Dneska mi po téměř ročním bezproblémovém provozu začal zlobit spoj Metrolinq PTP60-35. Odpojila se slave strana. Zkusil jsem reboot masteru a po tom to naběhlo. Běželo ale jen 60 GHz a 5 GHz záloha se vůbec nespojila. Když už jsem do toho spoje lezl, tak jsem pak rovnou na obou stranách nahrál aktuální FW 1.4.2 (doteď byl 1.4.0). Ani po nahrání nového FW ale 5 GHz záloha nenaběhla. Nechal jsem to zatím tak, ale teď po pár hodinách slave strana opět nedostupná. Nepomohl ale ani reboot masteru. Po rebootu ve Wireless Status vidím, že se 60 GHz slave připojí vždy max. na 12 sekund (signály obou stran kolem -50 dBm...tak, jak mají být) a pak se odpojí. 5 GHz záloha se nespojí vůbec.
Zkusil jsem měnit kanály pro 60 GHz i 5 GHz, ale žádná změna. Když zkouším z klientských UBNT AC zařízení směřujících proti masteru Metrolinqu naskenovat 5 GHz zálohu, kterou by měl vysílat, tak nic nevidím.
Setkal se s tím už někdo? Že by nějaká závada na master straně Metrolinqu?
Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
Odpojování Metrolinq PTP60-35
Záruka tam ještě je téměř rok. Jen je otázkou, kterou z těch jednotek reklamovat - že by ten master?
Taky jsem koukal, že se už neprodává můj "MetroLinq 60", ale "MetroLinq One 60". Kdybych tam dal po dobu reklamace tuhle novější jednotku, bude to fungovat s tou původní protistranou?
Taky jsem koukal, že se už neprodává můj "MetroLinq 60", ale "MetroLinq One 60". Kdybych tam dal po dobu reklamace tuhle novější jednotku, bude to fungovat s tou původní protistranou?
0 x
DarkLogic píše:Záruka tam ještě je téměř rok. Jen je otázkou, kterou z těch jednotek reklamovat - že by ten master?
Taky jsem koukal, že se už neprodává můj "MetroLinq 60", ale "MetroLinq One 60". Kdybych tam dal po dobu reklamace tuhle novější jednotku, bude to fungovat s tou původní protistranou?
fungovat by to melo, otestovane to nemam. Jednotka co bude mit problem to bude logovat, ale potreba si zalozit ticket na support u vyrobce a pak to poslat na reklamaci. Oni totiz prodejci jsou schopni to poslat za mesici zpet s vysledkem "zavada se neprojevila". Jeste by si mohl nahrat FW 1.1.9 ten je asi nejlepsi, ale to doporucuju az potom co si vytvoris troubleshoot a prehodis to na vyrobce.
0 x