toto planujeme akurat vyriesit. Nepoznate nejaky dobry program na android, ktory urcite kontakty (zakaznikov) presmeruje na ine cislo a sukromne osoby (povolene) sa mozu dovolat a niesu presmerovane?
PS: dakujem
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Rychlost a kvalita servisu
Re: Rychlost a kvalita servisu
Naposledy upravil(a) martinko dne 02 Feb 2018 22:40, celkem upraveno 1 x.
0 x
- midnight_man
- Příspěvky: 3680
- Registrován: 13 years ago
martinko píše:toto planujeme akurat vyriesit. Nepoznate nejaky dobry program na android, ktory urcite kontakty (zakaznikov) presmeruje na ine cislo a sukromne osoby (povolene) sa mozu dovolat a niesu presmerovane?
aFirewall Blocker
0 x
kure05 píše:Tak to jste pěkný otroci Zrovna dnes volal zákazník kolem 17tý hodiny že mu od středy nejde net . . . No co na to říct.
Nemyslim si ze jsme otroci. Technici maji vyplatu a v tom vikendove servisy. Zakaznici normalne plati kdyz je chyba u nich. Samozrejme ze nas nasere kdyz zavola clovek jak pises v patek navecer ze mu to nejde uz tri dni ale proste se k nemu v sobotu zajede a zaplati si hodinovku.
U nas v Plzni kdyz za takovym clovekem nezajedeme tak tam v nedeli je technik jiny firmy na prepojeni.
Bereme servis jako vyhodu proti spouste firem co o vikendech a vecerech nepracujou. Velke firmy nam volaji i po pulnoci. Ale firem s nonstop servisem je v Plzni vic.
0 x
Tak když vám je ochotnej nějakej technik o víkendu dělat servisy, tak to je pak dobrý. Mě stačí že musím o víkendu řešit telefony a případný problémy na vysílačích. Na servisy k lidem by mě nikdo nedostal. A to jak říkáš, že by tam byl hned druhej den technik od konkurence, tak tomu nevěřím. Možná se pár takovejch trotlů najde (to je všude), ale normální člověk to pochopí a dá se s ním domluvit servis v normální pracovní den. Přece jen jde o nefunkční net. Něco jinýho to je pokud neteče voda, nejde elektrika atd . . .
0 x
kure05 píše:Tak když vám je ochotnej nějakej technik o víkendu dělat servisy, tak to je pak dobrý. Mě stačí že musím o víkendu řešit telefony a případný problémy na vysílačích. Na servisy k lidem by mě nikdo nedostal. A to jak říkáš, že by tam byl hned druhej den technik od konkurence, tak tomu nevěřím. Možná se pár takovejch trotlů najde (to je všude), ale normální člověk to pochopí a dá se s ním domluvit servis v normální pracovní den. Přece jen jde o nefunkční net. Něco jinýho to je pokud neteče voda, nejde elektrika atd . . .
Presne tak
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting
Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.
Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.
kure05 píše:Tak když vám je ochotnej nějakej technik o víkendu dělat servisy, tak to je pak dobrý. Mě stačí že musím o víkendu řešit telefony a případný problémy na vysílačích. Na servisy k lidem by mě nikdo nedostal. A to jak říkáš, že by tam byl hned druhej den technik od konkurence, tak tomu nevěřím. Možná se pár takovejch trotlů najde (to je všude), ale normální člověk to pochopí a dá se s ním domluvit servis v normální pracovní den. Přece jen jde o nefunkční net. Něco jinýho to je pokud neteče voda, nejde elektrika atd . . .
Ty kaco kdyz nejde net to fakt pruuusvich.... to nevis?? mám par takovych imbecilu.1 min vypadek a volaj ze vypadly ze hry a nemuzou parit a ze se pomalu zboril svet....
0 x
- David Ulman
- Příspěvky: 18
- Registrován: 9 years ago
My jedeme klasika Po-Pa + pro horní '' stovku'' i So+Ne. Když je možnost, tak se to plánuje na všední den.
Ale, jak zazní v pátek odpoledne v telefonu věta '' už to nejede od středy a nutně to potrebuji'', tak automaticky má nejmenší prioritu řešení.
Pokud to nevadilo tři dny, tak těch pár hodin to nezachrání.
Ale, jak zazní v pátek odpoledne v telefonu věta '' už to nejede od středy a nutně to potrebuji'', tak automaticky má nejmenší prioritu řešení.
