Viktor Novotný píše:tak treba ja provolam fakt hodne, dost z toho jsou hovory pri smerovani spoju, mame to proste misto vysilacky
Chápu, ale na to máne přeci už pár let VPNky ne?
Viktor Novotný píše:tak treba ja provolam fakt hodne, dost z toho jsou hovory pri smerovani spoju, mame to proste misto vysilacky
ppp76 píše:Trebas pro me je to prinos ... uz ted sem mel neomezenej tarif a ted kdyz jest ebude za hubicku .... ne ze bych ted nemel uhananou cenu jinde nez je cenikovka .. stacilo tlacit a sli dolu na uplne jiny hodnoty nez je cenik ... sem zvedavej jak to bue za rok dva az budou lidem koncit uvazky jestli pujdou zas na padesat procent a mene jako byly schopny doted .... to uz by byly fakt tarify za dekuju ... ale azde zlevnovani ma sve meze ....
aliney píše:pridas do smlouvy formulku o oprave "do 72 hodin" tak jak to ma O2, kdyz customerovi vypadne pripojeni a uz se to da