Zajímavé že tento tarif už v ceníku od 1.1.2015 není. Schválně se podívejte: http://www.upc.cz/pdf/Cenik.pdf
Je tam pouze nový tarif 5+ což je 5/1Mbit. za 208kč bez pronájmu modemu.
Pouze pro nové zákazníky a se závazkem 12měsiců.
Zajímalo by mě jestli ten 10Mbit tarif stále mají nebo ho automaticky downgradovali na 5Mbit?
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Klient a sleva na připojení.
V případě naší příbuzné je to takto (viz přiložený výňatek faktury).
Nicméně této ceně předcházelo každoroční "vyhrožování" převodem služby na jinou osobu. Když se totiž s UPC začínalo, tak měli vždy akci pro nové klienty. Po roce akce skončila a cena šla většinou 2x nahoru. Což vzhledem k faktu že příbuzná je prd uživatel internetu, tak byla snaha platit co nejméně za co nejnižší rychlost která byla možná. Poznámka: příbuzná odešla od platformy CZFREE, která vzhledem k zálohovači internetu na stejném vysílači nebyla schopná "zajistit" odezvy na používání VOIP, kdy tenkrát ještě žádná NV2 nebo Airmax nebyl.
Nebo UPC přišlo s tím, že místo 10/1M rychlost navýšilo na 40/5 a zase cena letěla nahoru. Nakonec se to ustálilo na tarifu 10/1M s tím, že cena 200Kč bude "doživotní" a nebude se muset dělat šaškárna s vyhrožováním ukončení služby (tedy ukončení služeb a aktivace služby na novou osobu, která bude spadat do akce). Asi když viděli záznam z helpdesku dané osoby, jak pořád vyhrožuje výpovědí a chce být součástí nový akcí na slevu, tak si řekli že to nemá cenu
Letos akorát došlo ke změně z 200Kč na 208 Kč (kvůli změně DPH). Odhaduji že cenu 200Kč za měsíc má příbuzná tak cca 3 roky.JInak tarif jede 10/1, tedy co slibují.
Nicméně této ceně předcházelo každoroční "vyhrožování" převodem služby na jinou osobu. Když se totiž s UPC začínalo, tak měli vždy akci pro nové klienty. Po roce akce skončila a cena šla většinou 2x nahoru. Což vzhledem k faktu že příbuzná je prd uživatel internetu, tak byla snaha platit co nejméně za co nejnižší rychlost která byla možná. Poznámka: příbuzná odešla od platformy CZFREE, která vzhledem k zálohovači internetu na stejném vysílači nebyla schopná "zajistit" odezvy na používání VOIP, kdy tenkrát ještě žádná NV2 nebo Airmax nebyl.
Nebo UPC přišlo s tím, že místo 10/1M rychlost navýšilo na 40/5 a zase cena letěla nahoru. Nakonec se to ustálilo na tarifu 10/1M s tím, že cena 200Kč bude "doživotní" a nebude se muset dělat šaškárna s vyhrožováním ukončení služby (tedy ukončení služeb a aktivace služby na novou osobu, která bude spadat do akce). Asi když viděli záznam z helpdesku dané osoby, jak pořád vyhrožuje výpovědí a chce být součástí nový akcí na slevu, tak si řekli že to nemá cenu

Letos akorát došlo ke změně z 200Kč na 208 Kč (kvůli změně DPH). Odhaduji že cenu 200Kč za měsíc má příbuzná tak cca 3 roky.JInak tarif jede 10/1, tedy co slibují.
0 x
Zatím toho vím o sítích méně, než bych rád někdy věděl... ale pracuji na tom :-)
-
- Příspěvky: 521
- Registrován: 13 years ago
U nákupu toho modemu jsou akorát 2 problémy - při reklamaci se to vyřizuje standardní zákonnou cestou až 30 dní (což je oproti pronájmu dost haluz, tam nakluše technik do 2 dnů od nahlášení a s novým modemem) a taky to, že když má člověk modem odkoupený, tak UPC už ví, že při zrušení služby to klient dost těžko někde prodá dál (a nemusí tudíž hned kývnout na nějaké slevy při vyhrožování odchodem). A taky kdoví, co bude za 2 roky, jestli ten modem nebude po technické stránce jenom krám na odpis, jako je tomu dneska u Docsis 2.
0 x
Co se týče slev tak je to asi individuální, kdo je u nás dlouho tak proč ne, že jo.
Teď jsme měli případ, kdy jsme připojovali klienta v září mám pocit na 8 Mbit. V prosinci vyšla samozřejmě Vánoční akce na 10 Mbit s tím, že je bez aktivace, wifina za Kč a cena jakoby za 12 Mbit.
Klient zavolal, že chce ten Vánoční tarif, takže se miu vysvětlilo, že to je akce pro nové zákazníky jen do konce prosince a že on už má smlouvu 4 měsíce. Poslal nám asi 4 maily, že to prostě chce jinak odejde. Odešel. Doplatil poplatek za předčasné ukončení a šel.
BTW když jsem tam byli nevypadal jako někdo kdo řeší 150,- za internet měsíčně. To opravud ne.
A opravdu jse mnepochopil smýšlení lidí a už jsem měl 100 chutí mu napsat, že když si koupí notebook a za 3 měsíce bude o 5 tisíc v akci levnější taky nepůjdu do obchodu, že chci vrátit 5000,- protože teď to mají levnější.
Teď jsme měli případ, kdy jsme připojovali klienta v září mám pocit na 8 Mbit. V prosinci vyšla samozřejmě Vánoční akce na 10 Mbit s tím, že je bez aktivace, wifina za Kč a cena jakoby za 12 Mbit.
Klient zavolal, že chce ten Vánoční tarif, takže se miu vysvětlilo, že to je akce pro nové zákazníky jen do konce prosince a že on už má smlouvu 4 měsíce. Poslal nám asi 4 maily, že to prostě chce jinak odejde. Odešel. Doplatil poplatek za předčasné ukončení a šel.
BTW když jsem tam byli nevypadal jako někdo kdo řeší 150,- za internet měsíčně. To opravud ne.
A opravdu jse mnepochopil smýšlení lidí a už jsem měl 100 chutí mu napsat, že když si koupí notebook a za 3 měsíce bude o 5 tisíc v akci levnější taky nepůjdu do obchodu, že chci vrátit 5000,- protože teď to mají levnější.
0 x
-
- Příspěvky: 521
- Registrován: 13 years ago
Pokud chce klient nový tarif a nějaký se závazkem už má, tak bývá obvyklé, že ho dostane, ale samozřejmě závazek se zase začíná počítat od začátku. Třeba UPC to takto má a i jiné firmy. Přece jenom to pro poskytovatele není nijak ztrátové a spokojený je obvykle i zákazník.
0 x