Ultra low-cost Chinesse OTDR
Napsal: 14 Dec 2019 19:01
Cau,
z prdele sem pred tejdnem objednal z Aliexpressu tuhle silenost - https://www.aliexpress.com/item/4000260 ... 4c4d4yLOVW
Vcera to DHLkem prijelo + 800,- za procleni. Tak jsem to hned testnul a porovnal s FTB-1kou
-dyn. range 24/22dB, pisou dosah do 64km, ale me to chcipalo uz kolem 50km, pri pulsu 160ns (vetsi to neumi)
-celkem velka mrtva zona
-neumi merit 1310/1550 v jednom tasku, vzdy je nutny prepnout v nastaveni a merit znova
-nedotykovej display, klasicky ovladani kurzorem
+velikost a vaha
+rychlost startu
+integrovany VFL, OPM, VSL, RJ45 tester
+ekvivalen iOLM od Exfa
+vysledku uklada do .soru, takze lze otevrit a editovat
+Čong k tomu dodava i jednoduchej soft (nemusi se instalovat), pro upravu a export vysledku do .pdf
+Čong k tomu dodal 4 druhy adapteru (SC/PC, SC/APC, ST, FC)
Testoval jsem na 4 trasach (1.2, 6, 14 a 52km), pouzil jsem stejnou predradku (500m). Pri kratkych vzdalenostech (do cca 20km) jsou namereny hodnoty +/- autobus srovnatelny s FTB-1. Treba utlumy 3 svaru to trefilo na dve desetiny presne.
Nicmene, cim delsi vzdalenost, tim vic sumu. Dle me je to nepouzitelny nad +30km, tam to uz asi nedetekuje ani decibelovej svar
Ale pro kazdodenni vozeni v kufru a rychlou detekci nejaky bezny poruchy, orientacni zmereni vykonu a vfl to bude dostatecny. Kufr jsem koupil za tri kila v Hornbachu.
Zde fotky https://1iq.cz/i/album/2uaHNgk
Reporty pridam, jak je zpracuju.
J.
z prdele sem pred tejdnem objednal z Aliexpressu tuhle silenost - https://www.aliexpress.com/item/4000260 ... 4c4d4yLOVW
Vcera to DHLkem prijelo + 800,- za procleni. Tak jsem to hned testnul a porovnal s FTB-1kou
-dyn. range 24/22dB, pisou dosah do 64km, ale me to chcipalo uz kolem 50km, pri pulsu 160ns (vetsi to neumi)
-celkem velka mrtva zona
-neumi merit 1310/1550 v jednom tasku, vzdy je nutny prepnout v nastaveni a merit znova
-nedotykovej display, klasicky ovladani kurzorem
+velikost a vaha
+rychlost startu
+integrovany VFL, OPM, VSL, RJ45 tester
+ekvivalen iOLM od Exfa
+vysledku uklada do .soru, takze lze otevrit a editovat
+Čong k tomu dodava i jednoduchej soft (nemusi se instalovat), pro upravu a export vysledku do .pdf
+Čong k tomu dodal 4 druhy adapteru (SC/PC, SC/APC, ST, FC)
Testoval jsem na 4 trasach (1.2, 6, 14 a 52km), pouzil jsem stejnou predradku (500m). Pri kratkych vzdalenostech (do cca 20km) jsou namereny hodnoty +/- autobus srovnatelny s FTB-1. Treba utlumy 3 svaru to trefilo na dve desetiny presne.
Nicmene, cim delsi vzdalenost, tim vic sumu. Dle me je to nepouzitelny nad +30km, tam to uz asi nedetekuje ani decibelovej svar
Ale pro kazdodenni vozeni v kufru a rychlou detekci nejaky bezny poruchy, orientacni zmereni vykonu a vfl to bude dostatecny. Kufr jsem koupil za tri kila v Hornbachu.
Zde fotky https://1iq.cz/i/album/2uaHNgk
Reporty pridam, jak je zpracuju.
J.