❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Jak se špatně daří Českým a Slovenským ISP
Re: Jak se špatně daří Českým a Slovenským ISP
Jo ještě jsem zapomněl pro pana R.U. - co se týče slova standart - pánové než začnete gramaticky poučovat tak si laskavě nejprve doplňte pravopis jazyka českého potom by jste možná věděli, že slovo standart je podle nových pravidel spisovně přesně a správně ale hlavně, slovo standart máme tak jako všechny ostatní názvy tarifů odvozeny z angl. jazyka, kde je to "standardní" použití. Dobrou
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček
Jakub Havlíček
- Tomáš Břinčil
- Moderátor
- Příspěvky: 648
- Registrován: 13 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: /dev/null
- Kontaktovat uživatele:
rouchi píše:Jo ještě jsem zapomněl pro pana R.U. - co se týče slova standart - pánové než začnete gramaticky poučovat tak si laskavě nejprve doplňte pravopis jazyka českého potom by jste možná věděli, že slovo standart je podle nových pravidel spisovně přesně a správně ale hlavně, slovo standart máme tak jako všechny ostatní názvy tarifů odvozeny z angl. jazyka, kde je to "standardní" použití. Dobrou
Citation needed.
http://pravopisne.cz/2010/10/standard-%C3%97-standart/
0 x
Windows what? Linux instead...
Real programmers don't need notice all their known languages.
https://www.facebook.com/conexainternet
Real programmers don't need notice all their known languages.
https://www.facebook.com/conexainternet
- midnight_man
- Příspěvky: 3680
- Registrován: 14 years ago
Tak to už hej totoHatatitla píše:Teraz som si spomenul na jedného klienta. Raz začiatkom burkovej sezony sme chytili priami zásah bleskom do jedného popu. Kedže to bolo piatok tam sme to pozliepali tým čo bolo na sklade, na shaper nebolo železo. Tak išli klienti "dočasne" bez limitov. Nejak nebol čas to neskôr riešiť až časom sa na to zabudlo . Až po čase sa ozval jeden klient že on platí 10€ mesačne a že mu to chodí rýchlešie ako by malo , ale že on je stým spokojný tak že aby to bolo fér aj vočí nám že by sme sa teda mohli dohodnúť že bude platiť 16€ tak ako sused ktorému to chodí rovnako rýchlo. No a teraz cez týžden písal e-mail další klient z tej lokality že meral si rýchlosť a že za to čo nameral si konkurencia pýta 30 € on platí 16 tak by sa chcel dohodnúť na 20€.
Ako neviem či tam rastú nejaké dobré bilinky , alebo bola tento rok dobrá úroda húb , alebo im tam niečo sypú do vody ...
0 x
Jinak zpět k tématu, největší "charitu" v naší lokalitě předvádí místní freenet (o.s). ma x.tis. useru, takže nemalé měsíční příjmy, které bohužel netečou zpět do sítě, ale pár vyvoleným do kapes! znám jednoho správce, který na to neměl žaludek. dozvěděl jsem se o praktikách jaký používají aby pošpinily "konkurenci" komerční ISP ( dumpingové ceny, pomluvy, výhružky, záměrné rušení 10G jednotkami sloužíci jen k rušení, obchazení pronajímatelů konkurenčních sajtů s jasným záměrem atd atd).
Sice už tohle trošku v běhu threadu zapadlo, ale dost by mne zajímalo, o jaké o.s. se jedná. A nebo alespoň o jakou oblast se jedná, člověk si to pak už dohledá.
Co se týče "prasáren", my taky máme ve svém okolí několik takových. Je tu třeba jedno "o.s.", které se už asi pětkrát "rebrandovalo", a od začátku se sice tváří jako o.s., ale jedou normálně tarify a tak dále a jedná se o byznys několika lidí. Moc kliošů ale nemají, protože jim ta síť nejede.
Pak jsou průšvih firmy, které to dělají "tak bokem". Ti pak často mrší ceny, sice jim síť moc nejede, ale na nízkou cenu nachytají lidi. A když si klioš zaplatí instalaci pár tisíc, tak se mu i při blbé kvalitě služby moc přecházet nechce. Když pak lidi převádím k nám, tak jsou nadšení, že jim to jede xx megabit a prohlašují "no to jsem nikdy neměl, pořád to padalo atd.". Přitom často koukám po střechách a tak vím, že u předchozího ISP byli třeba dva tři roky a stejně tak, že tomu ISP ta síť jede blbě pořád.
A spousta lidí tam stejně visí pořád, protože těch "přecházečů" je jen určitá skupina, mnohem větší podíl je lidí, kteří se naserou až když to opravdu nefunguje. Dokud to "nějak jede", tak to neřeší, a že platí za 2 mega tolik, za co by jinde měli 30, jim je prostě fuk.
0 x
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
njn, pak je snad lepsi to koupit, protoze takovy lide nikdy neprejdou i kdyby si mel dat kazdy ctyri kavy nez najede seznam ... mam osobni zkusenost z letni akvizice, kdy me klios rikal "to jsem rad, ze jste to vzaly, stale to nejelo ... " ... a na dotaz proc teda nepresel k nam davno, kdyz uz v oblasti jsme X let soubezne, odpoved kloudne nevymacknul ... jen takove to vykrucovani "ale to vite, rikal jsem si, ze prejdu .. ale pak to zas trosku jelo tak jsem to nechal ..."
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
rouchi píše:co se týče slova standart - pánové než začnete gramaticky poučovat tak si laskavě nejprve doplňte pravopis jazyka českého potom by jste možná věděli, že slovo standart je podle nových pravidel spisovně přesně a správně ale hlavně, slovo standart máme tak jako všechny ostatní názvy tarifů odvozeny z angl. jazyka, kde je to "standardní" použití. Dobrou
Tak to jsi mě teď výborně pobavil


