Pouzivame Oberon ale clovek tam musi kazdu jednu uctovnu jednotku zadavat, takmer ziadna automatizacia, napriek tomu ze mame stovky rovnakych mesacnych platieb(od zakaznikov, fixne) niekolko mesiacov a rokov a zadavat to manualne....myslim ze by to mohlo ist vsetko nejako automaticky....
co odporucate?
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Aky uctovny softver pre ISP?
-
- Příspěvky: 832
- Registrován: 14 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Mame kombinaci LMS (evidence zakazniku) a API do UOL (ucetniho systemu) systemu bonobo.cz, tedy mame externi ucetni firmu, majitel je velice schopny programator.
Mesicni ucetni sluzby stoji 6000 kc + DPH, maji svozovou sluzbu. A hlavne mas webpristup do ucetnictvi a mas ihned po ruce reporty , grafy, vysledovku za posledni mesic atd..
Konecne jsem stastny, do roku 2014, sme stridali ucetni programy a ucetni externisty a bylo to peklo. Nevim jestli maji Slovenskou pobocku.
jejich system se da i rucen ridit, muzes si u kazdeho zakaznika muzes nastavit zda se ma castka mesicne opakovat, poslat mauile v pdf faktura, atd., defakto pro maleho poskytovatel je ten ucetni system idealni a nemusi ani se snazit propojit se pres nejake API. To je to co asi hledas.
Mesicni ucetni sluzby stoji 6000 kc + DPH, maji svozovou sluzbu. A hlavne mas webpristup do ucetnictvi a mas ihned po ruce reporty , grafy, vysledovku za posledni mesic atd..
Konecne jsem stastny, do roku 2014, sme stridali ucetni programy a ucetni externisty a bylo to peklo. Nevim jestli maji Slovenskou pobocku.
jejich system se da i rucen ridit, muzes si u kazdeho zakaznika muzes nastavit zda se ma castka mesicne opakovat, poslat mauile v pdf faktura, atd., defakto pro maleho poskytovatel je ten ucetni system idealni a nemusi ani se snazit propojit se pres nejake API. To je to co asi hledas.
rado3105 píše:Pouzivame Oberon ale clovek tam musi kazdu jednu uctovnu jednotku zadavat, takmer ziadna automatizacia, napriek tomu ze mame stovky rovnakych mesacnych platieb(od zakaznikov, fixne) niekolko mesiacov a rokov a zadavat to manualne....myslim ze by to mohlo ist vsetko nejako automaticky....
co odporucate?
0 x
Rozhodne ne ABRA, tim se sice chlubej, ale v zivite to nefungovslo. Pohoda byla ok
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz
Pohoda jako nový program? Rozhodně ne. Hlavní problém je že není api, tedy pokud někdo začíná od nuly doporučuji flexibee...
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
okoun píše:Pohoda jako nový program? Rozhodně ne. Hlavní problém je že není api, tedy pokud někdo začíná od nuly doporučuji flexibee...
Zdravím,
nejlepší SW je takový, který si napíše člověk sám. Tím, že si do vlastního SW zabuduje funkce na míru, získá nepřekonatelnou hodnotu. První verzi jsem si napsal v r. 1991 a rozhodně bych žádný hotový SW nechtěl. Dnes dělá vše, co potřebuji. Doporučuji FOXPRO, je to jednoduché a umožní vše, o čem provider potřebuje účtovat a co potřebuje zautomatizovat. To je podle mého především vygenerování faktur a odeslání v PDF emailem. Na samotné účetní operace mám ale odbornou účetní, sledování předpisů a změn je časově velmi náročné a nechutně nezáživné.
mpcz, 09.12.2015
0 x
mpcz píše:okoun píše:Pohoda jako nový program? Rozhodně ne. Hlavní problém je že není api, tedy pokud někdo začíná od nuly doporučuji flexibee...