Pokud to nevadilo tři dny, tak těch pár hodin to nezachrání.
0 x
Pracujme abychom žili, ale nežijme jen pro práci.
Cize niektori tu robia servisy So-Ne len kvoli tomu aby nahodou neusiel klient inej firme ? To uz kde sme....nemate zmluvu ci viazanost alebo co ? Urcite si nenecham srat na hlavu tym, ze sa mi bude zakaznik vyhrazat, ze pokial nepridem cez vikend opravit tak pojde inemu ISP. Nech si ide. Vikend priparne patri na opravu siete ak je to treba, alebo garant zakaznika ktory plati troska viac. Pokial chodite cez vikend beznym klientom tak mate potom vsetkych garantov co sa tyka servisu ?
0 x
radost pre technika, byt na streche u zakaznika, mat hotline a popritom riesit mozne vypadky na sieti, vsetko naraz
0 x
martinko píše:radost pre technika, byt na streche u zakaznika, mat hotline a popritom riesit mozne vypadky na sieti, vsetko naraz
Chcel by som vediet kolko taky technik zarobi, ked sa musi zodierat aj po vikendoch u beznych kliosov. Davnejsie tu bola taka ostrejsia diskusia v inom vlakne.....
0 x
A vůbec bych se nedivil, že ten co tady propaguje ty servisy u lidí o víkendu s názorem že jinak hned odejdou, tak má zároveň nejnižší tarif za 150kč nějakejch 20Mbps. Opět samozřejmě z důvodu okamžitýho odchodu klioše. . .
0 x
Ze čtení některých komentářů je mě tady smutno. U nás platí "vždy hledej chybu u sebe" = hovor nikdy neskočí věštbou z křišťálové koule a vyřčením, že máte nejspíš zavirovanej počítač. I kdyby hovor měl trvat hodinu, tak zákazník musí nabýt dojmu, že chyba u nás není. Pokud na tom trvá, je upozorněn že neoprávněný výjezd stojí 200,- a hned se k němu jede.
Telefon nikdy nebere cvičená opice, ale technik schopný problém vyřešit.
Pokud se zákazník nedovolá, je povinnost zavolat do 30 minut zpět v době od 7-22 bez ohledu jestli je víkend nebo svátek. Po této době už řešíme pouze důležitá čísla.
Pokud odejde někomu rádio jsme u něj do hodiny bez ohledu na víkend/svátek/tarif. Pokud si zákazník nedohodne jinak. Předem jsou samozřejmě uděláný všechny kroky pokusit se zjistit, jestli třeba není jen vytažený trafo. Opět je zákazník upozorněn, že pokud má vytažený trafo, nebo vytahuje něco jinýho atd, že zaplatí 200 výjezd. Pokud je to třeba neděle a nechvátá, dostane možnost, že k němu přijedeme v pondělí ráno bezplatně.
Pokud je něco velikýho, takž už to cvičená opice bere, všem zmeškaným hovorům je pak poslána sms s tím, že se mají ovzat pokud jim to stále nejde a řeší se pak jejich přehnaná aktivita resetovat rotuery a přendavat kabely.
Pokud zavolá v pátek, že mu to tři dne nejde, řekneme si v duchu, že je to debil a vyřešíme.
Síť máme v tisících ( což je 1001 nebo 9999) tak si vyberte
na službě se střídají po týdnu 3 technici, kteří mají ob službu k dispozici technika, který jim dělá prodlouženou ruku
Někdy je za celý týden mimo pracovní dobu (všední den 8-17) třeba jen 5 hovorů. Někdy je to třeba 10 hovorů v neděli dopoledne, ale pokud si zákazník platí službu která má jít 24 hodin denně, děláme vše pro to aby tomu tak bylo. Naspat si na leták "Servis provádíme do 24 hodin od nahlášení poruchy." je pro nás nepřijatelný.
Operujeme ale na velice malý oblasti a z toho i těžíme.
Telefon nikdy nebere cvičená opice, ale technik schopný problém vyřešit.
Pokud se zákazník nedovolá, je povinnost zavolat do 30 minut zpět v době od 7-22 bez ohledu jestli je víkend nebo svátek. Po této době už řešíme pouze důležitá čísla.
Pokud odejde někomu rádio jsme u něj do hodiny bez ohledu na víkend/svátek/tarif. Pokud si zákazník nedohodne jinak. Předem jsou samozřejmě uděláný všechny kroky pokusit se zjistit, jestli třeba není jen vytažený trafo. Opět je zákazník upozorněn, že pokud má vytažený trafo, nebo vytahuje něco jinýho atd, že zaplatí 200 výjezd. Pokud je to třeba neděle a nechvátá, dostane možnost, že k němu přijedeme v pondělí ráno bezplatně.
