❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Nejcastejsi dotaz po vanocich ?

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 14 years ago

Re: Nejcastejsi dotaz po vanocich ?

Příspěvekod kure05 » 11 years ago

My máme hesla definovaný a vytisknutý už na smlouvě a je to. Je to vždy: netxxxxxx kde xxxxxx je číslo jejich smlouvy. SSID je taky všude stejný, jen se měněj poslední tři znaky do kterejch se píše buď popisný číslo baráku, nebo několik prvních písmen z přijmení na koho je smlouva. Takže když lidi zavolaj že nevěděj heslo, tak stačí znát číslo jejich smlouvy a zbytek si člověk odvodí. Vše se ještě ukládá ke klientovi do naší databáze pro přehlednost . . . Jinak před chvilkou k nám někdo volal že si smáznul nastavení routeru . . . Má peška, počká do 2.1. :shock:
0 x

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod honzam » 11 years ago

DarkLogic píše:Navíc spousta z nich si koupí jako tablet ten nejlevnější šunt, a pak se diví, že s ním mají problémy. U jedněch se tablet vůbec nedokázal připojit k domáci wifi a to i potom, co jsem zkušebně vypnul jakékoliv šifrování na wifině. Nakonec se ukázalo, že se v tabletu neotevře ani internetový prohlížeč a skončí nějakou chybovou hláškou při spouštění. A to byl prý nový tablet...za 1.300 Kč :-)


Jeden zákazník si taky přinesl tablet že se nemůže připojit k vlastní wifi. Ale s notebookem to jde. Tak na to koukám a v SSID bylo dlouhé á. Android to nevzal. Po přejmenování OK, samozřejmě si to tak blbě nastavili sami
0 x

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod aliney » 11 years ago

""samozřejmě si to tak blbě nastavili sami""
A to je prave to. Ja dodavam zakaznikovi RJ45, co ma za tim me vicemene nezajima, ale vetsinou si ode me vezmou i wifirouter, coz jim evokuje myslenky, ze za to vsechno trapeni s wifi muzu porad ja, ackoli jsem jim rikal ppak a maji to i ve smlouve. Taky maji hodne lidi fixnute v hlave, ze spatny signal ve windows = spatny signal ze strechy na AP, protoze je venku zrovna hnusne.
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 11 years ago

aliney píše: Taky maji hodne lidi fixnute v hlave, ze spatny signal ve windows = spatny signal ze strechy na AP, protoze je venku zrovna hnusne.
To nejen u vas to je vseobecny ... a kdyz na monitoru sviti no signal protoze si vykopnuli kabel tak volaj jaktoze jim nejde internet at s tim neco udelam ...... :wink:
0 x

ssnakess
Příspěvky: 141
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod ssnakess » 11 years ago

ppp76 píše:
aliney píše: Taky maji hodne lidi fixnute v hlave, ze spatny signal ve windows = spatny signal ze strechy na AP, protoze je venku zrovna hnusne.
To nejen u vas to je vseobecny ... a kdyz na monitoru sviti no signal protoze si vykopnuli kabel tak volaj jaktoze jim nejde internet at s tim neco udelam ...... :wink:


Jednou se mi stalo, že mi volali, že jim nejdou internet. Měl jsem to cestou, tak jsem se zastavil. A jim nejde zapnout ani počítač. :x
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

kure05 píše:Jinak před chvilkou k nám někdo volal že si smáznul nastavení routeru . . . Má peška, počká do 2.1. :shock:


jakto peška? pracovní den a na dálku je to spravený za 5 minut :-D
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 11 years ago

dneska ale neni pracovni den ze...rekl bych mi at se pripoji pres kabel a stahne si manual a nazdar !
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

kure05
Příspěvky: 886
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod kure05 » 11 years ago

Však samozřejmě, po kabelu mu to jede, takže pohoda. A zejtra k němu zajedu mu to zprovoznit . . .
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

pcwifi píše:dneska ale neni pracovni den ze...rekl bych mi at se pripoji pres kabel a stahne si manual a nazdar !


no, psal to 31.12 takže pracovní den byl a čas ukazuje 13:50 takže mu volal někdo minimálně před hodinou takže... :-D

no samozřejmě by mě zajímalo proč mu to nespravil po kabelu.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod honzam » 11 years ago

aliney píše:""samozřejmě si to tak blbě nastavili sami""
A to je prave to. Ja dodavam zakaznikovi RJ45, co ma za tim me vicemene nezajima, ale vetsinou si ode me vezmou i wifirouter, coz jim evokuje myslenky, ze za to vsechno trapeni s wifi muzu porad ja, ackoli jsem jim rikal ppak a maji to i ve smlouve. Taky maji hodne lidi fixnute v hlave, ze spatny signal ve windows = spatny signal ze strechy na AP, protoze je venku zrovna hnusne.


Taky to to tak máme ve smlouvě. Ale přeci když volá zákazník že mu nejde internet (wifi) tak mu neřeknu že to je jeho problém ale snažím se mu poradit případně nastavit wifi. I když jí má koupenou kdekoliv
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 11 years ago

a to my zas na ne dlabem at ma wifi odkudkoliv, krucinal prece mi z datartu pri koupi nove TV a neporozumeni s nastavenim neposlou zdarma ladice a nebo nekoho z CRa protoze chytam pozemni digital :lol: lidi sou svine line ! necist manual je zaklad ! radejc provolaj penize a stravi vic casu stezovanim si do telefonu nez aby se sami snazily.taq to faq ne...hlody nejde mi net a pritom mu nestartuje ani PC to uz tu bylo pred lety a sem tam misty nekdo zaperli i v dnesni dobe. a jinak ano, predavame sluzbu na RJ45, jakozto asi vsici...jenze lidi si mysli, ze RJ45 co maj svoje spojeni z routeru do PC je to samy.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))

Uživatelský avatar
aliney
Příspěvky: 1312
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod aliney » 11 years ago

samozrejme je neignoruju a heslo se zjisti, ale jak jsem psal ""maji pocit, ze je to moje starost se starat o jejich domaci wifi""
poprve to je temer pokazde zdarma, ale planuju to tak az pojede technik kolem, at to neni nakladne, coz jim zase staci rict, ze tehdy a tehdy a bude to zadarmo, pokud chteji hned, tak spesl vyjezd za 500,-
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

no a to mě docela zaráží proč výjezd? to nedokážeš nastavit na dálku?
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Robotvor
Příspěvky: 803
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Robotvor » 11 years ago

Ono to nějak jde když ma router v defaultu zakázaný přístup na wan z venku?

A ty nejlevnější TP-LINKy myslim nejdou zvenčí přes WAN port konfigurovat vubec ne? S ofiko FW samozřejmě, s alternativníma FW nemam zkušenost.
0 x

Uživatelský avatar
pcwifi
Příspěvky: 2890
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Brnensko

Příspěvekod pcwifi » 11 years ago

pokud vim kazdy novejsi TPlink a asi nejen ty maj veskere dobyvaci snahy na WAN zakazany...a donutit se sebelepsi navigaci majitele aby toto vypl...to se nekdo vyslovene nudi a nevi co s casem a nebo nevim :) jinak samozrejme konfig pres wan jde po povoleni, o tom zadna !
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))