Zdravím,
nejlepší SW je takový, který si napíše člověk sám. Tím, že si do vlastního SW zabuduje funkce na míru, získá nepřekonatelnou hodnotu. První verzi jsem si napsal v r. 1991 a rozhodně bych žádný hotový SW nechtěl. Dnes dělá vše, co potřebuji. Doporučuji FOXPRO, je to jednoduché a umožní vše, o čem provider potřebuje účtovat a co potřebuje zautomatizovat. To je podle mého především vygenerování faktur a odeslání v PDF emailem. Na samotné účetní operace mám ale odbornou účetní, sledování předpisů a změn je časově velmi náročné a nechutně nezáživné.
mpcz, 09.12.2015
Přesně. Taky mám vlastní v PHP+MySQL, export do Pohody, hlídá to platby, páruje, posílá PDF faktury, eviduje rozsahy, tarify, dělá základní statistiky, ... neměnil bych

0 x
UPDATE klienti SET internet_povolen = false WHERE po_splatnosti > 500
Lepší než výhra ve Sportce :)
Lepší než výhra ve Sportce :)
svestka píše:mpcz píše:okoun píše:Pohoda jako nový program? Rozhodně ne. Hlavní problém je že není api, tedy pokud někdo začíná od nuly doporučuji flexibee...
Zdravím,
nejlepší SW je takový, který si napíše člověk sám. Tím, že si do vlastního SW zabuduje funkce na míru, získá nepřekonatelnou hodnotu. První verzi jsem si napsal v r. 1991 a rozhodně bych žádný hotový SW nechtěl. Dnes dělá vše, co potřebuji. Doporučuji FOXPRO, je to jednoduché a umožní vše, o čem provider potřebuje účtovat a co potřebuje zautomatizovat. To je podle mého především vygenerování faktur a odeslání v PDF emailem. Na samotné účetní operace mám ale odbornou účetní, sledování předpisů a změn je časově velmi náročné a nechutně nezáživné.
mpcz, 09.12.2015
Přesně. Taky mám vlastní v PHP+MySQL, export do Pohody, hlídá to platby, páruje, posílá PDF faktury, eviduje rozsahy, tarify, dělá základní statistiky, ... neměnil bych
Jenže to dělá jen faktury a max platby ne účetnictví! to neúčtuje toto dělá Pohoda.
Jinak mám také vlastní SW billing SW, který dělá faktury komunikuje s bankou shapuje, komunikace s radiusem atd. Komunikace je s Pohodou krze XML, je to seice takové na dvě věci to SML ale jde to. Nevýhoda je že vedu dvě účetnictví a to aktuální v mém programu kde je online koumunikace s bankou. Jo pohoda umí komunikovat tam i zpět ale není to prostě online, není to API a to je nemožné, jelikož pkud někdo pošle peníze chce je ihned mít v systému aby se mu například ihned povolil přístup k internetu jeli neplatič, asi každý ví, že neplatiči nejvíce řvou že chtějí ihned zapnout...
Jinak už brzy ten program vydám do interntu s free licencí, tak ještě chvíli trpělivost

0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
edusko píše:to svestka
vies ho aj poskytnut na predaj ?
na tohle to není ready

ale budu v přerově na akci od ISPA, nebo na nějaké další, když se domluvíme, můžu osobně předvést.
0 x
UPDATE klienti SET internet_povolen = false WHERE po_splatnosti > 500
Lepší než výhra ve Sportce :)
Lepší než výhra ve Sportce :)
-
- Příspěvky: 832
- Registrován: 14 years ago
- Kontaktovat uživatele:
No vidis,
dve ucetnictvi preci nevedes, jen jedno parovani mas pro prehled kdo Ti dluzi, koho zariznout. A parovani v ucetnim systemu je skutecny ucetni/danovy vystup ze ?
Jinak pro zajimavost a rozsireni obzoru :
Ucetni firma v nasem pripade parovani vcas nejak neresi, pro ni je dulezite jestli prisly prachy proti vystavenym fakturam. Oni si doparovavaji jednotlive zakazniky v ucetnim systemu prubezne po cely rok, prijde mi to jako kdyby jeli podle toho jak naberou na tuhle praci brigadniky
)
Ted prisli s novinkou ze jim mame pres API posilat SIPO cisla, tedy mozna do konce roku stihnou sparovat SIPO platice strojove (my to mame kazdy mesic v cajku).
