❗️Toto je původní verze internetového fóra ISPforum.cz do února 2020 bez možnosti registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese https://telekomunikace.cz
ALCOMA a záruční doba
Re: ALCOMA a záruční doba
protože to stojí 5 tisíc... Oni tam stejně přijdou a udělaji to samí co si tam uděláme samy.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Obchoďáci z Alcomy teď prej fasují kyblík medu a k tomu štětku. A tou štětkou to pak namočí do toho medu a patlaj vám to kolem huby 

0 x
hapi píše:protože to stojí 5 tisíc... Oni tam stejně přijdou a udělaji to samí co si tam uděláme samy.
ano, to ja vim... mnohdy by sis to sam udelal i lepe, ale stoji ti to potom tech 5 tisic za problemy co ma zakladatel tohoto topicu? za zbytecne hadani se s vyrobcem? takhle jim to otriskas o hlavu a nemuzou rict ani pul slova...
0 x
Jan Ptáček
net.work píše:hapi píše:protože to stojí 5 tisíc... Oni tam stejně přijdou a udělaji to samí co si tam uděláme samy.
ano, to ja vim... mnohdy by sis to sam udelal i lepe, ale stoji ti to potom tech 5 tisic za problemy co ma zakladatel tohoto topicu? za zbytecne hadani se s vyrobcem? takhle jim to otriskas o hlavu a nemuzou rict ani pul slova...
Tak předně ti montáž za 5k Kč nikdo neudělá. A kdyby ano, zapomeň na to, že až se ti podělá lajna, tak že někdo okamžitě přijede a bude to řešit - to by jsi musel platit každý měsíc další nemalé lowe za SLA. Nevím, proč by se nám měli takto zvyšovat náklady kůli tomu, že někdo na spoji za 1/4 mega neco odflákne a pak se ohání tím, že spoj nemontoval.
Když si koupím yoghurt za 10Kč a podělám se z něj, tak jak bude výrobce postupuvat ? Snažit se nějak dohodnout a nebo mě bude trvdit že mě např. nechladila lednice ???
Je fajne, že si člověk umí udělat všechno kolem mikrovln sám (myšleno montáž - řešení poruchových stavů - výměnu vadného zařízení ) a nemusí nikomu za to platit další lowe. Ale ať po mě nikdo nechce, abych lítal zadara celej den kůli tomu, že nějakej pitomec na výrobní lince poruší předepsanej postup práce a něco odflákne. Stojí to miminálně čas, lowe za nalítaný km a vše naprosto naprosto zbytečně.
0 x
puntin píše:net.work píše:hapi píše:protože to stojí 5 tisíc... Oni tam stejně přijdou a udělaji to samí co si tam uděláme samy.
ano, to ja vim... mnohdy by sis to sam udelal i lepe, ale stoji ti to potom tech 5 tisic za problemy co ma zakladatel tohoto topicu? za zbytecne hadani se s vyrobcem? takhle jim to otriskas o hlavu a nemuzou rict ani pul slova...
Tak předně ti montáž za 5k Kč nikdo neudělá. A kdyby ano, zapomeň na to, že až se ti podělá lajna, tak že někdo okamžitě přijede a bude to řešit - to by jsi musel platit každý měsíc další nemalé lowe za SLA. Nevím, proč by se nám měli takto zvyšovat náklady kůli tomu, že někdo na spoji za 1/4 mega neco odflákne a pak se ohání tím, že spoj nemontoval.
Když si koupím yoghurt za 10Kč a podělám se z něj, tak jak bude výrobce postupuvat ? Snažit se nějak dohodnout a nebo mě bude trvdit že mě např. nechladila lednice ???
Je fajne, že si člověk umí udělat všechno kolem mikrovln sám (myšleno montáž - řešení poruchových stavů - výměnu vadného zařízení ) a nemusí nikomu za to platit další lowe. Ale ať po mě nikdo nechce, abych lítal zadara celej den kůli tomu, že nějakej pitomec na výrobní lince poruší předepsanej postup práce a něco odflákne. Stojí to miminálně čas, lowe za nalítaný km a vše naprosto naprosto zbytečně.
Proc by nikdo neudelal montaz za 5 tisic? Ted sem tady mel firmu na montaz Orcavu a isntalace stala cca. 5tisic... Jinak o SLA sem nerek pul slova a je mi jasne ze kdyz si necham od firmy namontovat spoj, tak ze ho pak v ramci montaze nebudou servisovat...
ad tvuj pripad yoghurt - kvuli jogurtu se asi nebudu hadat s vyrobcem, ale kvuli 150tisicum za spoj asi ano...
0 x
Jan Ptáček
puntin píše:net.work píše:hapi píše:protože to stojí 5 tisíc... Oni tam stejně přijdou a udělaji to samí co si tam uděláme samy.
ano, to ja vim... mnohdy by sis to sam udelal i lepe, ale stoji ti to potom tech 5 tisic za problemy co ma zakladatel tohoto topicu? za zbytecne hadani se s vyrobcem? takhle jim to otriskas o hlavu a nemuzou rict ani pul slova...
Tak předně ti montáž za 5k Kč nikdo neudělá. A kdyby ano, zapomeň na to, že až se ti podělá lajna, tak že někdo okamžitě přijede a bude to řešit - to by jsi musel platit každý měsíc další nemalé lowe za SLA. Nevím, proč by se nám měli takto zvyšovat náklady kůli tomu, že někdo na spoji za 1/4 mega neco odflákne a pak se ohání tím, že spoj nemontoval.
Když si koupím yoghurt za 10Kč a podělám se z něj, tak jak bude výrobce postupuvat ? Snažit se nějak dohodnout a nebo mě bude trvdit že mě např. nechladila lednice ???
Je fajne, že si člověk umí udělat všechno kolem mikrovln sám (myšleno montáž - řešení poruchových stavů - výměnu vadného zařízení ) a nemusí nikomu za to platit další lowe. Ale ať po mě nikdo nechce, abych lítal zadara celej den kůli tomu, že nějakej pitomec na výrobní lince poruší předepsanej postup práce a něco odflákne. Stojí to miminálně čas, lowe za nalítaný km a vše naprosto naprosto zbytečně.
tak jsem to myslel. Přesně jsi to trefil. Ty problémy bez placení SLA budu mít úplně stejný. Trochu nechápu na co pak je záruční lhůta. S tim SLA se mi to pojítko ještě víc prodraží. Chápu pokud bych SLA platil až po záruce protože jestli se v záruce roseká, tak my ho museji vyměnit tak jako tak. Jsou to pěkný parchanti co jenom tahaji z lidí prachy a na konec to svedou na něco jinýho.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Kouzlo SLA je v tom že když se ti to podělá, tak přijedou s náhradníma jednotkama (někde sem četl do 4 hodin od nahlášení jestli se nepletu), vymění a rozjedou. nevím jestli rovou daj nový nebo nějaký erární ale tak jako tak to nemá nic společnýho se zárukou.
0 x
ne to nemá, ovšem v záruční době budou remcat když nemám SLA a spoj se roseká a ještě k tomu jsem si ho instaloval sám.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Tak to v žádném případě nesmí. To bych se s nima hádal, dokud neni uraženej roh jednotky že mi to někde spadlo na zem, tak je to jen a jen jejich problém a musí to vyměnit a vzhledem k ceně spoje bych to viděl že bez keců.
0 x
Star_Gate píše:Kouzlo SLA je v tom že když se ti to podělá, tak přijedou s náhradníma jednotkama (někde sem četl do 4 hodin od nahlášení jestli se nepletu), vymění a rozjedou. nevím jestli rovou daj nový nebo nějaký erární ale tak jako tak to nemá nic společnýho se zárukou.
Dovoluji si poopravit...
Kouzlo SLA je v tom, že platím měsíčně nemalé peníze za to, že někdo v případě potřeby přijede, vymění vadný díl mikrovlnného spoje a uvede spoj do provozu.
Já zaplatím za výměnu nebo SLA protože někde ve výrobním závodě někdo odflákne svoji práci - neměl by to v tomto případě všechny náklady zaplatit výrobce ? Přeci on ručí za kvalitu spoje !!! Jenomže takto vše zaplatím já a to je bordel