Pokud je něco velikýho, takž už to cvičená opice bere, všem zmeškaným hovorům je pak poslána sms s tím, že se mají ovzat pokud jim to stále nejde a řeší se pak jejich přehnaná aktivita resetovat rotuery a přendavat kabely.
Pokud zavolá v pátek, že mu to tři dne nejde, řekneme si v duchu, že je to debil a vyřešíme.
Síť máme v tisících ( což je 1001 nebo 9999) tak si vyberte
na službě se střídají po týdnu 3 technici, kteří mají ob službu k dispozici technika, který jim dělá prodlouženou ruku
Někdy je za celý týden mimo pracovní dobu (všední den 8-17) třeba jen 5 hovorů. Někdy je to třeba 10 hovorů v neděli dopoledne, ale pokud si zákazník platí službu která má jít 24 hodin denně, děláme vše pro to aby tomu tak bylo. Naspat si na leták "Servis provádíme do 24 hodin od nahlášení poruchy." je pro nás nepřijatelný.
Operujeme ale na velice malý oblasti a z toho i těžíme.
0 x
martinko píše:toto planujeme akurat vyriesit. Nepoznate nejaky dobry program na android, ktory urcite kontakty (zakaznikov) presmeruje na ine cislo a sukromne osoby (povolene) sa mozu dovolat a niesu presmerovane?
PS: dakujem
Easz Profiles - koupil jsem si ho aj. Umi toho daleko vice, setri baterku, prepinani profilu podle toho kde ci kolik je hodin ...
0 x
-
- Příspěvky: 565
- Registrován: 18 years ago
Servis resim druhy den, pokud je chyba to na strane klienta (99%) a ne v pripojce. Pokud chce servis drive, tak vetsinou wifi (zdroj) doveze ke me domu, ja ji zkontroluji, popripade nastavim a pokud to nepomuze, tak jedu druhy den.
Jelikoz jsem sam, tak si myslim, ze klient nesmi mit pocit, ze nemam nic na praci, klatim doma nohama a cekam az zavola a do 10 minut tam budu.
Kdyz zavola, reknu mu. Ted jsem 30 minut doma, tak prijedte s wifi. Pak mam az do vecera praci, zitra najdeme nejaky volny termin, nekoho presunu.
Jeden klient volal, ze si koupil tiskarnu s wifi a nejde mu pripojit. Rekl jsem mu, zda postupoval podle manualu. Odpoved. Ano, nejde mi to zprovoznit.
Tak tam zajedu a tiskarna v krabici jak ji dovezla PPL . Vubec ji nerozbalil. Za tohle bych vrazdil. A to byl jeho mensi exces.
Stejne jako hlasky typu: Aktualizoval jsem si windows a nejede mi internet. Co presne Vam to dela?. Nic pustim pocitac a je tam cerna obrazovka. Pocitac nepracuje, spravte si ten internet, at muzu pracovat na pc. O tom, ze lidi nevi kde je adresni radek a pokud se jim nezobrazi seznam.cz, tak volaji ani nemluvim.
Jelikoz jsem sam, tak si myslim, ze klient nesmi mit pocit, ze nemam nic na praci, klatim doma nohama a cekam az zavola a do 10 minut tam budu.
Kdyz zavola, reknu mu. Ted jsem 30 minut doma, tak prijedte s wifi. Pak mam az do vecera praci, zitra najdeme nejaky volny termin, nekoho presunu.
Jeden klient volal, ze si koupil tiskarnu s wifi a nejde mu pripojit. Rekl jsem mu, zda postupoval podle manualu. Odpoved. Ano, nejde mi to zprovoznit.
Tak tam zajedu a tiskarna v krabici jak ji dovezla PPL . Vubec ji nerozbalil. Za tohle bych vrazdil. A to byl jeho mensi exces.
Stejne jako hlasky typu: Aktualizoval jsem si windows a nejede mi internet. Co presne Vam to dela?. Nic pustim pocitac a je tam cerna obrazovka. Pocitac nepracuje, spravte si ten internet, at muzu pracovat na pc. O tom, ze lidi nevi kde je adresni radek a pokud se jim nezobrazi seznam.cz, tak volaji ani nemluvim.
0 x