A protoze historicky ma ucetni firma ve svem systemu omezeni s parovanim jen podle VS. a nedokazi na nahrazovat behem jednoho cyklu dalsi retezce ve VS, zkouset menit cislo smlouvy, cislo odchoziho uctu, cislo zakaznika, nez jim prijde shoda. Dokazi ale jen prohazovat jen mezi VS. a SS. pokud se na poprve nepodari, tak se zda ze asi paralelne budeme jeste dalsi rok parovat, jinak sem pripraven ze bychom si parovani tahali primo uz z bankovniho reportu z ucetniho systemu.(mozan sme my soudruzi udelali chybu, dovolili jsem zakaznikum platit s uvedenim VS. cisla smlouvy, nebo ID zakaznika nebo cisla faktury. API na to je. Jenze, ohybat API a testovat zabere cas. dokonce podminka, jednou vystavenou fakturu uz nelze menit, pokud je potvrzena, take prinasi mnoha omezeni. Na vsupu nam muzou prijit chyby a nestihenm opravit. Generujeme nove faktury za internet, vzdy na zacatku mesice,a v druhem kroku dogenererujem zakose pripojene v prubehu predchoziho mesice, obdrzi pomernou fakturu /no uz se stalo ze jsme na tento krok taky zapomneli. V dalsim krkou importujeme do podkladu vyctovani VOIP z Dialu a to obcas chodi pozde o nekolik dnu (ponevadz nam to Dial rucne asi vyskladnuje na API rozhrani, protoze vecne kontroluji Fraudy). Ted tahame z Ipexu vyuctovani, to je jednoduche jen nahrat CSV, neni co resit. Podrobnosti jsou online na klientskem portale (aktualizovano kazdou minutu), my jen prehravame cenovou polozku do faktury. Na zaver jeste musime rucne do polotovaru faktury dohrat, individualni prislibene slevy, pripadny nakup materialu, wifi routeru atd. Pak se to cele vezme a odehraje na cizi system.
Vsechny vyse uvedene pripravy jsou poloautomaticke, a zda se ze plnou automatiku dodame az s upgrejdem LMS na verzi 11. Vzdycky dochazi k nejake vynicene uprave, at uz formatu zdrojovych dat nebo neceho jineho. Sakra ted sem si vzpomnel ze mame KUKI, no te je taky dilo, zakaznik si muze jednou za mesic obmenit mraky sluzeb, nastesti v portale je k dispozici export CSV, ten sem jeste nezkoumal. No a SledovaniTV zije svym zivotem, tam klientska zakladna skomira , tam nas v nejblizsich letech zadna API/import prace neceka. Jedine jsme v minulasti realizovali provazani mezi nasim LMS a Jejich SledovaniTV aby to poznalo konkretniho zakaznika.
Kdyz to shrnu, tak mraky prace na ruznych systemech,na docela dlouho, a musim se porad hlidat abych si nevymslel kazdy tyden nejakou ficuru , kterou ve finale pouziju jen jednou. Ona je to docela zabava, ale prace jaksi nekonecna, a kdyz vidim v mem okoli, sice upracovanyho ISP, kterej to dava cely sam, a lidi mu chodi platit do kanclu, a on si to zapisuje do XLS, tak si rikam jestli ta prace neni zbytecna ... ja bych ty cely vsechny ridici a ucetni systemy i s internetm zakazal
))
Bysme si mohli nekdy v ramci nejakeho setkani udelat prehlidku nasich bizardnich makrosystemu (dohled, sprava klientu, ucetni mustky, dochazka, ticket systemy, vykazy na CTU, vyjadrovani k sitim atd.)
dve ucetnictvi preci nevedes, jen jedno parovani mas pro prehled kdo Ti dluzi, koho zariznout. A parovani v ucetnim systemu je skutecny ucetni/danovy vystup ze ?
Jinak pro zajimavost a rozsireni obzoru :
Ucetni firma v nasem pripade parovani vcas nejak neresi, pro ni je dulezite jestli prisly prachy proti vystavenym fakturam. Oni si doparovavaji jednotlive zakazniky v ucetnim systemu prubezne po cely rok, prijde mi to jako kdyby jeli podle toho jak naberou na tuhle praci brigadniky

Ted prisli s novinkou ze jim mame pres API posilat SIPO cisla, tedy mozna do konce roku stihnou sparovat SIPO platice strojove (my to mame kazdy mesic v cajku).
