❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Firemný Offroad ISP

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
Uživatelský avatar
mikyx
Příspěvky: 105
Registrován: 14 years ago

Re: Firemný Offroad ISP

Příspěvekod mikyx » 11 years ago

hapi píše:zamáčknout slzu pro hyundai? pro subaru bych brečel i já ale pro hyundai? neblázni. :-)


Já si teda Hyudai nemůžu vynachválit. Mám Hyundai Tuscon 103kW, 2litr diesel, 4x4. Projel jsem s tím místa kde bych si s osobákem ani neškrt. Jezdím s tím za 8 l což je uplně v pohodě. Dokáže jed i dost svižně. Na dálnici si dá v pohodě 180. Samozřejmě to není na denní ježdění v terénu, ale když je potřeba tak se s tím porve.

Ještě přidám jedno video s čím si Hyundai Tuscon poradí.

http://www.youtube.com/watch?v=r7G3rfKKKkQ
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

mě to říkat nemusíš :-) já mám tak nízký auto že sem se posledně nevyškrábal ani do pneuservisu přes chodníček s nájezdem a rolkou pro pojezdovou bránu aby mi přifoukly dusíkem kola takže musely vyndat bombu na kárce před pneuservis :-D
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

mpcz
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

hapi píše:mě to říkat nemusíš :-) já mám tak nízký auto že sem se posledně nevyškrábal ani do pneuservisu přes chodníček s nájezdem a rolkou pro pojezdovou bránu aby mi přifoukly dusíkem kola takže musely vyndat bombu na kárce před pneuservis :-D


Zdravím,
ano, světlá výška dělá své, ta je rozhodující. TUSCON - 195, DUSTER - 210 mm, málokdo má víc. A celková velikost auta dělá taky svoje, když chci projet, nemůžu mít náklaďák. Právě proto je ten ruský poválečný GAZ docela malý. Technika sice hrůza, ale nahoře v tom výčtu chybí, tak jen ze slušnosti bych ho připoměl. Nevím, kterým autem se dá dnes projet řeka s podlahou ve vodě a na druhém břehu pokračovat ( pokud uprostřed motor někdy nezdechne ). Bohužel dnes už většina kusů žije jen v našich vzpomínkách.

Ten základ z Dusteru posloužil docela dobře pro profi-vylepšovatele a vznikl DUSTER - TECDRAH. Ten už by se mohl asi líbit každému. Startovací cena údajně 349 tisíc Kč.

Obrázek

A pokud je někomu 110 k z originálního motoru D málo a nepotřebuje světlou výšku, může mít motor i o něco málo silnější. Nabídka končí na 862 k. (Osmsetšedesátdva koně). To už ovšem do terénu a pro ISP asi nebude, že ano ...

mpcz, 05/12/2013
Přílohy
Picture0014.jpg
Picture0014.jpg (109.87 KiB) Zobrazeno 1761 x
0 x

Tomáš Nesrsta
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 17 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Nesrsta » 11 years ago

Osobně nemám nic proti designu Dacie z venku ale to cemu rikaji interier tomu ja rikam hnus. A Tecdrah ma interier uplne stejnej.

Kazdopadně mi to prijde ze se tady hleda nejaky SUPER auto ktery bude zrat 6l, po dalnici pojede komfortne 200km/h a v terenu klidne zdola mout everest. Takze to vemte jinak. Aut ktery muzete pouzit v terenu jsou stovky, zaklad je si uvedomit jestli budu mit v garazi auto ktery vytahnu 3x za rok na vysilac, nebo chci auto se kterym budu jezdit denne a k vysilaci mi vede polni cesta ktera neni pro fabii uplne to pravy vorechovy tak koupim neco co bude posazeny trochu vys. Realne v terenu to co ty auta umi, daicii pocinaje, tady z vas vyuzije malokdo.
0 x
Bývalý ISP...

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

já bych řek že pro naše podmínky je pěkná škoda yeti. Vzadu to místo má, nahoru žebřík, maji tam už výkonější motory, 4x4, offroad režim kterej podle top gearu vážně funguje dobře atd..

samozřejmě pokud je řidič debil tak zapadne s čimkoliv. Silniční gumy zvládnou hodně v terénu, takový náklaďáky mají více méně jenom silniční gumy a tady lítaji po loukách v bahně jak se staví koridory stále. Spíš se počítá to jak je elektronika chytrá aby správně rozložila zátěž mezi kola a je více méně vyhráno i když je řidič vopice.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

David2006
Příspěvky: 3243
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod David2006 » 11 years ago

Zlatej Dacan v terénu, sice udělanej levně, ale zase je lehkej a má 21 oproti 18cm Yetimu náskok ve světlé výšce. To abys s Yetim který se hodí spíš na dálnici proměřoval každou kaluž :lol: .
http://www.youtube.com/watch?v=-EqJm3URObQ
http://www.youtube.com/watch?v=bXDpL9KotLc
0 x

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2453
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 11 years ago

David2006 píše:Zlatej Dacan v terénu, sice udělanej levně, ale zase je lehkej a má 21 oproti 18cm Yetimu náskok ve světlé výšce. To abys s Yetim který se hodí spíš na dálnici proměřoval každou kaluž :lol: .
http://www.youtube.com/watch?v=-EqJm3URObQ
http://www.youtube.com/watch?v=bXDpL9KotLc


