
http://mobil.idnes.cz/vodafone-razantne ... eratori_jm
Majklik píše:Coby, O2 dospělo ke zjištění, že ta FUPová rychlost lidem stačí a kanibalizuje si dražší tarify, tak chce jemně upozornit zákoše, aby si všimli i dalších tarifů.
jenda.master píše:Zatímco u Vodafone můžeš za 50Kc/den nebo 350Kc/mes využívat svůj datovej balíček co máš aktivní (což mi přijde rozumný, 10/50 na den neni tolik), tak T-mobile nabízí pouze specialni balicky do zahranici, tzn. že pokud mam 1,5GB internetu, musim si dokoupit ještě dalších 100MB do zahraničí, tuším asi za 300Kč
mpcz píše:Majklik píše:Coby, O2 dospělo ke zjištění, že ta FUPová rychlost lidem stačí a kanibalizuje si dražší tarify, tak chce jemně upozornit zákoše, aby si všimli i dalších tarifů.
asi by bylo na místě upozornit klienta, že po vyčerpání dat nedojde ke zpomalení, ale k odpojení služby. Kdo potřebuje net nutně ke své činnosti, může být překvapen, zvláště to zpomalení na 20 kbit mi přijde jako jednoznačné odpojení. Zažil to někdo v praxi?
hapi píše:já si všim že oni sice u vodafone omezí rychlost na nějakou hodnotu ale přirovnal bych to spíš k schedulingu než shapingu. Když stahuju třeba aplikaci tak to chvíli stahuje 8kB/s a pak nic. Takový cukavý, skokový když stahuju do omezení. Když se používá nějaký IM nebo něco co nepotřebuje tolik dat tak si toho člověk ani nevšimne. I tak je to šílený.
Zajímalo by mě jestli to neni příprava pro LTE aby mezi tim ukázali aspoň nějaký rozdíl.
mpcz píše:jenda.master píše:Zatímco u Vodafone můžeš za 50Kc/den nebo 350Kc/mes využívat svůj datovej balíček co máš aktivní (což mi přijde rozumný, 10/50 na den neni tolik), tak T-mobile nabízí pouze specialni balicky do zahranici, tzn. že pokud mam 1,5GB internetu, musim si dokoupit ještě dalších 100MB do zahraničí, tuším asi za 300Kč
Zdravím,
pro mě trošku složitá věta, můžeš to prosím trošku víc upřesnit? Podotýkám, že drobní živnostníci jako já (a velcí ISP téměř jistě), mají většinou letité smlouvy u Oskara/Vodafone/O2/T-mobile atd. a to co platí pro náhodného kolemjdoucího, neplatí pro klienta, který jim přinesl za ty léta 6. místné částky. Bohužel je to tak.
A nezavání to "zpomalení dat" trošku klamáním spotřebitele? Co by na na to asi řekl "Úřad"?
Dík, 28/01/2014