A protoze historicky ma ucetni firma ve svem systemu omezeni s parovanim jen podle VS. a nedokazi na nahrazovat behem jednoho cyklu dalsi retezce ve VS, zkouset menit cislo smlouvy, cislo odchoziho uctu, cislo zakaznika, nez jim prijde shoda. Dokazi ale jen prohazovat jen mezi VS. a SS. pokud se na poprve nepodari, tak se zda ze asi paralelne budeme jeste dalsi rok parovat, jinak sem pripraven ze bychom si parovani tahali primo uz z bankovniho reportu z ucetniho systemu.(mozan sme my soudruzi udelali chybu, dovolili jsem zakaznikum platit s uvedenim VS. cisla smlouvy, nebo ID zakaznika nebo cisla faktury. API na to je. Jenze, ohybat API a testovat zabere cas. dokonce podminka, jednou vystavenou fakturu uz nelze menit, pokud je potvrzena, take prinasi mnoha omezeni. Na vsupu nam muzou prijit chyby a nestihenm opravit. Generujeme nove faktury za internet, vzdy na zacatku mesice,a v druhem kroku dogenererujem zakose pripojene v prubehu predchoziho mesice, obdrzi pomernou fakturu /no uz se stalo ze jsme na tento krok taky zapomneli. V dalsim krkou importujeme do podkladu vyctovani VOIP z Dialu a to obcas chodi pozde o nekolik dnu (ponevadz nam to Dial rucne asi vyskladnuje na API rozhrani, protoze vecne kontroluji Fraudy). Ted tahame z Ipexu vyuctovani, to je jednoduche jen nahrat CSV, neni co resit. Podrobnosti jsou online na klientskem portale (aktualizovano kazdou minutu), my jen prehravame cenovou polozku do faktury. Na zaver jeste musime rucne do polotovaru faktury dohrat, individualni prislibene slevy, pripadny nakup materialu, wifi routeru atd. Pak se to cele vezme a odehraje na cizi system.
Vsechny vyse uvedene pripravy jsou poloautomaticke, a zda se ze plnou automatiku dodame az s upgrejdem LMS na verzi 11. Vzdycky dochazi k nejake vynicene uprave, at uz formatu zdrojovych dat nebo neceho jineho. Sakra ted sem si vzpomnel ze mame KUKI, no te je taky dilo, zakaznik si muze jednou za mesic obmenit mraky sluzeb, nastesti v portale je k dispozici export CSV, ten sem jeste nezkoumal. No a SledovaniTV zije svym zivotem, tam klientska zakladna skomira , tam nas v nejblizsich letech zadna API/import prace neceka. Jedine jsme v minulasti realizovali provazani mezi nasim LMS a Jejich SledovaniTV aby to poznalo konkretniho zakaznika.
Kdyz to shrnu, tak mraky prace na ruznych systemech,na docela dlouho, a musim se porad hlidat abych si nevymslel kazdy tyden nejakou ficuru , kterou ve finale pouziju jen jednou. Ona je to docela zabava, ale prace jaksi nekonecna, a kdyz vidim v mem okoli, sice upracovanyho ISP, kterej to dava cely sam, a lidi mu chodi platit do kanclu, a on si to zapisuje do XLS, tak si rikam jestli ta prace neni zbytecna ... ja bych ty cely vsechny ridici a ucetni systemy i s internetm zakazal

Bysme si mohli nekdy v ramci nejakeho setkani udelat prehlidku nasich bizardnich makrosystemu (dohled, sprava klientu, ucetni mustky, dochazka, ticket systemy, vykazy na CTU, vyjadrovani k sitim atd.)
okoun píše:svestka píše:mpcz píše:Zdravím,
nejlepší SW je takový, který si napíše člověk sám. Tím, že si do vlastního SW zabuduje funkce na míru, získá nepřekonatelnou hodnotu. První verzi jsem si napsal v r. 1991 a rozhodně bych žádný hotový SW nechtěl. Dnes dělá vše, co potřebuji. Doporučuji FOXPRO, je to jednoduché a umožní vše, o čem provider potřebuje účtovat a co potřebuje zautomatizovat. To je podle mého především vygenerování faktur a odeslání v PDF emailem. Na samotné účetní operace mám ale odbornou účetní, sledování předpisů a změn je časově velmi náročné a nechutně nezáživné.
mpcz, 09.12.2015
Přesně. Taky mám vlastní v PHP+MySQL, export do Pohody, hlídá to platby, páruje, posílá PDF faktury, eviduje rozsahy, tarify, dělá základní statistiky, ... neměnil bych
Jenže to dělá jen faktury a max platby ne účetnictví! to neúčtuje toto dělá Pohoda.