0 x
osobně dost pochybuju, na forech je víc lidí který popisujou tohle chování defakto od všechn prodejců.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Docela se smeju vsem tem kecum tady 
Pokud mi nekdo proda spoj, dava mi na nej zaruku. Dejme tomu 2 roky. A v ramci zaruky mi garantuje, ze pokud se to podela, tak ja jim to poslu a oni mi to do triceti dnu opravi a poslou zpet. Takhle to zname vsichni
SLA je, ze pokud se mi to pokazi, tak to nebudou resit tech az 30 dnu, ale do 4 hodin u me doma nekdo bude i s nahradni jednotkou. A za to se plati.
Je to stejne jako u notebooku napriklad, za lepsi zaruku si musim priplatit. V obuvi mi taky nepuci nahradni boty po dobu reklamace.
To, ze si nekdo mysli, ze kdyz to stalo 150k, ze to bude reklamovat rychlosti blesku, je takovy drobny omyl
Doporucuju si ozkouset reklamaci auta. Reklamovali jsme dodavku za 300k, nechali si ji tam tyden, nahradni auto nam nepujcili, nemeli jsme zadnou lepsi nez obycejnou zaruku. A nemohli jsme rict ani slovo. Benzin do servisu jsme platili my, ze servisu nam dali auto s plnou nadrzi (takze zaplatili vlastne dopravu k zakaznikovi zpet
).
Ja jen, abyste se vsichni vratili do reality

