❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Firemný Offroad ISP

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Leeonek
Příspěvky: 3485
Registrován: 20 years ago

Re: Firemný Offroad ISP

Příspěvekod Leeonek » 11 years ago

Možná se nejdřív naučit jezdit s malým autem ;)
0 x

Uživatelský avatar
Radek Úlehla
Příspěvky: 1201
Registrován: 17 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Radek Úlehla » 11 years ago

A se zadohrabem :)
Bohužel ne vždy to musí být chyba řidiče vyfoceného auta...
0 x

neverhappy
Příspěvky: 565
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod neverhappy » 11 years ago

Fotka z 21. brezna 2013, tedy prvni jarni den. Lokalita je 350 m.n.m. Uvidime letosni zimu.
DSC_0303.jpg
DSC_0303.jpg (228.81 KiB) Zobrazeno 1766 x
0 x

Leeonek
Příspěvky: 3485
Registrován: 20 years ago

Příspěvekod Leeonek » 11 years ago

Radek Úlehla: to je samozřejmě pravda, ale když vidím jak se jezdí, nestačím žasnout nad nepředvídavostí řidičů. Na křižovatce mám sice zelenou, ale raději zpomalím a pro jistotu se ještě kouknu jestli nějaký chytrolín nejede na červenou. Mám přednost, ale raději zpomalím, protože nevím jestli si další chytrolín nebude myslet, "že to stihne" a nebo mě prostě přehlídl. V mlze, kdy je vidět prd, nepojedu stejně rychle jako když je dobrá viditelnost. Dodržuju rychlost (neříkám že vždycky), není kam spěchat, velmi často se mi stává, že mě strašně rychle předjede riskantně nějaký závodník, ztratí se z dohledu, a po 50km se objeví stejně zase předemnou.
Neříkám, někde stojím a někdo mě napere, většinou se s tím nedá nic dělat. Obě Tvoje auta jsou ale bourané na předek, tedy řidič viděl co se děje, a hlavně už jsou 2 ;)
0 x

Uživatelský avatar
Radek Úlehla
Příspěvky: 1201
Registrován: 17 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Radek Úlehla » 11 years ago

Děkuji za mojí osvětu a vysvětlení situace na silnicích... :)

První naboural kolega ... předběhl ho zadek
Druhý naboural jiný kolega - v zatáčce to do něj naprala pani z protisměru
0 x

Uživatelský avatar
stepan.benes
Příspěvky: 818
Registrován: 14 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod stepan.benes » 11 years ago

Leeonek píše:Radek Úlehla: to je samozřejmě pravda, ale když vidím jak se jezdí, nestačím žasnout nad nepředvídavostí řidičů. Na křižovatce mám sice zelenou, ale raději zpomalím a pro jistotu se ještě kouknu jestli nějaký chytrolín nejede na červenou. Mám přednost, ale raději zpomalím, protože nevím jestli si další chytrolín nebude myslet, "že to stihne" a nebo mě prostě přehlídl. V mlze, kdy je vidět prd, nepojedu stejně rychle jako když je dobrá viditelnost. Dodržuju rychlost (neříkám že vždycky), není kam spěchat, velmi často se mi stává, že mě strašně rychle předjede riskantně nějaký závodník, ztratí se z dohledu, a po 50km se objeví stejně zase předemnou.
Neříkám, někde stojím a někdo mě napere, většinou se s tím nedá nic dělat. Obě Tvoje auta jsou ale bourané na předek, tedy řidič viděl co se děje, a hlavně už jsou 2 ;)


Miluju když někdo rozdává rozumy, aniž by o situaci cokoli věděl.
Ten Terracan byl náraz do švestky, kdy auto ujelo na namrzlé vozovce při cca 35-40 km/h rychlosti. Jezdecká chyba, bez debat, ale pochopitelná (alespoň pro někoho, kdo má něco naježděno se zadohrabem na kluzkém povrchu). Dodneška, když ho vidím, zamáčknu slzu v oku, bylo to předtím moje auta a něco jsme spolu projeli.
Druhý auto - Forestera - jsem řídil já, v cca 70 km/h skorem čelní náraz do Peugeota 205, kdy jeho řidička na poslední chvíli vybočila ze svého směru (měla podhuštené pneumatiky na výjezdy ze zatáčky). Jestli si myslíš, že se dalo něco dělat ... jen se modlit a ani to se nedalo pořádně stihnout.
Obě bouračky za žádné divoké jízdy (v tom druhým případě jsem dojížděl do cíle a nechával vydejchat turbo), hluboko pod povoleným rychlostním limitem a v pořádku vzhledem k daným podmínkám a okoli. Chytrolíne.
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

zamáčknout slzu pro hyundai? pro subaru bych brečel i já ale pro hyundai? neblázni. :-)
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
stepan.benes
Příspěvky: 818
Registrován: 14 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod stepan.benes » 11 years ago

hapi píše:zamáčknout slzu pro hyundai? pro subaru bych brečel i já ale pro hyundai? neblázni. :-)


nemluv o něčem, co jsi v životě neřídil.
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2453
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 11 years ago

hapi píše:zamáčknout slzu pro hyundai? pro subaru bych brečel i já ale pro hyundai? neblázni. :-)


Nevíš o čem mluvíš..
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2453
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 11 years ago

stepan.benes píše:
hapi píše:zamáčknout slzu pro hyundai? pro subaru bych brečel i já ale pro hyundai? neblázni. :-)


nemluv o něčem, co jsi v životě neřídil.