Jinak mám také vlastní SW billing SW, který dělá faktury komunikuje s bankou shapuje, komunikace s radiusem atd. Komunikace je s Pohodou krze XML, je to seice takové na dvě věci to SML ale jde to. Nevýhoda je že vedu dvě účetnictví a to aktuální v mém programu kde je online koumunikace s bankou. Jo pohoda umí komunikovat tam i zpět ale není to prostě online, není to API a to je nemožné, jelikož pkud někdo pošle peníze chce je ihned mít v systému aby se mu například ihned povolil přístup k internetu jeli neplatič, asi každý ví, že neplatiči nejvíce řvou že chtějí ihned zapnout...
Jinak už brzy ten program vydám do interntu s free licencí, tak ještě chvíli trpělivostJeště ladím instalaci a podobně.
1 x
- stepan.benes
- Příspěvky: 818
- Registrován: 14 years ago
- Kontaktovat uživatele:
Ano, nejlepší je rádio který jsi vyvinu a vyrobím sám. Tedy pokud mi zbyde čas potom, co postavím elektrárnu a vrátím se ze školy, kde učím budoucí zaměstnance ...
1 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!
zubodravec píše:No vidis,
dve ucetnictvi preci nevedes, jen jedno parovani mas pro prehled kdo Ti dluzi, koho zariznout. A parovani v ucetnim systemu je skutecny ucetni/danovy vystup ze ?
Jinak pro zajimavost a rozsireni obzoru :
Ucetni firma v nasem pripade parovani vcas nejak neresi, pro ni je dulezite jestli prisly prachy proti vystavenym fakturam. Oni si doparovavaji jednotlive zakazniky v ucetnim systemu prubezne po cely rok, prijde mi to jako kdyby jeli podle toho jak naberou na tuhle praci brigadniky)
Ted prisli s novinkou ze jim mame pres API posilat SIPO cisla, tedy mozna do konce roku stihnou sparovat SIPO platice strojove (my to mame kazdy mesic v cajku).
A protoze historicky ma ucetni firma ve svem systemu omezeni s parovanim jen podle VS. a nedokazi na nahrazovat behem jednoho cyklu dalsi retezce ve VS, zkouset menit cislo smlouvy, cislo odchoziho uctu, cislo zakaznika, nez jim prijde shoda. Dokazi ale jen prohazovat jen mezi VS. a SS. pokud se na poprve nepodari, tak se zda ze asi paralelne budeme jeste dalsi rok parovat, jinak sem pripraven ze bychom si parovani tahali primo uz z bankovniho reportu z ucetniho systemu.(mozan sme my soudruzi udelali chybu, dovolili jsem zakaznikum platit s uvedenim VS. cisla smlouvy, nebo ID zakaznika nebo cisla faktury. API na to je. Jenze, ohybat API a testovat zabere cas. dokonce podminka, jednou vystavenou fakturu uz nelze menit, pokud je potvrzena, take prinasi mnoha omezeni. Na vsupu nam muzou prijit chyby a nestihenm opravit. Generujeme nove faktury za internet, vzdy na zacatku mesice,a v druhem kroku dogenererujem zakose pripojene v prubehu predchoziho mesice, obdrzi pomernou fakturu /no uz se stalo ze jsme na tento krok taky zapomneli. V dalsim krkou importujeme do podkladu vyctovani VOIP z Dialu a to obcas chodi pozde o nekolik dnu (ponevadz nam to Dial rucne asi vyskladnuje na API rozhrani, protoze vecne kontroluji Fraudy). Ted tahame z Ipexu vyuctovani, to je jednoduche jen nahrat CSV, neni co resit. Podrobnosti jsou online na klientskem portale (aktualizovano kazdou minutu), my jen prehravame cenovou polozku do faktury. Na zaver jeste musime rucne do polotovaru faktury dohrat, individualni prislibene slevy, pripadny nakup materialu, wifi routeru atd. Pak se to cele vezme a odehraje na cizi system.