Jetina je fraška na čtyřkolku se kterou se tak leda můžete předvádět v zimě v kopci do krkonoš před ostatními vozy bez haldexu, nebo těmi kterým už mezinápravová spojka odešla, tyhle skoro náhony jsou k smíchu. Pokud to nemá aspoň čtvrt metru a další deci to nedopumpujete, tak si to můžete leda tak půčit na nákup do kauflandu a zpet. A nepomůže ani to, že to má kola od traktoru nebo od kombajnu. Samozřejmostí musí být závěrka diferencialu (nejlépe automatická) a ještě oddělená.. Případně redukce, aby se ty kola netočily jak mixer, protože základem jsou konstantní otáčky a dobře zvolená stopa.
První video je Pražák za tetou do Humpolce přes Kolín co si pustil GPS a druhé je Jetina, do které si rusák zapoměl připlatit za haldex.
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3680
Registrován: 14 years ago

Příspěvekod midnight_man » 11 years ago

Uzavierky su na nezaplatenie...ale to už je iný level prestavby auta :)
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 11 years ago

David2006 píše:Zlatej Dacan v terénu, sice udělanej levně, ale zase je lehkej a má 21 oproti 18cm Yetimu náskok ve světlé výšce. To abys s Yetim který se hodí spíš na dálnici proměřoval každou kaluž :lol: .
http://www.youtube.com/watch?v=-EqJm3URObQ
http://www.youtube.com/watch?v=bXDpL9KotLc


pokud chceš yetiho vejš tak si připlatiš paket na špatný cesty ale světlá vejška nebejvá problem jak je krásně vidět na tom druhym videu. Navíc má evidentně základní verzi bez 4x4 bych řekl a už vůbec žádný elektronický pomocníky v tom bez kterých je to obyč auto když evropani nemaji aspoň na samosvorný diferáky.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

net.work
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod net.work » 11 years ago

pokud dobre vidim, tak jak yeti, tak koleos maji na predku retezy....
0 x
Jan Ptáček

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2453
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 11 years ago

net.work píše:pokud dobre vidim, tak jak yeti, tak koleos maji na predku retezy....

No hlavne koleos dle pretaceni je 4x4.
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

raven-il
Příspěvky: 1097
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod raven-il » 11 years ago

Nevim, jestli to tu nekdo psal, mame subaru forrester a spokojenost. Starsi atmosfericka verze predelana na LPG, mirne prizvednuta a s poradnyma gumama.
0 x
Josef Smola
k mikrotiku jsem se vratil po 4 letech a mam pocit, ze kdyby zakazali vsechny zabugovany feature, zustane jen ten barevnej terminal....

shooter
Příspěvky: 772
Registrován: 17 years ago

Příspěvekod shooter » 11 years ago

tak byly jste se někdo dívat na vysílače ted v tom marastu :D

a kdo s te s čím nedojel :D
0 x

mpcz
Příspěvky: 2779
Registrován: 19 years ago

Příspěvekod mpcz » 11 years ago

hapi píše:
David2006 píše:Zlatej Dacan v terénu, sice udělanej levně, ale zase je lehkej a má 21 oproti 18cm Yetimu náskok ve světlé výšce. To abys s Yetim který se hodí spíš na dálnici proměřoval každou kaluž :lol: .
http://www.youtube.com/watch?v=-EqJm3URObQ
http://www.youtube.com/watch?v=bXDpL9KotLc


pokud chceš yetiho vejš tak si připlatiš paket na špatný cesty ale světlá vejška nebejvá problem jak je krásně vidět na tom druhym videu. Navíc má evidentně základní verzi bez 4x4 bych řekl a už vůbec žádný elektronický pomocníky v tom bez kterých je to obyč auto když evropani nemaji aspoň na samosvorný diferáky.


Zdravím,
v našich středněpoložených nadmořských výškách nejezdíme ke klientům napříč tankodromem a před kamerami reportérů, ale většinou lesními cestami. A tam je světlá výška zcela zásadní parametr, jelikož tam jsou většinou hluboké vyjeté koleje od místních majitelů. Z tohoto důvodu tam projedeme vždycky, protože větší světlou výšku než Duster (210 mm) má málokdo - leda snad traktor. Pokud uvázneš na břiše, jsou všichni elektroničtí pomocníci málo platní.
Uzávěrka diferenciálu je určitě dobrá věc, ale bohužel se dost málo v praxi vyskytuje, zřejmě se jedná o technologicky náročnou výrobu nebo je to drahé, nevím.
mpcz, 08.12.2013
0 x

Uživatelský avatar
stepan.benes
Příspěvky: 818
Registrován: 14 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod stepan.benes » 11 years ago

21cm je už slušný, ale etalon třídy to není. Zrovna výše zmíněný Forester má světlou výšku 22cm. Discovery pokud se nepletu umí nafoukat podvozek na 23.5 cm.
0 x
Profesionální troll, manipulátor a hrubovibrační ještírek.
Vůbec mi nevěřte, protože se s Vámi velmi pravděpodobně právě teď pokouším manipulovat !!!