:)) +1
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 11 years ago

Kašlite na to....je to totalne OFFtopic. Každý nech si kupi čo mu vyhovuje a na tom sa bude voziť....
0 x

Leeonek
Příspěvky: 3485
Registrován: 20 years ago

Příspěvekod Leeonek » 11 years ago

stepan.benes: nic nepochopils Štěpáne, psal jsem o předvídavosti, předvídat je nutno všechno. V případě paní to byla jistě její chyba, ale dobrý řidič musí počítat i s touto alternativou. Pokaždé když míjíš nějaké auto, měl bys počítat s tím, že se u něj může něco stát. Neustále bys měl mít přehled kam se vrtnout kdyby...
Tohle Vás v autoškole neučili?
0 x

net.work
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 11 years ago

Tak to je trosku nainvni predstava, Leonku...
Za 1. se to v autoskole naucit neda, za 2. i kdyz bys byl paranoidni a kazde auto, ktere by kolem tebe projizdelo bys sledoval a premyslel nad tim jestli nahodou nevyboci a nezkrizi Ti cestu, tak behem toho zlomku vteriny nemas absolutne sanci zareagovat a pokud ano, tak v situaci na nejake okresce, v lese v zatacce - kam chces jako uhybat? cumakem mezi stromy? :roll:
0 x
Jan Ptáček

DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 11 years ago

Leeonek píše:stepan.benes: nic nepochopils Štěpáne, psal jsem o předvídavosti, předvídat je nutno všechno. V případě paní to byla jistě její chyba, ale dobrý řidič musí počítat i s touto alternativou. Pokaždé když míjíš nějaké auto, měl bys počítat s tím, že se u něj může něco stát. Neustále bys měl mít přehled kam se vrtnout kdyby...
Tohle Vás v autoškole neučili?


Nechceš se už vysrat na ta svá moudra a poučování? Tohle téma je o něčem jiném.
0 x

Uživatelský avatar
stepan.benes
Příspěvky: 818
Registrován: 14 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod stepan.benes » 11 years ago

Leeonek píše:stepan.benes: nic nepochopils Štěpáne, psal jsem o předvídavosti, předvídat je nutno všechno. V případě paní to byla jistě její chyba, ale dobrý řidič musí počítat i s touto alternativou. Pokaždé když míjíš nějaké auto, měl bys počítat s tím, že se u něj může něco stát. Neustále bys měl mít přehled kam se vrtnout kdyby...
Tohle Vás v autoškole neučili?


Tohle snad nemá cenu ani komentovat. Zkus si nejdřiv něco zjistit o reálných reakčních dobách oko - mozek - ruce, pak chvíli počítej ...

Radši k tématu, projdu co jsem vlastnil, nebo aspoň řídil či zkoušel:
Dacia Duster - super poměr cena/výkon, vzhledem k ceně se to člověk tolik nebojí a dovolí si jít do extrémů, což ne vždy dopadně dobře. Schopnosti omezené, hodně vadí nekrytý výfuk. Nedíval jsem se ještě, zda to v nové generaci nevyřešili.
Subaru Forester - super auto jak silnici, tak do térénu. Je na 4x4 lehký a v terénu to "odtancuje", prostě lehká váha. Diesel fajn, moje volba je XT 8)
Hyundai Terracan - těžká váha - stará poctivá žebřina, 3l motor, LaPlace na 4x4. Při dobrém obutí dokáže dost, limituje ho těžší váha, párkrát jsem ho kopal z bahna, jednou z hnoje. Chyběly mi nápravové uzávěry.
Suzuki Samurai/Jimny - výborná volba do térénu, naopak muší váha jedny z aut s největší prostupností, zvlášť Samurai je nezmar, na silnici to moc není, takže jedině pokud v terénu budete aspoň 20 procent času.
Toyota Landcruiser - držák, pracant, v předchozí generaci stará dobrá mechanická práce. Když vyrazíte do světa, seženete náhradní díly uprostřed pouště, na Islandu, v džungli a snad i na Antarktidě
Nissan Patrol - klasika, ale já se za volant nevlezu, pokud máte 1.60m pak asi jo.
Nissan Navara - srdeční záležitost - po několika honičkách s vojáky na Doupově ji nemůžu ani objektivně hodnotit.
Nissan XTrail - pro mě docela zklamání. Impreza i Forester byli v terénu dál, zažil jsem flek, kde neprojel na místě, který projela Fábia.
Landrover Defender - další srdcovka, ale dál jak 20km po silnici bych v tom ject nechtěl
Landrover Discovery - moje příští auto ...
Range Rover - umí, ale kdo by s ním jezdil do terénu ? Snad nějakou starší ojetinu.
Lada Niva - poctivka, ale zase jen do terénu, na silnci rozhodně nee
UAZ Simbir - nezapoměl do toho někdo dát motor ? Auto, který mělo 3 poruchy na kilometr při testovací jízdě v autosalonu.

Možná jsem na něco zapoměl, nebo jsem s dalšími auty nenajezdil tolik, abych je nějak objektivně hodnotil. Berte v potaz, že v terénu je to především o odhodlání, ale když ho přeženete ...
Kolikrát člověk projede víc se starou plečkou o kterou se nebojí, protože položit na bok Range Rovera za 4 míče :roll:
Další zásadní věcí jsou pneumatiky - s těma do terénu se nedá jezdit po silnici a naopak.
Když to vezmu kolem a kolem, plnotučný offroad jsme ve firmě vlastně nikdy pořádně nepotřebovali a když už, tak jednou za rok a to se vždycky našla nějaká dobrá duše z nějakýho offroad klubu, která nás ráda svezla upraveným Patrolem s metrovými koly.
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!