❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz

Jednaní s klienty.

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
DarkLogic
Příspěvky: 1315
Registrován: 14 years ago

Re: Jednaní s klienty.

Příspěvekod DarkLogic » 12 years ago

hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.


V tom pripade mate jako zakazniky jen male firmy :)
0 x

Pintero
Příspěvky: 1352
Registrován: 19 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Pintero » 12 years ago

DarkLogic píše:
hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.

V tom pripade mate jako zakazniky jen male firmy :)

Ne ne, hapi maka furt :lol:
Co treba benzinka, restaurace s platebnim terminalem?
0 x

Uživatelský avatar
hapi
Příspěvky: 12989
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod hapi » 12 years ago

máme čirou náhodou jenom terminály v obchodech který končeji v 17 hodin a pár firem co končí tak v 15 hodin včetně jedný dopravky kde teda potřebujou hoodně spolehlivej net ale i tak končí kolem 15 hodiny. Asi máme štěstí. Jediný co u nás potřebuje nonstop přípojku jsou servery v racku. Ostatní se vždycky nějak dožene, obejde atdd.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků

Uživatelský avatar
Selič
Příspěvky: 818
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Selič » 12 years ago

Za jsou ale případy ke kterejm se jede a nejsou doma a telefon neberou, když pak volaj proč jsme jako nepřijeli, tak říkaj že doma byli a telefon měli u sebe a ještě jsou prudný. Takže takový si zaplatěj klasickou cenu servisu + zmařenej výjezd technika a pak jim sklapne.


I když pracujeme primárně v jiném oboru, tak to řešíme připraveným formulářem, kde je uvedeno zákazník nezastižen, nějaké poučení o marném výjezdu a kontakt na našeho vedoucího servisu.
Technik jenom odfajfkuje možnosti, dopíše telefonní číslo zákazníka a hodí do schránky nebo nalepí na dveře. Od té doby je těhlech výlevů naprosté minimum.

jj presne tak pokud tam je cesta a je to nejake nedorozumeni tak prosim ale vsechno ma sve meze .... treba druhy zakaznik si vyresetoval router tak vyjezd a nauctovany servis + opetovne upozorneni ze se to nemacka ... potom vola ze to platit nebude a chce sluzbu ukoncit ... kolega se necha premluvit a stornuje to ... a ejhle za dva mesice ten samy scenar a tak kolega at to ukonci ze neni problem a najednou je servis zaplaceny a vse jede dal ... lidi proste zkouseji


Samolepky s červeným křížkem na každém otvoru resetu - poškozená nebo chybějící nálepka = automaticky podle smlouvy pětikilo pokuta.

Ale když jsem četl strasti ohledně volajících klientů v nevhodné časy - jak máte řešené malé firmičky, které musí být online a jejich pracovní doba se nekryje s pracovní dobou vaší hotline? Typicky třeba autodoprava, kdy dispečerka celý den sedí u kompa a hypnotizuje jakousi "aukci" a okamžitě reaguje na poptávky přepravy. Výpadek internetu = zmešká poptávku, kamion není vytížený, vzniká ztráta. Co firmy, které pracují i v noci a nebo o víkendech? Také se dovolají maximálně na záznamník a musejí čekat na pracovní den, jako ostatní BFU?


CISCO RV042 - do jedné WAN wifi, do druhé ADSL. Od té doby klid.
0 x
"Slepému neukážeš, hluchému nepovíš, debilovi nedokážeš..."

Uživatelský avatar
honzam
Příspěvky: 5527
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod honzam » 12 years ago

I když pracujeme primárně v jiném oboru, tak to řešíme připraveným formulářem, kde je uvedeno zákazník nezastižen, nějaké poučení o marném výjezdu a kontakt na našeho vedoucího servisu.
Technik jenom odfajfkuje možnosti, dopíše telefonní číslo zákazníka a hodí do schránky nebo nalepí na dveře. Od té doby je těhlech výlevů naprosté minimum.


Tohle se mě už hodně dlouho nestalo. Většinou se domlouvám na konkrétní čas a v ten samý den kdy volám. Kdyby nebyli doma tak volám tak dlouho až to někdo zvedne. Případně SMS

Samolepky s červeným křížkem na každém otvoru resetu - poškozená nebo chybějící nálepka = automaticky podle smlouvy pětikilo pokuta.

Pokuta za vyresetovanou wifi? V 99% jim ji nastavím znovu vzdáleně a řeknu jim aby to už nikdy nedělali nebo to bude příště placené. Funguje to...

CISCO RV042 - do jedné WAN wifi, do druhé ADSL. Od té doby klid.

Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme :)
0 x

Nick_xx
Příspěvky: 123
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod Nick_xx » 12 years ago

DarkLogic píše:
hapi píše:žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.


V tom pripade mate jako zakazniky jen male firmy :)

A nebo mají helpline 24/7 :)

Nechce se mi moc věřit, že by firmičky pracující třeba 6:00-18:00 byly až taková vzácnost. O home office nemluvě, ti pracují často večer a nebo o víkendech. Mezi sousedy jich je polovina pracujících z domova. Sám mám home office a dělám podporu dopravcům v osobní i nákladní dopravě, kteří z principu fungují 24/7 a volají kdykoli, že se něco rozbilo a potřebují to (přes net) opravit. A dle zákona schválnosti net nejčastěji vypadává, když musím něco řešit se zákazníkem. Nemluvě o programování, kde lze různé aktualizace posílat na pokladny a terminály jen v noci :) SMS jsou fajn, pokud ale informace o spadlé hlavní GW do netu nedorazí na vypnuté telefony a jejich majitelé si ji nepřečtou až ráno po probuzení :?
0 x

Uživatelský avatar
Selič
Příspěvky: 818
Registrován: 15 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Selič » 12 years ago

Samolepky s červeným křížkem na každém otvoru resetu - poškozená nebo chybějící nálepka = automaticky podle smlouvy pětikilo pokuta.


Pokuta za vyresetovanou wifi? V 99% jim ji nastavím znovu vzdáleně a řeknu jim aby to už nikdy nedělali nebo to bude příště placené. Funguje to...


Jsou to modemy pro vzdálené připojení řídících systémů strojů a kotelen. Když to vyresetuješ do defaultu, tak se na to na veřejné IP dostane kdokoliv, a kvůli absolutní absenci zabezpečení na straně řs se ti tam může hrabat kdokoliv a způsobit škody pro vás nepředstavitelné.

CISCO RV042 - do jedné WAN wifi, do druhé ADSL. Od té doby klid.


Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme


U těch větších než one-man show je to nutnost. Většinou chtějí fax a jednu pevnou linku a pak něco na čem pojede hafo IP telefonů atd. To CISCO navíc řeší antivir.
0 x
"Slepému neukážeš, hluchému nepovíš, debilovi nedokážeš..."

Adolf.Shitler
Příspěvky: 521
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 12 years ago

Firma s nonstop provozem, která nemůže bez internetu být, si dvě lajny jistě ráda zaplatí. A domácí BFU se při výpadku může připojit přes mobilního operátora, na to stažení mailu to stačí.
0 x

Nick_xx
Příspěvky: 123
Registrován: 18 years ago

Příspěvekod Nick_xx » 12 years ago

Adolf.Shitler píše:Firma s nonstop provozem, která nemůže bez internetu být, si dvě lajny jistě ráda zaplatí.

Pokud není jedinou alternativou pouze GPRS a podivně fungující 1Mbps ADSL za neadekvátní cenu :wink: Ale už se rozkřiklo, že místní ISP nezvládá a už se mu sem tlačí konkurence, která ve vedlejší obci vybudovala nové AP.
0 x

jenda.master
Příspěvky: 205
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod jenda.master » 12 years ago

honzam píše:
Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme :)
[/quote]

mam takhle treba i firmu, kde sedej 2 lidi, ale pres net jede vse - fax, telefon, maily. je tam nakonfigurovana backup VPN na sidlo kvuli SBS, jedou pres terminal ucetnictvi.

Jedna linka WIFI, 10/10 (primarne pouzivana, samozrejme negarantovany, ale tim, ze pracujou pres den, tak nemaj problem s rychlosti) a druha linka ADSL.
Zajimavy je, ze kdyz meli jen ADSL od O2, tak platili pres 750,- ted 2 linky za 550,- (350 ADSL u vodafonu a 200 bezdrát).
0 x

wifista
Příspěvky: 11
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod wifista » 12 years ago

jenda.master píše:
honzam píše:
Platí si dva internety? Docela luxus, takového nikoho nemáme :)


mam takhle treba i firmu, kde sedej 2 lidi, ale pres net jede vse - fax, telefon, maily. je tam nakonfigurovana backup VPN na sidlo kvuli SBS, jedou pres terminal ucetnictvi.

Jedna linka WIFI, 10/10 (primarne pouzivana, samozrejme negarantovany, ale tim, ze pracujou pres den, tak nemaj problem s rychlosti) a druha linka ADSL.
Zajimavy je, ze kdyz meli jen ADSL od O2, tak platili pres 750,- ted 2 linky za 550,- (350 ADSL u vodafonu a 200 bezdrát).[/quote]

To se někomu vyplatí dělat internet 200 kč?
0 x

jenda.master
Příspěvky: 205
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod jenda.master » 12 years ago

asi vyplati... nevim, jen od nich beru na par mistech net, funguje to slusne, beru to na firmy jako druhou linku.
0 x

ppp76
Příspěvky: 3017
Registrován: 19 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ppp76 » 12 years ago

200 vcetne dph??? za linku 10/10M? to je nekdo dotuje ze jdou na takovou cenovku?
0 x

Uživatelský avatar
Viktor Novotný
Moderátor
Příspěvky: 4611
Registrován: 20 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Novy Jicin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viktor Novotný » 12 years ago

kdyz to neni garantovane ... tak co ? ... ale jinak je to fakt malo no, pod 300 s dani bych nesel
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education

jenda.master
Příspěvky: 205
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod jenda.master » 12 years ago

malo to asi je.
garantovany to neni, nekdo kolem pul 5 se zacne zvysovat odezva a dojde k mensimu zpomaleni, ale UP i Down jedou skoro celej den 10/10 a maj dost nizky odezvy do netu...

je to supr sluzba k tomu mit druhou lajnu, na par firmach mam SHDLS, ktery je drahy jak prase a pomaly.. kdyz k tomu hodim tohle, tak jsem vysmatej :-)
0 x