Ahoj, jak řešíte, když zákazník nedorazí na domluvenou instalaci/nemá přístup na střechu apod?
U průzkumu se to asi ani vyřešit nedá, protože v tu chvíli není žádný obchodní vztah.
Ale často se nám stává, že i když je den před instalací vše potvrzeno ( v kolik hodin, že má přístup apod.), tak se tam dorazí a může se zase jet domů.
U firem takový problém vetšinou nenastává a kdyby nastal, tak nemilosrdně fakturujeme. Ale často se to objevuje u koncáků.
Zajímá mě Váš názor, jestli to pak klientovi nafakturujete. A nebo si řeknete, že je to kok** a necháte být?
Díky za názory!
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Zmařené instalace
Tak kdyz uz se to stane tak se vzdycky nejede jen k jednomu budoucimu klientovi v oblasti (meste,vesnici) takze naklady na cestu v tom pripade nejsou a pak zalezi na okolnostech kdo za co muze.... vetsinou je kokot majitel baraku co si nevidi do huby a naslibuje najemnikum hory doly.... ale nekdy se staci snim domluvit.
0 x
jeden klient ma narok na jednu chybu
at uz u instalace, nebo u servisu (kdyz neni chyba na nasi strane, nebo prvni vymena POE)
ale s vysvetlenim a varovanim, ze "Priste to bude za 500,- Bohousku."
at uz u instalace, nebo u servisu (kdyz neni chyba na nasi strane, nebo prvni vymena POE)
ale s vysvetlenim a varovanim, ze "Priste to bude za 500,- Bohousku."
0 x
kvalita tohoto fóra klesla pod hranici, která je snesitelná
také se mi párkrát stalo že přijedu a zákazník musí najednou zmizet a jeslti to nemůžeme přesunou, řeknu že můžeme ale za 14 dnů třeba a ihned nikam nemusí odjíždět 

0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...