A samozřejmě i v angličtině tomu je stejně, namátkou např: http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_%28metrology%29
Tak si to radši na tom webu oprav, než se ještě více ztrapníš

0 x

NO hele tak jsem si to ještě ověřoval a mam to všude a píšu to fakt "špatně.."


asi tak jako kdybych měl tarif DarkLogyc, taky by to přece nebylo špatně jenom protože tobě se to tak nelíbí..

např Sapeli taky dělá dveře standart, takže bych to neřešil, každej si běžte svojí cestou a názvujte si co a jak chcete...
můžu to pojmout jako takový náš vlajkový tarif..

0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček
Jakub Havlíček
rouchi píše::-D to DL....
NO hele tak jsem si to ještě ověřoval a mam to všude a píšu to fakt "špatně.."njn co se dá dělat když jsme to pojmenovávali tak jsem asi blbě hledal, nicméně je to prostě jenom název tarifu, který si myslím můžu mít pojmenovaný jak chci...
asi tak jako kdybych měl tarif DarkLogyc, taky by to přece nebylo špatně jenom protože tobě se to tak nelíbí..
např Sapeli taky dělá dveře standart, takže bych to neřešil, každej si běžte svojí cestou a názvujte si co a jak chcete...
můžu to pojmout jako takový náš vlajkový tarif..
OK, je to tvá věc...jen jsem tě chtěl upozornit, že tam máš chybu. Jak s tím naložíš je na tobě. Mě jen vytočilo, když mi někdo tvrdí, že je to pravopisně správně.
0 x
Ano tam jsem svoji chybu po zásluze potrestal (uznal) a omlouvám se za to...
Víc k tomu asi nemám co dodat...teď jsem to ještě řešil s kolegou a domluvili jsme se že to tak prostě necháme... Ačkoli ne každému to asi připadá OK...
[/quote]OK, je to tvá věc...jen jsem tě chtěl upozornit, že tam máš chybu. Jak s tím naložíš je na tobě. Mě jen vytočilo, když mi někdo tvrdí, že je to pravopisně správně.[/quote]
Víc k tomu asi nemám co dodat...teď jsem to ještě řešil s kolegou a domluvili jsme se že to tak prostě necháme... Ačkoli ne každému to asi připadá OK...
[/quote]OK, je to tvá věc...jen jsem tě chtěl upozornit, že tam máš chybu. Jak s tím naložíš je na tobě. Mě jen vytočilo, když mi někdo tvrdí, že je to pravopisně správně.[/quote]
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček
Jakub Havlíček
pepulis píše:David2006 píše:Člověk v takovém případě coby klient nejedná příliš racionálně. Hodně toho snesou ani se neozvou a pak odejdou. Pokud je to 1-2 ks ročně tak to neřeš.
Ano, neresim to, je to jak pises (1-2 lidi rocne), ale clovek se nad tim pozastavi.
