❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Ako riešite zle platby (zly variabilny symbol)

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 20 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Re: Ako riešite zle platby (zly variabilny symbol)

Příspěvekod Viktor Novotný » 10 years ago

jak to pocitac overi ? podle uctu ? co kdyz nejaky pepa plati za celou rodinu i kamose .. tedy stejny ucet na treba deseti ruznych uzivatelich ?
zakaznik muze premyslet jak chce :) pokud neplati nebo plati spatne, rekni me kde se s nim budou vysirat ... ?

p.s. : za dohledanou platbu neplati nic ...
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education

kraljan
Příspěvky: 83
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod kraljan » 10 years ago

Viktor Novotný píše:jak to pocitac overi ? podle uctu ? co kdyz nejaky pepa plati za celou rodinu i kamose .. tedy stejny ucet na treba deseti ruznych uzivatelich ?
zakaznik muze premyslet jak chce :) pokud neplati nebo plati spatne, rekni me kde se s nim budou vysirat ... ?

p.s. : za dohledanou platbu neplati nic ...

Takže to platíš ty ve mzdách učetních nebo těch co to dohledávají. Jsem neřekl, že to jde udělat na 100%. Ale spousta případů je řešitelná plně automaticky a těch pár procent prostě zůstane na účetní.
Jinde jako je ČEZ, vodovod, plyn apod zas tak moc možností nemá kam přejít. Navíc ve stejném duchu bys mohl říct, že služba ADSL taky není moc kvalitní, tak proč se snažit, když se O2 moc nesnaží.
Jak jsem psal, stojí to něco na začátku jednorázově a pak už jen šetříš a navíc nedávaš důvod zákazníkovi přemýšlet o alternativě. V jiných tématech se někteří pokoušeli hledat způsob, jak zvýšit tržbu, snížení nákladů je cesta k podobnému: tj. vyššímu zisku.
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 20 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 10 years ago

ja te chapu, ale popis me jak to udelat ... zakaznik nema v platbe nic podle ceho to najdes ... vs, ss, ks ma nuly .. ucet neznas z pred tim .. jmeno necitelne .. co udelas ? ...
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education

kraljan
Příspěvky: 83
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod kraljan » 10 years ago

Viktor Novotný píše:ja te chapu, ale popis me jak to udelat ... zakaznik nema v platbe nic podle ceho to najdes ... vs, ss, ks ma nuly .. ucet neznas z pred tim .. jmeno necitelne .. co udelas ? ...

A to je většina tvých nedohledatelných plateb? Už jsem psal, že to není 100% ale např. u nás se i takováto platba správně přiřadí k zákazníkovi když udělá další platbu správně. Případně to poprvé správně spáruje ženská co tam stejně musí být, ale stejný zákazník příště zaplatí zase blbě a už se to páruje správně a samo. Stejně tak někdy zákazník s oblibou zaplatí jednou větší částkou třeba 2 fa najednou. I to nemusí dělat ta účetní. Jak říkám, něco jde dělat plně automaticky, něco dělat nejde, ale toho je naprosté minimum.
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 20 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 10 years ago

jo kdyz zaplati vic, to nevadi ... to se mu na jeho kartu zapise a rozdeli automaticky to jo .. zasadni je poznat, ze to prave platil ten urcity clovek, pak uz to jde vsechno dal resit
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education

Ladik
Příspěvky: 1390
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Ladik » 10 years ago

kraljan píše:
Viktor Novotný píše:ja te chapu, ale popis me jak to udelat ... zakaznik nema v platbe nic podle ceho to najdes ... vs, ss, ks ma nuly .. ucet neznas z pred tim .. jmeno necitelne .. co udelas ? ...

A to je většina tvých nedohledatelných plateb? Už jsem psal, že to není 100% ale např. u nás se i takováto platba správně přiřadí k zákazníkovi když udělá další platbu správně. Případně to poprvé správně spáruje ženská co tam stejně musí být, ale stejný zákazník příště zaplatí zase blbě a už se to páruje správně a samo. Stejně tak někdy zákazník s oblibou zaplatí jednou větší částkou třeba 2 fa najednou. I to nemusí dělat ta účetní. Jak říkám, něco jde dělat plně automaticky, něco dělat nejde, ale toho je naprosté minimum.


To ti budu oponovat:
- neni vs ss ks
- je necitelne jmeno a nepodoba se vubec nicemu
- navic ucet je Ceske posty tedy stejny pro X lidi :-(
- jedine co v tomto konkretnim pripadu jde, je napsat na reklamace Ceske posty a oni ti presne resp. ze systemu lidskym zrakem ne automatem prectou co je tam skutecne napsane
0 x

kraljan
Příspěvky: 83
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod kraljan » 10 years ago

Ladik píše:To ti budu oponovat:
- neni vs ss ks
- je necitelne jmeno a nepodoba se vubec nicemu
- navic ucet je Ceske posty tedy stejny pro X lidi :-(
- jedine co v tomto konkretnim pripadu jde, je napsat na reklamace Ceske posty a oni ti presne resp. ze systemu lidskym zrakem ne automatem prectou co je tam skutecne napsane

Tohle spadá do těch pár procent, které nejdou řešit automatem, ale i tenhle problém se dá řešit třeba tím, že pošleš zákazníkovi předtištěnou složenku spolu s fakturou, případně mu dáš jiný pro zákazníka ekvivaletní způsob platby, který eliminuje potíže s špatně vyplněnou složenkou rukou.
Věř, že vím, co říkám, z velkého počtu zákazníku jich platí ručně vypsanou složenkou zanedbatelná část.
To že nejde nějaký problém vyřešit na 100% přece neznamená, že např. 99% úspěšnost je špatná a že to raději nebudu řešit vůbec.
0 x

ludvik
Příspěvky: 4448
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod ludvik » 10 years ago

Podat reklamaci ze strany příjemce složenky jste někdo někdy zkoušel? Reklamace totiž podává zásadně odesílatel ... jemu pošta nedodala službu v požadované kvalitě.
0 x
Jelikož je zde zakázáno se negativně vyjadřovat k provozním záležitostem, tak se holt musím vyjádřit takto: nové fórum tak jak je připravováno považuji za cestu do pekel. Nepřehledný maglajz z toho bude. Do podpisu se mi pozitiva již nevejdou.

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 10 years ago

s tim ISPAdminem me fakt bavite. Kazdej mesic musim ructe parovat platby ktery jsou treba: "nesparovano z duvodu rozdilne castky - rozdil 0,-"
Jinak v Adminu mam nastaveno ze VS je klientske cislo a meni se SS coz je cislo faktury. Pak neni problem si udelat trvaly prikaz....
0 x
Bývalý ISP...