na umírající Atom Cxxxx procesory

Příspěvekod georgee » 8 years ago

https://forum.synology.com/enu/viewtopi ... rt=210#top

Under Australian Consumer Law (ACL) the consumer is protected regardless of whether the NAS is under warranty, Synology is legally obliged to either repair or replace the affected NAS systems and it is time they commenced a program of repair/replacement as per the Netgear announcement. The repair/replacement will not be at Synology's cost Intel have already advised the finance world they have put aside a considerable sum to compensate the OEMs who purchased the ATOM C2000 devices. It will not be long before the complaints roll into our Australian Competition and Consumer Commission (ACCC)


Otázka jak je to u nás...
0 x

Uživatelský avatar
zdenek.svarc
Administrator
Příspěvky: 1635
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod zdenek.svarc » 8 years ago

Velmi podobně je to také u nás, resp. v EU.

Položme si otázku: "Kdyby spotřebitel věděl, že v zařízení se nalézá hardwarová chyba, která způsobuje znefunkčení zařízení po určité době, avšak nikoliv opotřebením, zakoupil by si spotřebitel takové zařízení?". Pokud je odpověď: "nezakoupil", tak se pohybujeme v rovině klamání spotřebitele, protože dodavatelský řetězec tuto informaci má, byť zpětně, protože zařízení jsou stále v záruce. Na toto téma existuje řada precedentů z automobilového trhu, které známe jako klasické svolávačky. A třeba u BMW platí svolávačky i na vozidla po záruce. Hádám, že u jiných výrobců je to také tak.
1 x

homer
Příspěvky: 59
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod homer » 8 years ago

Tak jsem schvalne poslal na reklamaci Supermicro do Asbisu, odpoved byla nasledujici:
Technikova poznámka: Pokud se závada procesoru neprojevila, nelze přijmout desku do reklamace. Máme zákazníky, kterým běží už dva a půl roku bez závady. Reklamujte, až se závada projeví, výrobce pak desku vymění. Vracíme zpět.
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 8 years ago

a po projeveni za treba 3 roky ti reknou : vyrobce jiz akci ukoncil :grinning: a tak se pozna solidni prodejce.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

Michys-Supermicro
Příspěvky: 7
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Michys-Supermicro » 8 years ago

iTomB píše:Cau Zdenku

a to je pocin ciste Anafry a nebo SuperMicro? Mam par desek, ale od jinud.

Diky Tom


Dobrý den,

Supermicro se k tomu saví tak, že pokud jste si od nich desku koupili a je to jedna z rizikových desek, tak Vám ji vymění. My, jako ANAFRA, oficiální systémový integrátor pro český trh, zprostředkováváme výměny těchto desek našim zákazníkům, čili, když si zákazník myslí, že má jednu ze "špatných" desek, jsem schopen mu to ověřit, případně zařídit bezplatnou výměnu za kus, který tímto netrpí.

Bohužel ostatní prodejci Supermicro se k tomu nestaví takto pozitivně a výměny odmítají, jsou to pro ně práce a náklady navíc.
0 x


Uživatelský avatar
zdenek.svarc
Administrator
Příspěvky: 1635
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod zdenek.svarc » 7 years ago

Fang píše:https://www.cnews.cz/intel-chyba-bay-trail-apollo-lake-degradace-cipu


Z diskuze:

LPC sběrnice se u Atomů C2000 začala porouchávat po 18 měsících (non-stop) provozu s tím, že po 36 měsících se poruchovost zvýšila. Pokud by to bylo ekvivalentní době provozu, bude to kritické zejména pro trvale zapnutý tablet nebo malý domácí server. Desktopy se při normální utilizaci cca 8 hodin denně dožijí kolem 5 až 10 let.


Aneb kam až lze posouvat amorální management řízeného zastarávání a dělat ze zákazníků voly.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pl%C3%A1n ... %A1n%C3%AD
3 x