❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

flexi bee - grape

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
mpcz
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago

Re: flexi bee - grape

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

Tomáš Nesrsta píše:
KoZLiCeK píše:Jestli to dobře chápu tak na správu sítě si koupím třeba ispadmin(cfcontrol, atd,) třeba za 30kkč a za dalších 30kkč(nebo i víc..) koupím tento sw který je jen na účetnictví??? tak to mi přijde trochu ujetý.... teda finančně je to nerentabilní... Toť můj názor.



Rentabilni to je, ale az od urciteho poctu uzivatelu. Pri 1000 nebo 2000 postaci krasne ISPadmin, ale nedovedu si predstavit jak dlouho mu bude trvat treba vygenerovat faktury pro 10 000 uzivatelu a jakej bude potrebovat HW aby to ustal. Na druhou stranu malej ISP jako je nas tu vetsina to co popisuje Stepan jednak "nepotrebuje" a jednak nezaplati. Takze spis bych to videl tak ze ke vsemu chce dozrat...


Zdravím,
rád bych generoval 10.000 ks faktur. Bohužel. Tisícovku vygeneruje podle mě každý slušný SW s přehledem za pár minut, 10.000 za 10x tolik. Navíc může udělat konverzi do PDF a odeslat emailem. Nejsem žádný profi programátor, psal jsem SW sám, takže to určitě půjde i lépe. Nároky na HW minimální. PC ATOM, 1,6 GHZ, 15W, SW FOX pro starý dobrý DOS ( pod XP ). Vše proběhle na jednu klapku, jen konverzi z TXT do PDF musím spustit zvlášť. Výborné je, že při doručování emailem mi dojde i doručenka, že PDF dorazil do schránky adresáta ( tím nemyslím "přečtenku" ). Údajně jsou servery, které doručenku neposílají, ale takové jsem zatím nenašel. Kromě toho, skoro všichni klienti jsou stejně na Seznamu. Když si vzpomenu, že jsem to ještě nedávno tiskl a dával do obálek + známka na poštu ..., fuj!
mpcz, 12/12/2013
0 x

KoZLiCeK
Příspěvky: 1201
Registrován: 17 years ago
Bydliště: CZ

Příspěvekod KoZLiCeK » 11 years ago

Tomáš Nesrsta píše:
KoZLiCeK píše:Jestli to dobře chápu tak na správu sítě si koupím třeba ispadmin(cfcontrol, atd,) třeba za 30kkč a za dalších 30kkč(nebo i víc..) koupím tento sw který je jen na účetnictví??? tak to mi přijde trochu ujetý.... teda finančně je to nerentabilní... Toť můj názor.



Rentabilni to je, ale az od urciteho poctu uzivatelu. Pri 1000 nebo 2000 postaci krasne ISPadmin, ale nedovedu si predstavit jak dlouho mu bude trvat treba vygenerovat faktury pro 10 000 uzivatelu a jakej bude potrebovat HW aby to ustal. Na druhou stranu malej ISP jako je nas tu vetsina to co popisuje Stepan jednak "nepotrebuje" a jednak nezaplati. Takze spis bych to videl tak ze ke vsemu chce dozrat...

Tak nechápu proč jste posílal ten dopis, ptž. málokdo si to koupí.... :roll:
0 x

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 11 years ago

já nechápu tu filosofii jak můžete po účetním programu chtít, aby uměl CRM a věci které dělá ISPadmin, ano takové SW existují, ale jsou to SW na míru a cena? 100 000? Takže když si spočítám nákup flexi bee + třeba mikrobillu tak jsem úplně finančně jinde, že :)
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

Uživatelský avatar
ByZaK
Příspěvky: 178
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod ByZaK » 11 years ago

Snažím se dát dohromady koncepci SW který bude cenově dostupný pro malou firmu, ale s tím, že pokud firma začne růst, bude růst i tento informační systém a pak už bude jen otázkou kam až bude chtít majitel licence zajít.

Ohledně funkčnosti co zde bylo psáno:
- vystavení faktury z podkldů pro periodickou fakturaci, konverze do PDF, odeslání emailem, 1x výtisk na tiskárně, uložení jako dokumentu do IS - brán vzorek dat (cca 1000 zákazníků) a od spuštění do konce cca 16min
- náročnost na HW - minimálně nějaký Atom, 2GB RAM, disk dle velikosti DB - berte to jako minimum jelikož vše je potom o čase který u toho budete trávit.
- oprávnění přístupu - každý uživatel má svá práva dle sekcí, řídících procesů, postavení ve firmě

Mám to vše postavené na Supermicru s Atomem, 4GB RAM a 2 disky, W2003 - funkce databáze, terminálový přístup, web klientské sekce, podpůrné programy pro zápis do zařízení a vše s velmi solidní odezvou.
0 x
Zdeněk Kudrnáč - KudrnacNET - http://www.kudrnac.net