Vsechny vyse uvedene pripravy jsou poloautomaticke, a zda se ze plnou automatiku dodame az s upgrejdem LMS na verzi 11. Vzdycky dochazi k nejake vynicene uprave, at uz formatu zdrojovych dat nebo neceho jineho. Sakra ted sem si vzpomnel ze mame KUKI, no te je taky dilo, zakaznik si muze jednou za mesic obmenit mraky sluzeb, nastesti v portale je k dispozici export CSV, ten sem jeste nezkoumal. No a SledovaniTV zije svym zivotem, tam klientska zakladna skomira , tam nas v nejblizsich letech zadna API/import prace neceka. Jedine jsme v minulasti realizovali provazani mezi nasim LMS a Jejich SledovaniTV aby to poznalo konkretniho zakaznika.
Kdyz to shrnu, tak mraky prace na ruznych systemech,na docela dlouho, a musim se porad hlidat abych si nevymslel kazdy tyden nejakou ficuru , kterou ve finale pouziju jen jednou. Ona je to docela zabava, ale prace jaksi nekonecna, a kdyz vidim v mem okoli, sice upracovanyho ISP, kterej to dava cely sam, a lidi mu chodi platit do kanclu, a on si to zapisuje do XLS, tak si rikam jestli ta prace neni zbytecna ... ja bych ty cely vsechny ridici a ucetni systemy i s internetm zakazal))
Bysme si mohli nekdy v ramci nejakeho setkani udelat prehlidku nasich bizardnich makrosystemu (dohled, sprava klientu, ucetni mustky, dochazka, ticket systemy, vykazy na CTU, vyjadrovani k sitim atd.)okoun píše:svestka píše:
Přesně. Taky mám vlastní v PHP+MySQL, export do Pohody, hlídá to platby, páruje, posílá PDF faktury, eviduje rozsahy, tarify, dělá základní statistiky, ... neměnil bych
Jenže to dělá jen faktury a max platby ne účetnictví! to neúčtuje toto dělá Pohoda.
Jinak mám také vlastní SW billing SW, který dělá faktury komunikuje s bankou shapuje, komunikace s radiusem atd. Komunikace je s Pohodou krze XML, je to seice takové na dvě věci to SML ale jde to. Nevýhoda je že vedu dvě účetnictví a to aktuální v mém programu kde je online koumunikace s bankou. Jo pohoda umí komunikovat tam i zpět ale není to prostě online, není to API a to je nemožné, jelikož pkud někdo pošle peníze chce je ihned mít v systému aby se mu například ihned povolil přístup k internetu jeli neplatič, asi každý ví, že neplatiči nejvíce řvou že chtějí ihned zapnout...
Jinak už brzy ten program vydám do interntu s free licencí, tak ještě chvíli trpělivostJeště ladím instalaci a podobně.
OK tak nevedu dvě účetnictví ale dvě evidence jestli chceš

Jo ano možná mi někdo řekne že pohoda se dá donutit k automatické komunikaci skrze xml, hmm možná ale je to fakt hnus.
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...
stepan.benes píše:Ano, nejlepší je rádio který jsi vyvinu a vyrobím sám. Tedy pokud mi zbyde čas potom, co postavím elektrárnu a vrátím se ze školy, kde učím budoucí zaměstnance ...
Přesně tak.. Nač vymýšlet vymyšlené?? Není lepší ten čas, který strávíte vymýšlením a programováním svého systému, věnovat práci za kterou dostanete zaplaceno a můžete si koupit hotovou a funkční aplikaci? Myslím, že pokud zrovna nepotřebuji ošéfovat nějakou spešl věc, tak se z hlediska efektivnosti a ekonomičnosti vlastní systém nevyplatí. Snad jedině kdybyste pak ten svůj systém chtěli nabízet za love i ostatním..
0 x