A zapomnel jsem napsat to nejdulezitejsi. Ja se o jejich problemu s pripojenim nedozvedel primo od nich, ale od treti osoby (rovnez meho klienta), kteremu to dotycna osoba rekla v hospode (proste hospodske reci). To me na tom vytocilo nejvic, misto aby me zavolali, radej to ventilovali jinde.
Neco delam asi spatne, ale co? Jsou to rocne jednotky lidi, ale stalo se mi zase, ze klient odesel. Neozval se, nenapsal, zadna vypoved. Prisel jsem na to az kontrolou plateb a naslednim kontaktem, ze nema zaplaceno. Duvod prechodu nedokazal specifikovat, na prechod na 5 GHz (cca pred 2 mesici, kdy mu byla zprovoznena domaci wifi) vubec nereagoval, i kdyz mu byly sdeleny vyhody atd. Pri sdeleni, at mi zasle aspon vypoved smlouvy, mi bylo sdeleno, ze nic nemaji podepsane (samozrejme ze maji, smlouvu mam v ruce ...). Uzivatel presel na ADSL, ale podle slov mu to jede hur nez jeho predchozi pripojeni na 2,4. Co vic s takovyma lidma delat, obchazet a vnucovat se jim s prechodem na 5 GHz, i kdyz je vsechno napsane na strankach na FB atd.? Jak to delate vy? Si pripdadam, ze za tech 8 let, co to delam, se nejak zmenila doba nebo co.
Kdyz me neco nefunguje, ozvu se, necham si problem proverit atd. a az nasledne delam nejake zavery. Asi mam jine myslenkove pochody.
0 x
- midnight_man
- Příspěvky: 3680
- Registrován: 14 years ago
len ho pekne nechaj poskytovateľovi toho ADSL
tam uvidi co je to "ochota".....takych ludi kludne prenecham konkurencii, aj bez vypovednej lehoty 


0 x
Třeba sis prostě jen nezískal jeho důvěru a on tě nechtěl ranit 
Nebo si chtěl ušetřit další nepříjemnost, že ho bude někdo přemlouvat a lákat zpátky.

Nebo si chtěl ušetřit další nepříjemnost, že ho bude někdo přemlouvat a lákat zpátky.
0 x
T-T
tom-tom píše:Třeba sis prostě jen nezískal jeho důvěru a on tě nechtěl ranit
Nebo si chtěl ušetřit další nepříjemnost, že ho bude někdo přemlouvat a lákat zpátky.
No nevim jestli to bylo o neduvere, pripojen byl 03/2007. Spis se mi zda, ze nekdy clovek mluvi do vetru. ADSL tady jede max. 6 Mbit (daleko od ustredny), na konci vesnice kolem 2 Mbit. A nejake lamani, no nevim, me kdyz nekdo laka na neco, odpovim strucne: dekuju, nemam zajem a neni co resit.
5GHz jim byl nabizen nekolikrat, ale bez jejich svoleni nemuzu vtrhnout na strechu a vymenit to, takze jedine, co jsem mohl je jen cekat, zda-li se ozvou.
0 x
Resis neresitelne ... nad necim takovym sem uz prestal premejslet
... nekdy staci ze si poridis lepsi novejsi auto ... klient odesel a z drbarny sem se pak dozvedel ze odesel ze prej na nem moc rejzuju (300 je asi hrozna vata a desne an tom bohatnu) ... prosta zavist taky duvod k odchodu
nektery duvody jsou prapodivne a normalne uvazujicimu cloveku naprosto nepochopitelne 



0 x