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6980
Registrován: 16 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 11 years ago

mám dojem že se snažíš dát dohromady perpetuum mobile protože přeci málá ISP firma má úplně stejné požadavky jako velká až na pár detailů a tím je naříklad více zaměstnanců či více zákazníků, funkce v programu ale potřebuje jak malá firma tak velká úplně stejně.
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

Uživatelský avatar
ByZaK
Příspěvky: 178
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod ByZaK » 11 years ago

Základní funkce (fakturace, komunikace se zařízením, evidence smluv) je v pohodě a potom dle potřeby se může postupně přidávat více (webová klientská sekce, plátce DPH, mzdy, sklad, apd.). Jedná se v tomto případě o implementovaný informační systém s možností startu jako krabicového systému (krabice, tím myslím třeba Money, Pohodu...). Cenově se v takovém případě při startu pohybuju kolem 30-40 tisíc Kč a to si myslím že není taková raketa.

Vídím to u sebe, při startu jsem co nový klient musel zadat věci do systému, mikrotiku, sledování sítě, vystavit fakturu, prostě čas cca 12-15 minut. Nyní technik pomocí Google form zadá údaje o instalaci, systém si je přes API vezme do databáze a spustí se kolečko - adresář, smlouva, IPadresa a mangle, queues, založení podkladu pro periodickou fakturaci, vystavení faktury za instalaci, převedení do PDF, odeslání mailu s fakturou a default přihlašovacími údaji do klientské sekce, uložení PDF k faktuře, vytisknutí (nyní už netisknu). Finále - nemusím nic udělat a jen mi dojde email "Byl připojen nový klient".

Otázkou je, co je pro malou firmu lepší za licenční model: jednorázová platba za software, nebo co klient to navýšení poplatku?
0 x
Zdeněk Kudrnáč - KudrnacNET - http://www.kudrnac.net

zubodravec
Příspěvky: 832
Registrován: 14 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod zubodravec » 11 years ago

Zkusim hadat. Popsal si LMS, free soft ktery je zdarma.
Samozrejmne vtipkuji, ale nedalo mi to.
Vsechny nize uvedene funkce (pozadavky) jsou soucasti systemu. Plati se jen za doprovodne prace programatorum aka, preklad do Cestiny, ohnuti scriptu a podobny veci.
http://www.lms.org.pl/doc/scripts-list.html
ByZaK píše:Základní funkce (fakturace, komunikace se zařízením, evidence smluv) je v pohodě a potom dle potřeby se může postupně přidávat více (webová klientská sekce, plátce DPH, mzdy, sklad, apd.). Jedná se v tomto případě o implementovaný informační systém s možností startu jako krabicového systému (krabice, tím myslím třeba Money, Pohodu...). Cenově se v takovém případě při startu pohybuju kolem 30-40 tisíc Kč a to si myslím že není taková raketa.

Vídím to u sebe, při startu jsem co nový klient musel zadat věci do systému, mikrotiku, sledování sítě, vystavit fakturu, prostě čas cca 12-15 minut. Nyní technik pomocí Google form zadá údaje o instalaci, systém si je přes API vezme do databáze a spustí se kolečko - adresář, smlouva, IPadresa a mangle, queues, založení podkladu pro periodickou fakturaci, vystavení faktury za instalaci, převedení do PDF, odeslání mailu s fakturou a default přihlašovacími údaji do klientské sekce, uložení PDF k faktuře, vytisknutí (nyní už netisknu). Finále - nemusím nic udělat a jen mi dojde email "Byl připojen nový klient".

Otázkou je, co je pro malou firmu lepší za licenční model: jednorázová platba za software, nebo co klient to navýšení poplatku?
0 x

Uživatelský avatar
ByZaK
Příspěvky: 178
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod ByZaK » 11 years ago

LMS je sice krásné, už jsem taky po něm pokukoval, ale není to přesně ono, to není software který bude růst s firmou... Nemá účto, evidenci DPH, mzdy, sklad.

V předchozím příspěvku jsem popsal základní funkce, proto to je dosti podobné více méně různým jiným softwarům. V globálním pojetí se mi však jedná o více funkcí a vlastností dostupných tak, že uživatel se naučí orientovat v prostředí jednoho software a dle oprávnění bude mít přístupy.

Opět otázka: Jak řídítě připojení klientů?

- od získání klienta po připojení máte evidenci v Excelu, nebo si to ústně předáváte
- systematické cílení na klienty, evidence úkolů, uzavření smlouvy - nebo-li procesní řízení
0 x
Zdeněk Kudrnáč - KudrnacNET - http://www.kudrnac.net