locash píše:Orel005 píše:Tohle ma byt vlakno tykajici se Kaory a vypadku
Psi zaštěkali, karavana jede dál
Taky by mě zajímalo vyjádření toho vašeho poskytovatele. Neříkejte, že už ho nemáte. Nebo smyslem tohoto vlákna je jen nadávat?
A nepřiznat si svůj díl viny na vlastních obtížích?
Ne, urcite to neni o nadavani, ale dokud jsem zakaznikem Kaory tak bych chtel aby ve vlakne byli informace tykajici se Kaory a jejich pruseru. Dlouho jsem se odhodlaval, dlouho premyslel, furt neco omlouval a uvedomoval si, ze treba v pripade takovychto pruseru se zas proti jinym Kaora stavela k veci nadstandartne a kompenzaci poskytla i nad ramec svych povinnosti. Jenze jsem si pak spocital, kolik me to za posledni mesice stalo penez a casu a je mnohem lepsi kdyz neni duvod nic kompenzovat.
... Do doby kdy to mel Polach ve vlastnictvi, bylo vse relativne OK. Od te doby mozna se nahrnula smula, ale je to katastrofa a nedoporucuji proste nikomu. Clovek nevi kam muze zavolat, kdyz se dovola tak mu reknou nepravdu, kdyz uz mu reknou pravdu tak to potom nekdo jiny vetuje ze to neni pravda, nebo svaluje jeden na druheho... Tohle proste neni v poradku. A bud se z toho poucite a nebo ne.
Jinak pokud te zajima vyjadreni od nas pro klienty kterych se vypadek tyka ( kteri bezi pres Kaoru ), tak tady je:
INTERNET - 30 let od revoluce ?
Zdravím tě uživateli, tady automat, dnes jsme si všichni společně připomněli, jaké to bylo před 30 lety, bez internetu, bez IPTV, bez oblíbených her a dalších věcí, které každý den všichni používáme stejně jako.... /// a tady mě bohužel šéfové utnuli a donutili mě, abych ti napsal oficiální zprávu, tady je:
Vážený zákazníku, chtěli bychom se Vám tímto omluvit za zhoršenou dostupnost internetu, ke které došlo během dnešního dne. Bohužel došlo k technickým problémům v peeringovém centru Sitel, kde se nacházejí síťové prvky našeho dodavatele konektivity společnosti Kaora. Z důvodu výpadku napájení v části Sitelu došlo také k výpadku technologií dodavatele, což vedlo k výpadku naší primární internetové linky. Veškerá data nyní proudí záložní trasou, která je však dimenzována na vykrytí pouze částečného výpadku, nikoli na problém současného rozsahu.
Z tohoto důvodu může docházet k pomalému načítání stránek, nebo krátkodobým výpadkům. Po celý den průběžně komunikujeme se společností Kaora ohledně průběhu prací, bohužel z naší strany není možné situaci žádným způsobem přímo ovlivnit, jelikož k ní došlo u dodavatelských společností. Připravujeme však taková opatření, aby se podobné situace pokud možno neopakovaly.
Jedním z nich je chystaná změna dodavatele naší páteřní konektivity, což by mělo přinést vyšší stabilitu sítě a minimalizovat případné problémy.
Zde Vám přinášíme ještě stručný report problému v čase:
12:27:44 – Monitoringem je detekován výpadek.
12:29 – Probíhá reakce na výpadek a zjišťování příčin.
12:53 – Společností Kaora je potvrzen problém a probíhá řešení.
13:15 – Dostáváme informaci, že v peeringovém centru Sitel došlo k výpadku napájení.
13:51 – Problémy potvrzuje také SledováníTV, kterého se výpadek také týká.
16:03 – Monitoringem je potvrzeno, že část služeb je již funkční.
17:07 – Část služeb již funguje stabilně, avšak jedna linka je stále nefunkční. Technici Kaory a Sitelu problém stále řeší. Omlouváme se za jakékoli komplikace a děkujeme za pochopení.