Pokud mi nekdo proda spoj, dava mi na nej zaruku. Dejme tomu 2 roky. A v ramci zaruky mi garantuje, ze pokud se to podela, tak ja jim to poslu a oni mi to do triceti dnu opravi a poslou zpet. Takhle to zname vsichni

SLA je, ze pokud se mi to pokazi, tak to nebudou resit tech az 30 dnu, ale do 4 hodin u me doma nekdo bude i s nahradni jednotkou. A za to se plati.
Je to stejne jako u notebooku napriklad, za lepsi zaruku si musim priplatit. V obuvi mi taky nepuci nahradni boty po dobu reklamace.
To, ze si nekdo mysli, ze kdyz to stalo 150k, ze to bude reklamovat rychlosti blesku, je takovy drobny omyl

Doporucuju si ozkouset reklamaci auta. Reklamovali jsme dodavku za 300k, nechali si ji tam tyden, nahradni auto nam nepujcili, nemeli jsme zadnou lepsi nez obycejnou zaruku. A nemohli jsme rict ani slovo. Benzin do servisu jsme platili my, ze servisu nam dali auto s plnou nadrzi (takze zaplatili vlastne dopravu k zakaznikovi zpet

Ja jen, abyste se vsichni vratili do reality

0 x
Petr Šlinz
UBNT mám rád!
UBNT mám rád!
vrať se do reality ty. Bavíme se tu o záruční době v případě neplacení SLA + montování svépomoci. Ty jsi řek čistou teorii což má od reality dost daleko. Nevim jak pro tebe ale po nás je 150k za zařízení dost na to, aby i bez SLA + s namontování svépomoci, uznaly reklamaci v případě poruchy v záruční lhůtě. To je teorie, bohužel praxe je taková, že bez SLA + s namontováním svépomoci, tě pošlou do háje i v záruční době protože sis to právě namontoval sám a podle nich automaticky blbě a jak už někdo zmiňoval tak tě pošlou do háje i když si byl na jich školení o montáži. Internet je plnej těhle zkušeností s těmahle praktikama.
0 x
Supermicro + Mikrotik = SuperTik
high speed routery podle požadavků
high speed routery podle požadavků
Tak ja reknu nas priklad:
Kupovali jsme MP90, 3ks, nasadime a po 14 dnech se nam jedna nejak rozstonala - furt se odpojovala, pripojovala. Nasledoval telefonat do alcomy, vystaveni alcomy na verejne IP, domluva, ze je to vadne. Dotaz, zda mame SLA -> nemeli jsme. Poslali jsme to vlakem do Prahy, 2. den prijela opravena jednotka k nam, spoj zprovoznen. Pak jeste telefonicka omluva od alcomy. Problem vyresen rychle a bezproblemove. Od te doby zadny problem
Nebo mozna nechapu, jaky problem se tady resi. Alcoma nam spoj zcela regulerne vyreklamovala a bylo.
Kupovali jsme MP90, 3ks, nasadime a po 14 dnech se nam jedna nejak rozstonala - furt se odpojovala, pripojovala. Nasledoval telefonat do alcomy, vystaveni alcomy na verejne IP, domluva, ze je to vadne. Dotaz, zda mame SLA -> nemeli jsme. Poslali jsme to vlakem do Prahy, 2. den prijela opravena jednotka k nam, spoj zprovoznen. Pak jeste telefonicka omluva od alcomy. Problem vyresen rychle a bezproblemove. Od te doby zadny problem

Nebo mozna nechapu, jaky problem se tady resi. Alcoma nam spoj zcela regulerne vyreklamovala a bylo.
0 x
Petr Šlinz
UBNT mám rád!
UBNT mám rád!
My máme v síti 4 spoje MP90 něco přes rok, vše OK. Když jsme je kupovali, ptal jsem se jak by se problém řešil, v Alcomě mi tvrdili, že kdybych je sundal vadný, skočil do auta a jel k nim (máme to cca 135km) tak mi jsou schopný za nějakej denní nájem půjčit náhradní. Po opravě zase cesta zpět a výměna. Relativně přijatelný náklady, lepší než rok platit SLA. Teda jestli to tak fakt chodí
0 x