hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.
V tom pripade mate jako zakazniky jen male firmy

hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.
DarkLogic píše:hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.
V tom pripade mate jako zakazniky jen male firmy
Za jsou ale případy ke kterejm se jede a nejsou doma a telefon neberou, když pak volaj proč jsme jako nepřijeli, tak říkaj že doma byli a telefon měli u sebe a ještě jsou prudný. Takže takový si zaplatěj klasickou cenu servisu + zmařenej výjezd technika a pak jim sklapne.
jj presne tak pokud tam je cesta a je to nejake nedorozumeni tak prosim ale vsechno ma sve meze .... treba druhy zakaznik si vyresetoval router tak vyjezd a nauctovany servis + opetovne upozorneni ze se to nemacka ... potom vola ze to platit nebude a chce sluzbu ukoncit ... kolega se necha premluvit a stornuje to ... a ejhle za dva mesice ten samy scenar a tak kolega at to ukonci ze neni problem a najednou je servis zaplaceny a vse jede dal ... lidi proste zkouseji
Ale když jsem četl strasti ohledně volajících klientů v nevhodné časy - jak máte řešené malé firmičky, které musí být online a jejich pracovní doba se nekryje s pracovní dobou vaší hotline? Typicky třeba autodoprava, kdy dispečerka celý den sedí u kompa a hypnotizuje jakousi "aukci" a okamžitě reaguje na poptávky přepravy. Výpadek internetu = zmešká poptávku, kamion není vytížený, vzniká ztráta. Co firmy, které pracují i v noci a nebo o víkendech? Také se dovolají maximálně na záznamník a musejí čekat na pracovní den, jako ostatní BFU?
I když pracujeme primárně v jiném oboru, tak to řešíme připraveným formulářem, kde je uvedeno zákazník nezastižen, nějaké poučení o marném výjezdu a kontakt na našeho vedoucího servisu.
Technik jenom odfajfkuje možnosti, dopíše telefonní číslo zákazníka a hodí do schránky nebo nalepí na dveře. Od té doby je těhlech výlevů naprosté minimum.
Samolepky s červeným křížkem na každém otvoru resetu - poškozená nebo chybějící nálepka = automaticky podle smlouvy pětikilo pokuta.
CISCO RV042 - do jedné WAN wifi, do druhé ADSL. Od té doby klid.
DarkLogic píše:hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.
V tom pripade mate jako zakazniky jen male firmy
Samolepky s červeným křížkem na každém otvoru resetu - poškozená nebo chybějící nálepka = automaticky podle smlouvy pětikilo pokuta.
Pokuta za vyresetovanou wifi? V 99% jim ji nastavím znovu vzdáleně a řeknu jim aby to už nikdy nedělali nebo to bude příště placené. Funguje to...
CISCO RV042 - do jedné WAN wifi, do druhé ADSL. Od té doby klid.
Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme
Adolf.Shitler píše:Firma s nonstop provozem, která nemůže bez internetu být, si dvě lajny jistě ráda zaplatí.
[/quote]honzam píše:
Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme
jenda.master píše:honzam píše:
Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme