
❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Jednaní s klienty.
-
- Příspěvky: 521
- Registrován: 13 years ago
Re: Jednaní s klienty.
Za pětset sem to dneska ukázal jednomu volovi (viz výše ta zmínka o různých otvorech, do kterých mě poslal), který si vytáhnul ze zásuvky napájení a divil se, že je mimo provoz. Už skoro týden, protože dřív jsem si na něho čas neudělal. Tolik tedy konec příběhu se šťastným koncem 

0 x
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 13 years ago
Dnes dostanu mail od uživatele:
Dobrý den,
musím bohužel oznámit, že přes četné upomínky ohledně nezaplacených faktur, je s podivem, ze tyto faktury mi nebyly zaslány. Konkrétně faktura za mesíc duben. Jelikož jsme po Vašem neustálém upomínání byl nucen tyto faktury uhradit, prosím o urychlené zaslání faktury za duben. Jelikož mi připojení proplácí zaměstnavatel, vznikla mi Vaším chybou v doručení faktury, škoda ve výšši 420 Kč. Žádám tedy o poskytnutí slevy na Vaše služby.
žádám o urychlené zaslání faktury za duben a návrh na slevu Vašich služeb.
už jsem toho řešil mnoho, ale toto je fakt originál
Že si uživatelé samozřejmě mohou stáhnout fakturu i z intranetového portálu se ani zmiňovat nebudu.
Dobrý den,
musím bohužel oznámit, že přes četné upomínky ohledně nezaplacených faktur, je s podivem, ze tyto faktury mi nebyly zaslány. Konkrétně faktura za mesíc duben. Jelikož jsme po Vašem neustálém upomínání byl nucen tyto faktury uhradit, prosím o urychlené zaslání faktury za duben. Jelikož mi připojení proplácí zaměstnavatel, vznikla mi Vaším chybou v doručení faktury, škoda ve výšši 420 Kč. Žádám tedy o poskytnutí slevy na Vaše služby.
žádám o urychlené zaslání faktury za duben a návrh na slevu Vašich služeb.
už jsem toho řešil mnoho, ale toto je fakt originál

Že si uživatelé samozřejmě mohou stáhnout fakturu i z intranetového portálu se ani zmiňovat nebudu.
0 x
Vola klient ze mu nejede net .... z niceho nic vypadl ... na vysilaci videt neni tak domluvime servis ze asi spatne zarizeni nebo napajec. Na miste se priznaji ze delaji nejakou malou rekonstrukci kdy kabely odpojili a nezapojili zpet tak jak byly ( prijmaci zarizeni bez napajeni )... akce na 5 minut vse ok ( kdyby rekli do telefonu nebyl by problem je navest aby to zapojili tak jak to ma byt )... po zaslani faktury za marny vyjezd rozhorceni a vypoved sluzby
... nepochopis lidi proste mysli ze zadara jim budes opravovat jejich chyby

0 x
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
my tohle delame zdarma, nema smysl se hadat pro par korun ... ono se to pak vrati v doporuceni a dalsich klientech 

0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
opravovat tohle lidem zadarmo je hloupost ... hlavne pokud to nekdo dela pravidelne ... nevim proc tratit svuj cas a naklady na dopravu atd. ... ze zacatku se to tak resilo ale jak zacali nekteri jedinci volat dvakrat za tyden + jeste neco chtit udelat na PC teda kdyz uz jsme tam tak to teda fakt ne ... chtel bych videt jak se tak bude nekdo s tebou bavit od napr. SAT, el. nebo podobne ... nikoho tvoje hloupost zajimat nebude ....
0 x
U nás se tohle řeší dost individuálně a záleží na technikovi. Když vidím že semnou chce klioš vyjebávat a je prudnej a hnusnej, tak to má placený. Když se chovaj normálně, uznaj svojí chybu atd., tak se dá přimouřit očko a nechá se to zadara. Pokud se tam jede ale zanedlouho znova opět kvůli nějaký kravině ze strany klienta, tak to maj už bohužel placený ať chtěl, nebo nechtěj. Zrovna tenhle tejden sem byl u nějakejch důchodců že jim nejde net a vždy jim zčerná šipka. Mno přijedu tam, zapnu jejich PC a vše jede. Mno a co si na nich vezmu. Za jsou ale případy ke kterejm se jede a nejsou doma a telefon neberou, když pak volaj proč jsme jako nepřijeli, tak říkaj že doma byli a telefon měli u sebe a ještě jsou prudný. Takže takový si zaplatěj klasickou cenu servisu + zmařenej výjezd technika a pak jim sklapne.
0 x
kure05 píše:U nás se tohle řeší dost individuálně a záleží na technikovi. Když vidím že semnou chce klioš vyjebávat a je prudnej a hnusnej, tak to má placený. Když se chovaj normálně, uznaj svojí chybu atd., tak se dá přimouřit očko a nechá se to zadara. Pokud se tam jede ale zanedlouho znova opět kvůli nějaký kravině ze strany klienta, tak to maj už bohužel placený ať chtěl, nebo nechtěj. Zrovna tenhle tejden sem byl u nějakejch důchodců že jim nejde net a vždy jim zčerná šipka. Mno přijedu tam, zapnu jejich PC a vše jede. Mno a co si na nich vezmu. Za jsou ale případy ke kterejm se jede a nejsou doma a telefon neberou, když pak volaj proč jsme jako nepřijeli, tak říkaj že doma byli a telefon měli u sebe a ještě jsou prudný. Takže takový si zaplatěj klasickou cenu servisu + zmařenej výjezd technika a pak jim sklapne.
jj presne tak pokud tam je cesta a je to nejake nedorozumeni tak prosim ale vsechno ma sve meze .... treba druhy zakaznik si vyresetoval router tak vyjezd a nauctovany servis + opetovne upozorneni ze se to nemacka ... potom vola ze to platit nebude a chce sluzbu ukoncit ... kolega se necha premluvit a stornuje to ... a ejhle za dva mesice ten samy scenar a tak kolega at to ukonci ze neni problem a najednou je servis zaplaceny a vse jede dal ... lidi proste zkouseji
0 x
Zrovna minulý týden jsem řešil jeden "No signal" u souseda = asi je rozbitý internet. Důvodem vyhořelý zdroj v PC, smrděl na dálku. O pár dní později pak "ten počítač, co jste mi opravil, zase nejde, píše mi to 'Stránku nelze zobrazit'". Důvodem bylo odstřižení ADSL druhý den po podání žádosti o zrušení smlouvy (dříve byl měsíc výpovědní lhůta, už není?). Ale co si vezmete na čerstvém vdovci věku 80+.
Jinak klienti jsou fajn, nejhorší jsou známí a sousedi, kdy si mě zavolají kvůli nějaké prkotině, počítám s pár minutami, ale když už tam jsem, tak začnou snášet notebooky, ukazovat problémy s kompy, tiskárnami atd a je z toho celý večer. Poslat je do háje nejde a naúčtovat plnou cenu taky ne.
Ale když jsem četl strasti ohledně volajících klientů v nevhodné časy - jak máte řešené malé firmičky, které musí být online a jejich pracovní doba se nekryje s pracovní dobou vaší hotline? Typicky třeba autodoprava, kdy dispečerka celý den sedí u kompa a hypnotizuje jakousi "aukci" a okamžitě reaguje na poptávky přepravy. Výpadek internetu = zmešká poptávku, kamion není vytížený, vzniká ztráta. Co firmy, které pracují i v noci a nebo o víkendech? Také se dovolají maximálně na záznamník a musejí čekat na pracovní den, jako ostatní BFU?
Jinak klienti jsou fajn, nejhorší jsou známí a sousedi, kdy si mě zavolají kvůli nějaké prkotině, počítám s pár minutami, ale když už tam jsem, tak začnou snášet notebooky, ukazovat problémy s kompy, tiskárnami atd a je z toho celý večer. Poslat je do háje nejde a naúčtovat plnou cenu taky ne.
Ale když jsem četl strasti ohledně volajících klientů v nevhodné časy - jak máte řešené malé firmičky, které musí být online a jejich pracovní doba se nekryje s pracovní dobou vaší hotline? Typicky třeba autodoprava, kdy dispečerka celý den sedí u kompa a hypnotizuje jakousi "aukci" a okamžitě reaguje na poptávky přepravy. Výpadek internetu = zmešká poptávku, kamion není vytížený, vzniká ztráta. Co firmy, které pracují i v noci a nebo o víkendech? Také se dovolají maximálně na záznamník a musejí čekat na pracovní den, jako ostatní BFU?
0 x
"Jinak klienti jsou fajn, nejhorší jsou známí a sousedi, kdy si mě zavolají kvůli nějaké prkotině, počítám s pár minutami, ale když už tam jsem, tak začnou snášet notebooky, ukazovat problémy s kompy, tiskárnami atd a je z toho celý večer. Poslat je do háje nejde a naúčtovat plnou cenu taky ne."
tak zrovna takove posilam do haje primarne, nejsem rodiny poskok ci smluvni laciny servisak na pisknuti, fakt ne... delam jen to co chci, nac mam naladu.
tak zrovna takove posilam do haje primarne, nejsem rodiny poskok ci smluvni laciny servisak na pisknuti, fakt ne... delam jen to co chci, nac mam naladu.
0 x
Umřel sem, tak do mě nekopte a nechte mne spát... z principu na leckoho můžu srát a leckdy to i dělám, prostě život :o)))
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
ja uz jsem to s rodinou vzdal, fakt jen vyjmecne neco poresim, jinak rikam, ze tomu nerozumim .. a je to vyresene ... proste tomu nerozumim a na dotaz kdo jim pomuze posilam do prodejny pc .. kde jsem s klukama domluveny ze v ramci dobrych vztahu maji moji rodini prislusnici slevu ... a je to
kazdy at dela to co primarne "umi" ... ostatni at necha jinym ... a jsou spokojeni vsichni 
jinak ty firmy co jedou nonstop, my mame jednoho pohotovostniho technika, poservisuje co umi ... pokud je to neco vetsiho zavola nam a vzbudi si toho koho potrebuje ... ale to je vyjmecne, vetsinou je to nejaka blbost a on to vyresi na miste


jinak ty firmy co jedou nonstop, my mame jednoho pohotovostniho technika, poservisuje co umi ... pokud je to neco vetsiho zavola nam a vzbudi si toho koho potrebuje ... ale to je vyjmecne, vetsinou je to nejaka blbost a on to vyresi na miste
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
Nick_xx píše:Ale když jsem četl strasti ohledně volajících klientů v nevhodné časy - jak máte řešené malé firmičky, které musí být online a jejich pracovní doba se nekryje s pracovní dobou vaší hotline? Typicky třeba autodoprava, kdy dispečerka celý den sedí u kompa a hypnotizuje jakousi "aukci" a okamžitě reaguje na poptávky přepravy. Výpadek internetu = zmešká poptávku, kamion není vytížený, vzniká ztráta. Co firmy, které pracují i v noci a nebo o víkendech? Také se dovolají maximálně na záznamník a musejí čekat na pracovní den, jako ostatní BFU?
Platí si SLA a mají speciální telefon, který je směrován na chudáka, co má pohotovost

0 x
Petr Šlinz
UBNT mám rád!
UBNT mám rád!
Nick_xx píše:Ale když jsem četl strasti ohledně volajících klientů v nevhodné časy - jak máte řešené malé firmičky, které musí být online a jejich pracovní doba se nekryje s pracovní dobou vaší hotline? Typicky třeba autodoprava, kdy dispečerka celý den sedí u kompa a hypnotizuje jakousi "aukci" a okamžitě reaguje na poptávky přepravy. Výpadek internetu = zmešká poptávku, kamion není vytížený, vzniká ztráta. Co firmy, které pracují i v noci a nebo o víkendech? Také se dovolají maximálně na záznamník a musejí čekat na pracovní den, jako ostatní BFU?
Po pracovni dobe ucime lidi psat smsky.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
jj, take mame od jiste doby na smlouve nejake pracovni hodiny a pak muzou psat smsky ... ale to jde jen u tech malych kliosu, firma by te s tim poslala do rite 

0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
žádná firma kterou máme nepracuje mimo naše pracovní hodiny.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
- Viktor Novotný
- Moderátor
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 20 years ago
- antispam: Ano
- Bydliště: Novy Jicin
- Kontaktovat uživatele:
zajimave, my tady takove mame, treba ruzne vyrobny co jedou na smeny atd ...
0 x
..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- education
- programming
- build-up and management networks
- development
- education